Το Paisley Park του Prince ξαναέγινε μόνιμο μουσείο και τα εισιτήρια μέχρι το τέλος του έτους έχουν ήδη εξαντληθεί

Το Paisley Park του Prince ξαναέγινε μόνιμο μουσείο και τα εισιτήρια μέχρι το τέλος του έτους έχουν ήδη εξαντληθεί Facebook Twitter
0

Τόπος προσκυνήματος για το πλήθος των θαυμαστών του θα γίνει η υπερπολυτελής έπαυλη του Prince, αφού με ομόφωνη ψήφο στις αρχές της εβδομάδας το δημοτικό συμβούλιο του Chanhassen, έξω από τη Μινεάπολη των ΗΠΑ, όπου βρίσκεται, ενέκρινε τον επαναχαρακτηρισμό του Paisley Park ως μόνιμο μουσείο.

Η έκτασης 65.000 τμ έπαυλη, στο Chanhassen στα προάστια της Μινεάπολης, στην πολιτεία Μινεσότα ήταν η κατοικία και το στούντιο ηχογραφήσεων του πολυβραβευμένου με Grammy μουσικού. «Οι θαυμαστές θα έχουν μία μοναδική ευκαιρία να βιώσουν από πρώτο χέρι πώς ο Prince, δημιουργούσε, έκανε την παραγωγή και ερμήνευε εντός αυτού του ιδιωτικού καταφυγίου και σημαντικού συγκροτήματος παραγωγής» αναφέρεται στην επίσημη ιστοσελίδα του Paisley Park.


Οι ξεναγήσεις επισκεπτών ξεκίνησαν από την Παρασκευή 28 Οκτωβρίου και τα εισιτήρια έως τον Δεκέμβριο του 2016 έχουν ήδη εξαντληθεί.


Η έπαυλη από τον θάνατο του τραγουδιστή άνοιξε για το κοινό για περιορισμένες ξεναγήσεις για τρεις μέρες στο πλαίσιο προσωρινής συμφωνίας με τη δημοτική αρχή. Κατά τη διάρκεια των ολιγάριθμων περιηγήσεων, οι επισκέπτες του Paisley Park οδηγήθηκαν μέσω ενός λόμπι σε ένα αίθριο γεμάτο με αναμνηστικά του Prince και τοιχογραφίες. Στο κέντρο της αίθουσας υπήρχαν μία τεφροδόχος – μωβ και σε σχήμα κρύπτης – όπου τοποθετήθηκαν οι στάχτες του καλλιτέχνη.

Το Paisley Park του Prince ξαναέγινε μόνιμο μουσείο και τα εισιτήρια μέχρι το τέλος του έτους έχουν ήδη εξαντληθεί Facebook Twitter
Θαυμαστές του Prince αφήνουν λουλούδια και σημειώματα στον φράχτη έξω από το Paisley Park.

Οι επισκέπτες περιηγήθηκαν επίσης στο ιδιωτικό γραφείο του – το οποίο έχει ακόμη τις οικογενειακές φωτογραφίες και ανοιχτούς χαρτοφύλακες ανέγγιχτους από τότε που πέθανε – καθώς και στα στούντιο ηχογράφησης και μοντάζ και σε μία πελώρια σκηνή συναυλιών στην έπαυλη, όπου ο Prince γύριζε τα μουσικά βίντεο, έδινε πριβέ συναυλίες και διοργάνωνε πάρτι.

«Η ατμόσφαιρα ήταν ευλαβική» δήλωσε η επισκέπτρια, Ντάιαν Φλούιν στο CNN νωρίτερα τον Οκτώβριο μετά από μία περιήγηση. «Όλοι ήταν πολύ ήσυχοι, έκλαιγαν και αγκάλιαζαν ο ένας τον άλλο». Μία άλλη επισκέπτρια του Paisley Park visitor, η Έριν Γκέντελ περιέγραψε την ξενάγηση ως γιορτή για τον Prince. «Μόλις μπήκα μέσα, αισθάνθηκα πραγματική τιμή που βρισκόμουν σε έναν χώρο, τον οποίο είχε δημιουργήσει για να φέρει τους ανθρώπους στον κόσμο του, στις σκέψεις και στο όραμά του» ανέφερε.

Το Paisley Park του Prince ξαναέγινε μόνιμο μουσείο και τα εισιτήρια μέχρι το τέλος του έτους έχουν ήδη εξαντληθεί Facebook Twitter

Η ψηφοφορία στο δημοτικό συμβούλιο καθυστέρησε επειδή κάτοικοι εξέφρασαν ανησυχίες ότι η μετατροπή της έπαυλης σε μουσείο θα επιφέρει κυκλοφοριακά προβλήματα, σύμφωνα με την επιτροπή χωροταξικού σχεδιασμού του δήμου.

Τον Απρίλιο ο Prince πέθανε από υπερβολική δόση οπιοειδούς φεντανύλης, σύμφωνα με ανακοινωθέν από το γραφείο του ιατροδικαστή του Μιντγουέστ. Πέθανε στην έπαυλή του σε ηλικία 57 ετών. Ο Prince παρέμεινε για όλη τη ζωή κάτοικος της πρωτεύουσας της Μινεσότα.

Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΕΠΕΞ Ρόμπερτ Πάτινσον, Πανελλήνιον και September 5 από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Ρόμπερτ Πάτινσον, Πανελλήνιον και September 5 από αύριο στους κινηματογράφους

Η νέα σάτιρα επιστημονικής φαντασίας του Μπονγκ Τζουν-Χο, το σφιχτοδεμένο δημοσιογραφικό θρίλερ «September 5» και ένα καταπληκτικό ντοκιμαντέρ με αντικείμενο το ιστορικό σκακιστικό καφενείο των Αθηνών ξεχωρίζουν από το πρόγραμμα αυτής της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Μια σημαντική έκθεση στο Παρίσι με τη συνδρομή του Μουσείου Μπενάκη

Πολιτισμός / Μια σημαντική έκθεση στο Παρίσι με τη συνδρομή του Μουσείου Μπενάκη

Η συνεργασία του Μουσείου Μπενάκη με το Musée du Quai Branly στο Παρίσι φέρνει στο σήμερα το μεγάλο ερώτημα, που προέκυψε τη δεκαετία του 1930 και απασχόλησε τους σουρεαλιστές αλλά και την επιστημονική κοινότητα της εποχής, σχετικά με το τι θεωρούμε αντικείμενο τέχνης. 
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