Όσκαρ 2024: Ο Αλ Πατσίνο εξηγεί τι συνέβη με την ανακοίνωση της «Καλύτερης Ταινίας»

Όσκαρ 2024: Ο Αλ Πατσίνο εξηγεί τι συνέβη με την ανακοίνωση της «Καλύτερης Ταινίας» Facebook Twitter
Ο Αλ Πατσίνο απένειμε το Όσκαρ Καλύτερης Ταινίας 2024
0

Μια από τις πιο viral σκηνές των Όσκαρ 2024, ήταν η στιγμή που ο Αλ Πατσίνο βρέθηκε στη σκηνή για να αναγγείλει το Όσκαρ Καλύτερης Ταινίας, το κορυφαίο της βραδιάς.

Αντί όμως, να ανακοινώσει τους υποψηφίους αναλυτικά, όπως παραδοσιακά συμβαίνει στις απονομές όλων των βραβείων Όσκαρ, ο Αλ Πατσίνο εξέπληξε το κοινό με τον… λακωνικό τρόπο που επίλεξε. Κρατώντας τον φάκελο στα χέρια του, τον άνοιξε και είπε μόνο: «Δέκα υπέροχες ταινίες ήταν υποψήφιες, αλλά μόνο μία θα πάρει το βραβείο Καλύτερης Ταινίας -και πρέπει να πάω στον φάκελο γι' αυτό».

Αμέσως μετά, άνοιξε τον φάκελο και είπε: «Και τα μάτια μου βλέπουν Oppenheimer»!

Το γεγονός σχολιάστηκε αρνητικά, κατά κύριο λόγο στο διαδίκτυο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, γεγονός που υποχρέωσε τον δημοφιλή ηθοποιό να προβεί σε επεξηγηματική δήλωση.

«Δεν ήταν πρόθεσή μου να τους μειώσω. Αντίθετα, ήταν επιλογή της παραγωγής να μην τους ξαναπούμε (τους υποψήφιους) ξανά, αφού όλοι τους είχαν ανακοινωθεί ξεχωριστά κατά τη διάρκεια της τελετής», ανέφερε ο 83χρονος Αλ Πατσίνο στη δήλωσή του και συνέχισε: «Συνειδητοποιώ ότι το να είσαι υποψήφιος είναι τεράστιος σταθμός στη ζωή καθενός και το να μην αναγνωρίζεται αυτό εξολοκλήρου είναι προσβλητικό και επίπονο».

«Αυτό το λέω ως κάποιος που σχετίζεται με τους δημιουργούς ταινιών, ηθοποιούς και παραγωγούς κι έτσι κατανοώ απολύτως, όσους επισήμαναν αυτό το θέμα και αισθάνομαι υποχρεωμένος να κάνω αυτή τη δήλωση», συμπλήρωσε.

Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η έκθεση «Οι Έλληνες: Από τον Αγαμέμνονα στον Μέγα Αλέξανδρο» εγκαινιάστηκε στο Πεκίνο

Πολιτισμός / Η έκθεση «Οι Έλληνες: Από τον Αγαμέμνονα στον Μέγα Αλέξανδρο» εγκαινιάστηκε στο Πεκίνο

«Οι επισκέπτες θα κατανοήσουν καλύτερα γιατί ο ελληνικός πολιτισμός δεν είναι μόνο η κοιτίδα του Δυτικού Πολιτισμού, αλλά έχει τεράστιο αποτύπωμα και στην Ασία» τόνισε ο πρέσβης της Ελλάδας στην Κίνα
LIFO NEWSROOM
Μουσείο Prado: Tα αληθινά χρώματα της γλυπτικής φωτίζουν την «χρυσή εποχή» της Ισπανίας

Πολιτισμός / Μουσείο Prado: Tα αληθινά χρώματα της γλυπτικής φωτίζουν την «χρυσή εποχή» της Ισπανίας

Η έκθεση «Χέρι με χέρι: Γλυπτική και Χρώμα στην Ισπανική Χρυσή Εποχή», καταδεικνύει ότι ο δυτικός καλλιτεχνικός κανόνας δεν έκανε διακρίσεις σε βάρος ορισμένων καλλιτεχνών μόνο λόγω γεωγραφίας και φύλου, αλλά και λόγω των υλικών που χρησιμοποιούσαν
LIFO NEWSROOM
Κίλιαν Μέρφι

Πολιτισμός / Ο Κίλιαν Μέρφι, ο Νόμος του Μέρφι και η Μαριόν Κοτιγιάρ από αύριο στους κινηματογράφους

Η κινηματογραφική μεταφορά των «Μικρών Πραγμάτων σαν κι Αυτά», ένα εγχώριο εμπορικό στοίχημα από τον σκηνοθέτη της «Ευτυχίας» και τρεις ακόμα επιλογές.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Αλέν Ντελόν: Νέα βιογραφία υποστηρίζει πως ο μύθος του γαλλικού σινεμά ήταν αμφιφυλόφιλος

Πολιτισμός / Αλέν Ντελόν: Νέα βιογραφία υποστηρίζει πως ο μύθος του γαλλικού σινεμά ήταν αμφιφυλόφιλος

Ο βιογράφος του Αλέν Ντελόν, δήλωσε πως ο μεγάλος Γάλλος ηθοποιός «από σεξουαλική άποψη είχε εξερευνήσει τα πάντα, με άνδρες, με γυναίκες και κάνοντας τρίο»
ΕΥΑ ΠΑΥΛΑΤΟΥ