Γιατί και πώς η Χρυσή Αυγή μπορεί να κάνει εκδήλωση στην Αίγλη Ζαππείου; Γιατί απλά πλήρωσε, είναι η κυνική απάντηση

Γιατί και πώς η Χρυσή Αυγή μπορεί να κάνει εκδήλωση στην Αίγλη Ζαππείου; Γιατί απλά πλήρωσε, είναι η κυνική απάντηση Facebook Twitter
Αυτή βέβαια δεν είναι η πρώτη φορά που η Αίγλη δίνεται στη Χρυσή Αυγή για πολιτική εκδήλωση.
17

Δυσάρεστη εντύπωση και αντιδράσεις έχει προκαλέσει η παραχώρηση της Αίγλης Ζαππείου στη Χρυσή Αυγή, για την παρουσίαση των πρώτων υποψηφίων του κόμματος για τις Ευρωεκλογές, την ερχόμενη Δευτέρα.

Η Αίγλη (όπως και όλο το Ζάππειο) ανήκει στην Επιτροπή Ολυμπίων και Κληροδοτημάτων και έχει παραχωρηθεί για εκμετάλλευση σε εταιρεία συμφερόντων του Δημήτρη Κοντομηνά.

Πρόεδρος του ΔΣ της Επιτροπής είναι η κα Βαγενά Χρυσάνθη, εμπειρογνώμων πρεσβευτής και σύμβουλός Α' του υπουργείου Εξωτερικών, που ανέλαβε τα καθήκοντά της με την παρούσα κυβέρνηση. 

Το LIFO.gr επικοινώνησε για το ζήτημα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της Αίγλης Ζαππείου, Αναστάσιο Πατέλα. Γιατί και πώς η Αίγλη Ζαππείου παραχωρείται στη Χρυσή Αυγή; Υπάρχει κριτήριο ή αρκεί μια κράτηση και η εξόφληση για να δοθεί ο ιστορικός χώρος σε οποιονδήποτε;

«Κατευθείαν χτύπησαν καμπανάκια μέσα στο κεφάλι μου αλλά είμαστε επαγγελματίες και όχι δημοκράτες α λα καρτ» δηλώνει ο κ. Πατέλας. «Ήταν τόσο πειθαρχημένοι που αφήσανε τις καρέκλες στην ίδια ευθεία» λέει χαρακτηριστικά και επικαλείται το θετικό feedback του προσωπικού, επιχειρώντας να δικαιολογήσει την εκ νέου παραχώρηση αίθουσας στους Χρυσαυγίτες την 25η Μαρτίου.

«Με βγάζετε από μία πάρα πολύ δύσκολη θέση» ήταν τα πρώτα του λόγια, αφού ήθελε, όπως είπε, να ξεκαθαρίσει τη θέση της εταιρείας μετά τα αρνητικά μηνύματα που έλαβε στα social media.

Αυτή βέβαια δεν είναι η πρώτη φορά που η Αίγλη δίνεται στη Χρυσή Αυγή για πολιτική εκδήλωση. Πριν από λίγους μήνες, ο Ηλίας Κασιδιάρης είχε ζητήσει για πρώτη φορά την αίθουσα και ο κ. Πατέλας θυμάται τις υπεύθυνες στο τμήμα των πωλήσεων - κρατήσεων να τον προσεγγίζουν με δισταγμό. Οι δισταγμοί ωστόσο φαίνεται πως ξεπεράστηκαν τότε, όπως και τώρα...

«Κατευθείαν χτύπησαν καμπανάκια μέσα στο κεφάλι μου αλλά είμαστε επαγγελματίες και όχι δημοκράτες α λα καρτ» δηλώνει ο κ. Πατέλας.

«Ήταν τόσο πειθαρχημένοι που αφήσανε τις καρέκλες στην ίδια ευθεία» λέει χαρακτηριστικά και επικαλείται το θετικό feedback του προσωπικού, επιχειρώντας να δικαιολογήσει την εκ νέου παραχώρηση αίθουσας στους Χρυσαυγίτες την 25η Μαρτίου. 

«Δεν είχαμε παράπονο ή πρόβλημα ως εταιρεία και η επιχείρηση δεν κάνει διακρίσεις. Δεν θα έπρεπε να κάνουμε διακρίσεις» τονίζει.

Διευκρινίζεται πως για τις εκδηλώσεις, την απόφαση παίρνει αποκλειστικά η εταιρεία που διαχειρίζεται την Αίγλη χωρίς παρέμβαση της Επιτροπής.

