Τι ήταν τελικά το Mother - O Αρονόφσκι δίνει λίγες ακόμη εξηγήσεις

Τι ήταν τελικά το Mother - O Αρονόφσκι δίνει λίγες ακόμη εξηγήσεις Facebook Twitter
1

Το «Mother» του Αρονόφσκι,ήταν ένα από τα πιο πολυσυζητημένα και ίσως πιο μισητά φιλμ του 2017, κυρίως επειδή άφησε κάποιους θεατές να αναρωτιούνται τι συνέβαινε στην ταινία και ποιοι ήταν οι συμβολισμοί της.

Υπάρχουν αρκετές θεωρίες για το τι είχε στο μυαλό του ο σκηνοθέτης Ντάρεν Αρονόφσκι, αλλά κατά τη διάρκεια του φεστιβάλ SXSW , ο σκηνοθέτης αποκάλυψε περισσότερα για το βαθύτερο νόημά της.

«Ήθελα να κάνω μια ταινία για τη Μητέρα Γη και πώς την αντιμετωπίζουμε», είπε για τον χαρακτήρα της Τζένιφερ Λόρενς στην ταινία.

«Ο τρόπος που βλέπω τον οποίο αντιμετωπίζουμε τη Μητέρα Γη είναι πως δείχνουμε απέναντί της απίστευτη ασέβεια».

Η Λόρενς υποδύεται μια έγκυο που ζει σε μια ήσυχη αγροικία με το σύζυγό ποιητή της, τον οποίο υποδύεται ο Χαβιέ Μπαρδέμ.

Το φιλμ επιβεβαιώνεται τελικά ότι είναι μια αλληγορία για τον Θεό. Όλα όσα συμβαίνον στο φιλμ αποκτούν νόημα όταν τα παραθέσεις δίπλα-δίπλα με την προσέγγιση που δίνει ο σκηνοθέτης.

«Μελέτησα τη Βίβλο και το πώς παρουσιάζεται ο Θεός της Παλαιάς Διαθήκης», είπε ο Αρονόφσκι. «Αν δεν τον λατρέψεις και δεν προσευχηθείς σε αυτόν, σε σκοτώνει. Τι είδους χαρακτήρας το κάνει αυτό; Για μένα, η ερμηνεία αυτή ήταν για το ανθρώπινο συναίσθημα», αναφέρει και τονίζει πως οι θρησκευτικές αναφορές στο φιλμ είναι πολλές.

Ο Αρονόφσκι λέει επίσης ότι έκαναν τρεις μήνες πρόβες για το φιλμ και φρόντισε οι ηθοποιοί να κατανοήσουν την αλληγορική έννοια πίσω από τους χαρακτήρες τους, η οποία περιλαμβάνει συμβολικές αναπαραστάσεις για τον Αδάμ και την Εύα και πολλούς ακόμη βιβλικούς χαρακτήρες.

Πολιτισμός
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η έκθεση «Οι Έλληνες: Από τον Αγαμέμνονα στον Μέγα Αλέξανδρο» εγκαινιάστηκε στο Πεκίνο

Πολιτισμός / Η έκθεση «Οι Έλληνες: Από τον Αγαμέμνονα στον Μέγα Αλέξανδρο» εγκαινιάστηκε στο Πεκίνο

«Οι επισκέπτες θα κατανοήσουν καλύτερα γιατί ο ελληνικός πολιτισμός δεν είναι μόνο η κοιτίδα του Δυτικού Πολιτισμού, αλλά έχει τεράστιο αποτύπωμα και στην Ασία» τόνισε ο πρέσβης της Ελλάδας στην Κίνα
LIFO NEWSROOM
Μουσείο Prado: Tα αληθινά χρώματα της γλυπτικής φωτίζουν την «χρυσή εποχή» της Ισπανίας

Πολιτισμός / Μουσείο Prado: Tα αληθινά χρώματα της γλυπτικής φωτίζουν την «χρυσή εποχή» της Ισπανίας

Η έκθεση «Χέρι με χέρι: Γλυπτική και Χρώμα στην Ισπανική Χρυσή Εποχή», καταδεικνύει ότι ο δυτικός καλλιτεχνικός κανόνας δεν έκανε διακρίσεις σε βάρος ορισμένων καλλιτεχνών μόνο λόγω γεωγραφίας και φύλου, αλλά και λόγω των υλικών που χρησιμοποιούσαν
LIFO NEWSROOM
Κίλιαν Μέρφι

Πολιτισμός / Ο Κίλιαν Μέρφι, ο Νόμος του Μέρφι και η Μαριόν Κοτιγιάρ από αύριο στους κινηματογράφους

Η κινηματογραφική μεταφορά των «Μικρών Πραγμάτων σαν κι Αυτά», ένα εγχώριο εμπορικό στοίχημα από τον σκηνοθέτη της «Ευτυχίας» και τρεις ακόμα επιλογές.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Αλέν Ντελόν: Νέα βιογραφία υποστηρίζει πως ο μύθος του γαλλικού σινεμά ήταν αμφιφυλόφιλος

Πολιτισμός / Αλέν Ντελόν: Νέα βιογραφία υποστηρίζει πως ο μύθος του γαλλικού σινεμά ήταν αμφιφυλόφιλος

Ο βιογράφος του Αλέν Ντελόν, δήλωσε πως ο μεγάλος Γάλλος ηθοποιός «από σεξουαλική άποψη είχε εξερευνήσει τα πάντα, με άνδρες, με γυναίκες και κάνοντας τρίο»
ΕΥΑ ΠΑΥΛΑΤΟΥ

σχόλια

1 σχόλια
Ορισμένες σκηνές που υπάρχουν εκεί για να σοκάρουν μόνο, θα μπορούσαν να λείπουν. Το θέμα με τους συμβολισμούς το διαχειρήστηκε καλύτερα το Neon Genesis Evangelion πολλά χρόνια πριν.