Επτά νέες ταινίες θα επιχειρήσουν να προσελκύσουν το κοινό στις αίθουσες αυτή την εβδομάδα.
Στο Ασθενοφόρο μια ληστεία πάει στραβά, με αποτέλεσμα οι δυο ληστές να βρεθούν μαζί με μια τραυματιοφορέα κι έναν τραυματισμένο αστυνομικό σε ένα ασθενοφόρο που δεν σταματά να κινείται, καθώς όλο το αστυνομικό σώμα βρίσκεται στο κατόπι τους. Η αισθητική του σκηνοθέτη Μάικλ Μπέι παραμένει αναλλοίωτη, η δράση της ταινία είναι ασταμάτητη μεν, δυσδιάκριτη δε, ενώ ο Τζέικ Τζίλενχαλ έχει βάλει τη μηχανή σε mode Νίκολας Κέιτζ.
Το Ταξίδι στα Αστέρια είναι ένα docudrama που αφηγείται ανέκδοτες ιστορίες από τη θητεία των αδερφών Γιαννακόπουλων στον μπασκετικό Παναθηναϊκό. Απευθυνόμενο κατά κύριο λόγο στη φανατική μερίδα των οπαδών της ομάδας, το φιλμ αφήνει «εκτός παιχνιδιού» όσους δεν γνωρίζουν πρόσωπα και καταστάσεις.
Ο Σωματοφύλακας της Γυναίκας του Εκτελεστή ξαναβρίσκει το «παράξενο ζευγάρι» των Σάμιουελ Τζάκσον και Ράιαν Ρέινολντς σε μια περιπέτεια που επιστρατεύει τη Σάλμα Χάγιεκ και τον Αντόνιο Μπαντέρας σε ρόλο κακού – κάποιο στοίχημα πρέπει να έχει χάσει ο Λατίνος σταρ και εμφανίζεται εσχάτως σε άχαρους σχετικούς ρόλους σε αμερικανικές παραγωγές.
Η Νέα Τάξη του Μισέλ Φράνκο, ενός σεσημασμένου φεστιβαλικού προβοκάτορα, έφυγε από το «κουτσουρεμένο» φεστιβάλ Βενετίας του 2020 με το Μεγάλο Βραβείο της Επιτροπής. Παρά το στιλιζάρισμά της, αναμένεται (τουλάχιστον) να διχάσει - εμάς μας εξόργισε. Οι φεστιβαλικές δημιουργίες δεν τελειώνουν εδώ. Οι φεμινιστικών απολήξεων Δεσμοί Γυναικών είναι ένα δείγμα ουμανιστικού σινεμά από τη Δημοκρατία του Τσαντ (!), που συμμετείχε στο διαγωνιστικό πρόγραμμα του φεστιβάλ των Καννών, ενώ ο Κύριος Μπάχμαν και η Τάξη του έφυγε με το Βραβείο της Επιτροπής από το Φεστιβάλ Βερολίνου του 2021 και, παρά την πολύ μεγάλη διάρκεια του (217 λεπτά), ενθουσίασε και το κοινό της Μπερλινάλε, το οποίο φιλοδώρησε το έργο με το βραβείο Κοινού. Τέλος, στις αίθουσες βγαίνει και το ντοκιμαντέρ Η Βοή του Δρόμου, το οποίο φέρει την υπογραφή του σκηνοθέτη Πέτρου Σεβαστίκογλου.