  

Σε ερώτηση για το αν η εταιρεία προβληματίζεται από την πολύκροτη δίκη της Χρυσής Αυγής και τα όσα έχουν μέχρι τώρα αποκαλυφθεί για την εγκληματική της δράση, ο διευθύνων σύμβουλος της Αίγλης φαίνεται να μη συνυπολογίζει τις δικαστικές εξελίξεις, επιμένοντας ότι οι εκδηλώσεις στον χώρο γίνονται «κατόπιν ζήτησης και διαθεσιμότητας». 


«Για την επιχείρηση δεν έχει σημασία αν κάποιος είναι υπόδικος. Έχουμε κι άλλους πελάτες που χρωστάνε από δω και από 'κει κι έχουνε δικαστήρια. Δεν υπάρχουν τέτοια κριτήρια» απαντά χαρακτηριστικά – παρά το γεγονός ότι η Χρυσή Αυγή δεν κατηγορείται για χρέη. 

«Με την ίδια λογική, αν κάποιος πάει να πιει έναν καφέ, θα του πούνε δεν σερβίρουμε καφέ γιατί είσαι αυτός; Το βρίσκετε λογικό;» διερωτάται.

Επίμονα θέτουμε και πάλι το ερώτημα αν σε ηθικό επίπεδο, απασχολεί την εταιρεία η ιδεολογία της Χρυσής Αυγής, αλλά και πάλι ο διευθύνων σύμβουλος της Αίγλης εμφανίζεται αποστασιοποιημένος από τη ρητορική μίσους του κόμματος και μάλιστα επικαλείται την είσοδο της ΧΑ στη Βουλή. 

«Από τη στιγμή που τους ψήφισε ένα μέρος της ελληνικής κοινωνίας, για ποιον λόγο να αρνηθώ;» αναρωτιέται ο κ. Πατέλας. «Γιατί να δημιουργήσω τις όποιες εντυπώσεις, αντιπαλότητες ή έχθρες; Δεν είναι η θέση μας αυτή, ο ρόλος μας είναι να παρέχουμε μία υπηρεσία όσο μπορούμε καλύτερα». 

— Ναι, αλλά την πρώτη φορά υπήρξε κάποιος «δισταγμός». Τι άλλαξε μετά;

«Την πρώτη φορά υπήρξε μία δεύτερη σκέψη για το τι θα κάνουμε –πράγμα που δεν το κάνουμε για άλλους πελάτες– και αποφασίσαμε πως η δουλειά μας και ο ρόλος μας είναι να παρέχουμε τις υπηρεσίες μας.

Μας έχουνε στείλει στα social media μηνύματα ότι είναι απαράδεκτο η Αίγλη να φιλοξενεί τέτοιες εκδηλώσεις. Τι θα έπρεπε να κάνει η Αίγλη; Να δημιουργήσει εχθρούς; Η Αίγλη είναι πολυπρόσωπη και ανοικτή σε όλους».

Στη συνέχεια ο κ. Πατέλας επικαλείται το οικονομικό ζήτημα: «Διαχειριζόμαστε τον χώρο της Αίγλης Ζαππείου που ανήκει στα κληροδοτήματα και πληρώνουμε ενοίκιο. Έχουμε 105 εργαζόμενους. Έρχονται οι άνθρωποι, σέβονται τον χώρο, είναι μέσα στη Βουλή.


»Όπως στο παρελθόν, έχει υπάρξει ζήτηση από μειονότητες, όπως από τρανσέξουαλ, και έχουμε στείλει την προσφορά μας χωρίς καμία διάκριση. Μπορεί να είναι ό,τι είναι στη Χρυσή Αυγή. Εγώ δεν ασπάζομαι την πολιτική τους ιδεολογία αλλά αυτό που με νοιάζει είναι ότι ήρθαν μέσα στον χώρο μας και τον σεβάστηκαν. Επειδή δεχθήκαμε τη ΧΑ σημαίνει ότι είμαστε φασίστες;».

— Έχει καμία σχέση ή φασιστική ιδεολογία με τον αυτοπροσδιορισμό ή τον σεξουαλικό προσανατολισμό; 

 «Όχι, δεν έχει σχέση».

Κλείνοντας, ο κ. Πατέλας τονίζει ότι η Αίγλη είναι μία βιώσιμη εταιρεία που αποδίδει στο κράτος πάνω από 100.000 ευρώ μηνιαίως, σε εργοδοτικές εισφορές και ΦΠΑ. 

Η Επιτροπή Ολύμπιων Κληροδοτημάτων υπάγεται στο υπουργείο Οικονομικών και είναι Νομικό Πρόσωπο Δημοσίου Δικαίου.

