Στη νέα διαφήμιση της Goop, η Γκουίνεθ Πάλτροου κάνει δώρο στον εαυτό της έναν δονητή

Στη νέα διαφήμιση της Goop, η Γκουίνεθ Πάλτροου κάνει δώρο στον εαυτό της έναν δονητή Facebook Twitter
2

Ντυμένη εορταστικά, η Γκουίνεθ Πάλτροου ακούει μουσική, πίνει Μαρτίνι και κάνει δώρο στον εαυτό της έναν δονητή και όλα αυτά για χάρη της νέας χριστουγεννιάτικης διαφήμισης της Goop. 

Το βίντεο της διαφημιστικής καμπάνιας για την limited-edition συλλογή ρούχων G. Label της εταιρίας της, ξεκινά με την 47χρονη ηθοποιό να τυλίγει ένα χριστουγεννιάτικο δώρο, μετά να ανάβει ένα κεράκι, βάζοντας ταυτόχρονα να παίξει ένα βινύλιο «για να μπει στο κλίμα».

«Οι γιορτές έφτασαν. Επειδή ποτέ δεν εξελίσσονται όπως τις φαντάζεσαι, πρέπει να απολαμβάνεις την χαρά της προετοιμασίας. Πρώτα βάλε έναν δίσκο για να μπεις στο κλίμα. Ω ναι. Κάνε τα πάντα σε αργή κίνηση. Κάνε αυτό το συναίσθημα να κρατήσει», ακούγεται στη διαφήμιση.

Με ένα μαύρο φόρεμα και χρυσό κολιέ, η Γκουίνεθ φαίνεται στη συνέχεια να ετοιμάζει ένα ποτό για τον εαυτό της, χαμογελώντας στην κάμερα. «Γέλα, ακόμη και αν είναι μόνο για την κάμερα», συνεχίζει η διαφήμιση.

Στη νέα διαφήμιση της Goop, η Γκουίνεθ Πάλτροου κάνει δώρο στον εαυτό της έναν δονητή Facebook Twitter

Στη διάρκεια του βίντεο, η ηθοποιός αλλάζει αρκετά ρούχα, όλα από την νέα συλλογή της, συμμετέχοντας παράλληλα σε διάφορες εορταστικές δραστηριότητες, όπως ο στολισμός του χριστουγεννιάτικου δέντρου. «Κάνε κάτι για τους άλλους αλλά μην ξεχνάς το νούμερο ένα», ακούγεται στη διαφήμιση, με την Γκουίνεθ Πάλτροου να βάζει εκείνη τη στιγμή ένα sex toy μέσα σε μια από τις χριστουγεννιάτικες κάλτσες, πριν το ξανασκεφτεί και αποφασίσει να το κρατήσει τελικά για τον εαυτό της. «Ναι, αυτό είναι ένας δονητής», ακούγεται η διευκρίνιση. 

Στη νέα διαφήμιση της Goop, η Γκουίνεθ Πάλτροου κάνει δώρο στον εαυτό της έναν δονητή Facebook Twitter

Η ηθοποιός φορά μετά ένα κόκκινο βελούδινο μπλέιζερ στους ώμους και κατευθύνεται προς την πόρτα για την βραδινή της έξοδο. «Καλές γιορτές από την G Label», καταλήγει η διαφήμιση.

Δείτε το βίντεο:

 
Πολιτισμός
2

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η σπουδαία επανεκκίνηση της Καμεράτα ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών

Μουσική / Η συγκινητική επανεκκίνηση της Καμεράτας

Τέσσερα χρόνια, δύο νομοθετικές παρεμβάσεις, τρεις υπουργικές αποφάσεις και μία εκκαθάριση χρειάστηκαν ώστε να μπορέσει η Καμεράτα-Ορχήστρα των Φίλων της Μουσικής να κάνει restart και να επανέλθει ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Τα οκτώ πρώην βασιλικά οχήματα που θα εκτίθενται στο νέο μουσείο στο Τατόι

Πολιτισμός / Τέσσερις Rolls Royce και ακόμη έξι βασιλικά αυτοκίνητα συντηρήθηκαν για το νέο μουσείο στο Τατόι

Μουσείο Βασιλικών Αυτοκινήτων και Αγροκτηνοτροφικής Παραγωγής θα στεγάζεται στο Νέο Βουστάσιο του πρώην βασιλικού κτήματος, στο Τατόι - Δείτε βίντεο από την αποκατάσταση των ιστορικών αυτοκινήτων
LIFO NEWSROOM
Anne Morgenstern: Power Love

Οδηγός Τέχνες & Πολιτισμός / Επιθυμία, ταυτότητα και πολιτική διαπλέκονται στις εικόνες της Anne Morgenstern

Η K-Gold Temporary Gallery της Λέσβου παρουσιάζει την έκθεση «Power Love» της Γερμανίδας φωτογράφου Anne Morgenstern, της οποίας το βραβευμένο έργο εκτίθεται για πρώτη φορά στην Ελλάδα.
THE LIFO TEAM
Αλμοδόβαρ, Μονομάχος και ελληνικό DIY σινεμά από αύριο στις αίθουσες

Πολιτισμός / Αλμοδόβαρ, Μονομάχος και ελληνικό DIY σινεμά από αύριο στις αίθουσες

Δυο ταινίες που περίμενε εδώ και καιρό ένα μεγάλο μέρος του σινεφίλ πληθυσμού κυκλοφορούν αυτή την εβδομάδα, το «Διπλανό Δωμάτιο» του Πέδρο Αλμοδόβαρ και ο «Μονομάχος II» του Ρίντλεϊ Σκοτ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Ο διευθυντής του Camerimage είπε πως η συμπερίληψη θα ρίξει την ποιότητα του σινεμά και ο Στιβ ΜακΚουίν δεν πηγαίνει στο φεστιβάλ

Πολιτισμός / Ο διευθυντής του Camerimage είπε πως η συμπερίληψη θα ρίξει την ποιότητα του σινεμά και ο Στιβ ΜακΚουίν δεν πηγαίνει στο φεστιβάλ

Δεν μπορώ να ξεπεράσω αυτά που θεωρώ βαθιά προσβλητικά λόγια, δήλωσε ο σκηνοθέτης που θα βραβευόταν ως «Εξαίρετος Σκηνοθέτης»
LIFO NEWSROOM
Γλυπτό αξίας 3 εκατ.$ βρέθηκε ως «στοπ» πόρτας σε πάρκινγκ της Σκωτίας

Πολιτισμός / Γλυπτό αξίας 3 εκατ.$ βρέθηκε ως «στοπ» πόρτας σε πάρκινγκ της Σκωτίας

Ένας ιδιώτης συλλέκτης από το εξωτερικό προσέφερε πάνω από 2,5 εκατομμύρια λίρες για την αγορά του γλυπτού μέσω του οίκου Sotheby’s και δεσμεύτηκε να χρηματοδοτήσει τη δημιουργία ενός ακριβούς αντιγράφου για έκθεση στην τοπική κοινότητα
LIFO NEWSROOM

σχόλια

1 σχόλια
Πέρα από την πλάκα, αυτή η διαφήμιση δεν νομίζω ότι τιμάει το γυναικείο φύλο.Συν τοις άλλοις ευτελίζει και μια θρησκευτική εορτή. Χριστιανική γιατί αν ήταν άλλης θρησκείας, θα είχαν επέμβει τα παρατηρητήρια.