Το Super Bowl είναι το μεγαλύτερο αθλητικό γεγονός των ΗΠΑ και ένα από τα δημοφιλέστερα όλου του κόσμου, με ρεκόρ σε τηλεθέαση και εκατομμύρια αναφορές στα social media.
O τελικός του αμερικανικού ποδοσφαίρου φέτος πραγματοποιείται την 1η Φεβρουαρίου στην Αριζόνα και οι προβλέψεις κάνουν λόγο για την καλύτερη χρονιά του από πλευράς τηλεθέασης. Το 2014 είχε καταφέρει να καθηλώσει σχεδόν 115 εκατομμύρια τηλεθεατές, αριθμός ρεκόρ που όμως φέτος μάλλον θα ξεπεραστεί. Το διάσημο μουσικό ημίχρονό του έχει αναλάβει η Katy Perry ενώ οι διαφημιστές που κατάφεραν έναντι υπέρογκων ποσών να εξασφαλίσουν μερικά δευτερόλεπτα, επιδίδονται σε κούρσα εντυπώσεων με τα σποτάκια τους.
Το πρώτο διαφημιστικό σποτ που μόλις δόθηκε στη δημοσιότητα και που θα παιχτεί στην μετάδοση του αγώνα, έχει πρωταγωνίστρια την πολυσυζητημένη Kιμ Καρντάσιαν.
Το σποτάκι της εταιρείας T-Mobile DataStash, το οποίο προσπαθεί να υπενθυμίσει στους χρήστες ότι ο φορέας παίρνει πίσω αχρησιμοποίητα δεδομένα τα οποία χάνονται, επέλεξε για πρωταγωνίστρια την Νο1 περσόνα του ίντερνετ για να διαφημίσει τις νέες υπηρεσίες του.
Το σενάριο: Η Κιμ Καρντάσιαν αυτοσαρκάζεται με τις selfies για τα εκατομμύρια "gigs of unused data" .