Το LIFO.gr επικοινώνησε και με την Επιτροπή Ολυμπίων και Κληροδοτημάτων για το ζήτημα και η γραμματεία μάς απάντησε ότι το κτίριο είναι νοικιασμένο «για χρόνια» και η επιτροπή δεν ενημερώνεται για τις εκδηλώσεις στον πολυχώρο.

«Δεν μας ενημερώνουν για το πρόγραμμα. Δεν ξέρουμε τι πελάτες έχει κάθε μέρα η Αίγλη», είναι η λιτή δήλωσή τους.

Ελλάδα
17

ΑΦΙΕΡΩΜΑ

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΘΩΟΙ: Η ΔΙΚΗ ΤΗΣ ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΘΩΟΙ: Η ΔΙΚΗ ΤΗΣ ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ

Καθώς η Ελλάδα περιμένει με πρωτόγνωρη ένταση την απόφαση για τη δίκη της Χρυσής Αυγής, διατρέχουμε στην αθρογραφία της LIFO, που είναι πυκνή και επίμονη, όλα αυτά τα χρόνια, για το ζόφο της νεοναζιστικής οργάνωσης, τα θύματα και την νοσηρή ιδεολογία της, αλλά και τους ανθρώπους που την αντιμετώπισαν θαραλέα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Ο ποταμός Κηφισός δε θα άντεχε πλημμύρες σαν αυτές του Ιανού, του Ντάνιελ και της Βαλένθια»

Ελλάδα / «Ο ποταμός Κηφισός δεν θα άντεχε πλημμύρες σαν αυτές του Ιανού, του Ντάνιελ και της Βαλένθια» τονίζει καθηγητής ΕΜΠ

«Το πρώτο μέλημά μας είναι να μην έχουμε θύματα και αυτό μπορεί να γίνει με την έγκαιρη και τεκμηριωμένη προειδοποίηση προς τους κατοίκους της περιοχής», τόνισε ο Ομότιμος καθηγητής ΕΜΠ, Αναστάσιος Στάμου
LIFO NEWSROOM

