Ανοίγουν σιγά σιγά ολοένα και περισσότερα θερινά και θα χρειαστούν, καθώς έχουν να στεγάσουν τον διόλου ευκαταφρόνητο αριθμό νέων ταινιών που βγαίνουν στις αίθουσες κάθε Πέμπτη.
Αυτή την Πέμπτη ξεχωρίζουν σίγουρα τα Μαγνητικά Πεδία του Γιώργου Γούση, μια γλυκύτατη ιδιοσυγκρασιακή ταινία για δυο ψυχές που διασταυρώνονται τυχαία και θα γίνει αρεστή σε όσους θελήσουν να πλησιάσουν για να ακούσουν το «τραγούδι» της, ακριβώς όπως οι ήρωες της.
Όσοι αναζητούν ενήλικη διασκέδαση θα τη βρουν στο καλο(γ)ραμμένο Κοστούμι, όπου ο οσκαρούχος Μαρκ Ράιλανς υποδύεται ράφτη που βρίσκεται μπλεγμένος στα επικίνδυνα παιχνίδια των γκάνγκστερ που αγοράζουν τα κομψά, χειροποίητα κοστούμια του.
Επίσης, συνεχίζεται και το άτυπο αφιέρωμα στην ύστερη φιλμογραφία του Μάρτιν Κάμπελ. Μετά τη «Μνήμη του Δολοφόνου», θα δούμε στις αίθουσες και την προηγούμενη ταινία του σκηνοθέτη, το Κώδικας: Εκδίκηση, μια περιπέτεια με την Μάγκι Κιού, τον Μάικλ Κίτον και τον Σάμιουελ Τζάκσον.
Από εκεί και πέρα το μενού έχει μια σειρά από ενδεχομένως λιγότερο ευχάριστες, αλλά αδιαμφισβήτητα αξιόλογες ταινίες. Το Λούις Γουέιν: Ένας Ξεχωριστός Κόσμος έχει έναν Καμπερμπατς καλύτερο από ποτέ και μια γοητευτική, εκκεντρική όψη, ταυτόχρονα, όμως, ίσως είναι υπερβολικά ερωτευμένο με την εκκεντρικότητά του.
Κατασκευαστικά το Νίτραμ είναι μία πολύ καλή ταινία, καθηλωτική με τον τρόπο της, αλλά με κεντρικό πρόσωπο τον υπεύθυνο για την πιο αιματηρή μαζική δολοφονία στην ιστορία της Αυστραλίας, είναι και μια ταινία η οποία σίγουρα θα διχάσει.
Η Νύχτα της Φωτιάς, που πήρε την Χρυσή Αθηνά στις περασμένες Νύχτες Πρεμιέρας, συνδυάζει ωμό ρεαλισμό με λυρικές εξάρσεις, ενώ τα Κορδόνια συνιστούν την ιταλική απάντηση στα «Κράμερ εναντίον Κράμερ» και «Marriage Story».
Τέλος, το Σμύρνη μου Αγαπημένη κάνει την επανεμφάνιση του στις θερινές αίθουσες με νέο cut.