Τέλος στη δικαστική διαμάχη ανάμεσα σε Μαντόνα και Γκάι Ρίτσι για την επιμέλεια του γιου τους Ρόκο

Τέλος στη δικαστική διαμάχη ανάμεσα σε Μαντόνα και Γκάι Ρίτσι για την επιμέλεια του γιου τους Ρόκο Facebook Twitter
0

Η διάσημη τραγουδίστρια Μαντόνα και ο πρώην σύζυγός της, ο σκηνοθέτης Γκάι Ρίτσι, κατέληξαν σε συμβιβασμό βάζοντας τέλος στη δικαστική διαμάχη μεταξύ τους σχετικά με την επιμέλεια του 16χρονου γιου τους Ρόκο, γνωστοποίησε σήμερα ένας δικαστικός αξιωματούχος στη Νέα Υόρκη.


Προς το παρόν δεν έχει ανακοινωθεί με ποιον από τους δύο γονείς του θα ζει ο έφηβος.


Η 58χρονη Μαντόνα και ο 47χρονος Ρίτσι βρίσκονταν σε δικαστική διαμάχη με επίκεντρο τον γιο τους από τον Δεκέμβριο, όταν ο 16χρονος αγνόησε εντολή του δικαστηρίου που του υποδείκνυε να επιστρέψει από το Λονδίνο όπου διαμένει ο πατέρας του στη Νέα Υόρκη, στην κατοικία της μητέρας του.

 

Η τραγουδίστρια και ο σκηνοθέτης παντρεύτηκαν το 2000. Αφού πήραν διαζύγιο το 2008, συμφώνησαν ο Ρόκο να ζει με τη μητέρα του.
Ο Λούσιαν Τσέιλφεν, εκπρόσωπος τύπου των δικαστικών υπηρεσιών της πολιτείας της Νέας Υόρκης, επιβεβαίωσε ότι η υπόθεση διευθετήθηκε επίσημα σήμερα αλλά δεν υπεισήλθε σε περαιτέρω λεπτομέρειες.


Τους όρους αυτής της συμφωνίας δεν αποκαλύπτουν ούτε από τα δικαστικά έγγραφα που αναρτήθηκαν στο Διαδίκτυο.


Τόσο οι δικηγόροι της Μαντόνα όσο και του Ρίτσι δεν έχουν προβεί σε κανένα σχόλιο.

Πολιτισμός
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΕΠΕΞ Ρόμπερτ Πάτινσον, Πανελλήνιον και September 5 από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Ρόμπερτ Πάτινσον, Πανελλήνιον και September 5 από αύριο στους κινηματογράφους

Η νέα σάτιρα επιστημονικής φαντασίας του Μπονγκ Τζουν-Χο, το σφιχτοδεμένο δημοσιογραφικό θρίλερ «September 5» και ένα καταπληκτικό ντοκιμαντέρ με αντικείμενο το ιστορικό σκακιστικό καφενείο των Αθηνών ξεχωρίζουν από το πρόγραμμα αυτής της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Μια σημαντική έκθεση στο Παρίσι με τη συνδρομή του Μουσείου Μπενάκη

Πολιτισμός / Μια σημαντική έκθεση στο Παρίσι με τη συνδρομή του Μουσείου Μπενάκη

Η συνεργασία του Μουσείου Μπενάκη με το Musée du Quai Branly στο Παρίσι φέρνει στο σήμερα το μεγάλο ερώτημα, που προέκυψε τη δεκαετία του 1930 και απασχόλησε τους σουρεαλιστές αλλά και την επιστημονική κοινότητα της εποχής, σχετικά με το τι θεωρούμε αντικείμενο τέχνης. 
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