σχόλια

8 σχόλια
"Έχουμε κι άλλους πελάτες που χρωστάνε από δω και από 'κει κι έχουνε δικαστήρια"χρωστάνε κι έχουν λεφτά να νοικιάσουν την Αίγλη;;;Η ποιοτητα των πελατών της Αίγλης λέει πολλά...
Εγώ σκέφτομαι το εξής: έστω ότι ο επιχειρηματίας είχε αρνηθεί να φιλοξενήσει την Χ.Α. στον χώρο του καταστήματος. Θα ήταν απόλυτα σίγουρος ότι αυτό δεν θα δημιουργούσε δυσάρεστες συνέπειες για το κατάστημα ή τον ίδιο προσωπικά; Τώρα που δημοσιεύθηκε το όλο θέμα, νιώθει απόλυτα σίγουρος ότι αυτό δεν θα δημιουργήσει επίσης δυσάρεστες συνέπειες για το κατάστημα ή τον ίδιο προσωπικά, αυτήν την φορά από ακραίους που πρόσκεινται σε άλλο πολιτικό χώρο και πιθανόν να θελήσουν να περάσουν το μήνυμα τους και στον ίδιο και στο κατάστημα; Νιώθει ασφαλής ο ίδιος και το προσωπικό;ΥΓ: θυμάστε τον ήχο που έκαναν τα φλιπεράκια με κάθε TILT; Εδώ ακούστηκε:»Όπως στο παρελθόν, έχει υπάρξει ζήτηση από μειονότητες, όπως από τρανσέξουαλ, και έχουμε στείλει την προσφορά μας χωρίς καμία διάκριση. Πηγή: www.lifo.gr
Πολύ λογική και καλά τεκμηριωμένη η απάντηση του διευθύνοντος συμβούλου.Δε μπορώ να καταλάβω γιατί αντιδρούν όσοι αντιδρούν. Οι αντιδράσεις θυμίζουν ιδεοληπτικους αριστερούς που ερμηνεύουν τον όρο δημοκρατία όπως θέλουν και ασπάζονται το δόγμα οποιος δε συμφωνεί μαζί μας είναι φασίστας κλπ. Έχουμε η όχι δημοκρατία?Ζούμε η όχι σε καπιταλιστικη κοινωνία?Δε μπορείς να δέχεσαι τη φιλελεύθερη δημοκρατία αλα καρτ και όταν συμβαίνει κάτι με το οποίο δε συμφωνείς η δε σου αρέσει να αντιδράς. Ο καθένας κάνει ο τι θέλει στην επιχείρηση του. Αν θέλει εξυπηρετεί έναν πελάτη αν θέλει κακομεταχειριζεται έναν πελάτη και αν θέλει δεν τον εξυπηρετεί καθόλου.Σε όποιον δεν αρέσει απλώς δεν ξαναεπιλεγει τη συγκεκριμένη επιχείρηση ως πελάτης. Οικονομική ελευθερία έχουμε. Τόσο απλό. Δηλαδή θα δώσω λογαριασμό στον κάθε δημοσιογράφο ή στον οποιονδήποτε αν θα νοικιάσω το ακίνητο μου στο χ κόμμα η αν δε θα το νοικιάσω στην ψ οργάνωση?
Η δημοκρατία πάντως, συμπεριλαμβανομένου και της φιλελεύθερης, δεν ορίζεται από το δόγμα "ο καθένας κάνει ό,τι θέλει στο μαγαζί του". Διότι υπάρχουν πλείστα πράγματα που είναι παράνομα και δεν επιτρέπονται να τα κάνει γενικώς. Το να αποφασίσουν να παραχωρήσουν τον χώρο στην Χ.Α. φυσικά δεν είναι παράνομο. Κανείς δεν τους το απαγόρευσε να το κάνουν. Αλλά κανείς επίσης δεν μπορεί να απαγορεύσει να ασκηθεί αρνητική κριτική για αυτή τους την πράξη. Και άρα μπορεί να μην ξαναεπιλέξουν τη συγκεκριμένη επιχείρηση ως πελάτες.
ΔΕΝ υπάρχει φιλελεύθερη δημοκρατία, αλλά Δημοκρατία, σκέτο. (Όλα τα προθέματα πριν την λέξη, δημοκρατία, μόνο ως τίτλοι κομμάτων και πολιτικών σχηματισμών μπορούν να θεωρηθούν ή ψευδεπίγραφων «δημοκρατικών» καθεστώτων διαφόρων κρατών).Επίσης δεν έχει καμία, απολύτως σημασία ότι έχουμε καπιταλιστική κοινωνία. (Που δεν είναι καπιταλιστική η κοινωνία γενικά, αλλά το οικονομικό, εφαρμοζόμενο μοντέλο. Αν πράγματι ήταν καπιταλιστική η κοινωνία δεν θα είχαμε προβλήματα οι πολίτες της [που έχουμε πάρα πολλά...]).Ο καθένας ΔΕΝ κάνει ό,τι θέλει στην επιχείρησή του, αλλά υπάγεται υποχρεωτικά σε διάφορους, συγκεκριμένους κανονισμούς, αγορανομικούς, υγειονομικούς, οικονομικούς λογιστικούς, εργασιακούς, κατ΄επέκταση κοινωνικούς και ηθικούς.(Οι [νόμιμοι] οίκοι ανοχής - που τόσο πολύ ως ατυχές παράδειγμα αυθαιρεσίας τους αναφέρουμε -τα λεγόμενα «μπουρδέλα-, λειτουργούν με τους πλέον αυστηρούς κανόνες ελέγχου και οργάνωσης, σε κάθε επίπεδο, εσωτερικών και εξωτερικών).Δεν υπάρχει «θέλω», «δεν θέλω» και «αν γουστάρω», εξυπηρετώ τους πελάτες μου. Είναι υποχρεωμένος κάθε επαγγελματίας εκ της επαγγελματικής και εργασιακής συνθήκης που ανήκει να εξυπηρετήσει όλους τους πελάτες του. Εξαιρούνται οι περιπτώσεις προβληματικών και βλαπτικών πελατών. (Στην εν λόγω περίπτωση της Χ.Α. πρόκειται και για τα δύο).Οικονομική ελευθερία ΔΕΝ έχουμε. Νομοτελειακά δεν υπάρχει οικονομική ελευθερία και ούτε μπορεί να υπάρξει. Υπάρχει πάντα συγκεκριμένο πλαίσιο οικονομικών μοντέλων που οριοθετεί, σχεδόν, όλα τα οικονομικά δεδομένα. Παρατηρείται και στις πιο πρωτόγονες φυλές του σημερινού κόσμου, με την όποια μορφή οικονομικής δοσοληψίας, ακόμη και αν δεν υπάρχει τυπωμένο χρήμα, (ανταλλαγή προϊόντων, αγαθών, υπηρεσιών ή σύνθετα μεταξύ τους).Ούτε «ελεύθερη αγορά» ΔΕΝ έχουμε, όπως τόσο λανθασμένα οι περισσότεροι νομίζουν πως σημαίνει ή είναι η «ελεύθερη αγορά» με ανεξέλεγκτη, κυρίως, την αυθαιρεσία και την ασυδοσία του κεφαλαίου (οικονομικά).Και ναι, θα δώσεις λογαριασμό, εάν σου ζητηθεί, αν και όταν νοικιάσεις το αυτοκίνητό σου σε κάποιον, ας πούμε, που δεν έχει δίπλωμα οδήγησης. Θα δώσεις λογαριασμό εάν το νοικιάσεις σε κάποιον που σύμφωνα με μαρτυρίες και στοιχεία, ενώ μπορεί να έχει δίπλωμα, ουσιαστικά δεν ξέρει να οδηγεί και ενδεχομένως προκαλέσει ζημιές στο όχημα σου, ή, το κυριότερο, ενδεχομένως προκαλέσει θανατηφόρα δυστυχήματα. Θα δώσεις λογαριασμό για όλα τα παραπάνω, ακόμη και αν υπάρχουν, μόνο, έστω, αρνητικές υποψίες για εκείνον.Και ας έρθουμε τώρα επί της ουσίας, πέρα από υποθέσεις. Η Χρυσή Αυγή είναι αυτή που είναι. Ξέρουμε πολύ καλά τι αντιπροσωπεύει και το κυριότερο ότι πρόκειται για μία εγκληματική οργάνωση που μέλη της δικάζονται αυτή την στιγμή (με αυταπόδεικτα στοιχεία περί εγκληματικών ενεργειών και δολοφονικών πράξεων), αναμένοντας την δικαστική απόφαση (ευελπιστώντας αυτονοήτως ότι θα είναι καταδικαστική). Μια αποδεδειγμένα φασιστική και εγκληματική οργάνωση που βλακωδώς της επιτράπηκε να συμμετέχει σε εθνικές και ευρωπαϊκές εκλογές με αποτέλεσμα να συμμετέχει ενεργότατα σε δημοκρατικούς θεσμούς, θεσμούς που επί της ουσίας δεν τους αναγνωρίζει, αμφισβητώντας τους συνεχώς και με σθένος, άμεσα και έμμεσα, παρότι κομπάζει, όταν την συμφέρει, ότι εκλέχτηκε με δημοκρατικές διαδικασίες...! Και θα κάτσουμε τώρα να σκεφτούμε αν είναι ή δεν είναι σωστό, σε αυτή την φασιστική-εγκληματική οργάνωση, να της παραχωρηθεί χώρος του Ζαππείου (που κατά διαστήματα υπήρξε χώρος-ορόσημο δημοκρατικών διεργασιών και ιστορικών στιγμών,) για εκδηλώσεις της...Πολύ περισσότερο εάν ηθικά, γιατί αυτό είναι το ζήτημα, η ηθική υπόσταση του (εκάστοτε) διαχειριστή του χώρου, πέρα και πάνω από την κάθε στυγνή, επιχειρηματική-οικονομική δραστηριότητα, εάν είναι ή δεν είναι σωστή η (εκπτωτική) παραχώρηση χρήσης του (συγκεκριμένου) χώρου σε μια φασιστική-εγκληματική οργάνωση...ΟΧΙ, αυτό δεν λέγεται δημοκρατία ή ελευθερία αλλά ΒΛΑΚΕΙΑ!
«Δεν είχαμε παράπονο ή πρόβλημα ως εταιρεία και η επιχείρηση δεν κάνει διακρίσεις. Δεν θα έπρεπε να κάνουμε διακρίσεις» τονίζει. Πηγή: www.lifo.grΠολύ σωστά απάντησε και ετσι πρέπει να είναι. Θέλουμε δε θέλουμε το κόμμα της Χρυσής Αυγής είναι χρόνια τώρα στο κοινοβούλιο,αρα εχει ψηφιστεί απο μεγάλο μέρος του Ελληνικού Λαού.Αν θέλουμε ακόμα να λεγόμαστε Δημοκρατική Χώρα καλό θα είναι να μην κάνουμε διακρίσεις σε κανένα, μάς αρέσει δεν μάς αρέσει!
Δεν μου προκαλει καμια απολυτως εντυπωση.Στην εποχη μας ανα τον κοσμο ολα πουλιουνται και ολα αγοραζονται.Απο το νερο,το σωμα και την παρθενια,την εργασια,τον ανθρωπινο πονο,τις συνηδεισεις.Απλα μας ενοχλει που μεσα στην ολοκληρωτικη σαπιλα κατι σαπιο εξαγοραζει μια ακομα συνειδηση.Απολυτως λογικο
"Όπως στο παρελθόν, έχει υπάρξει ζήτηση από μειονότητες, όπως από τρανσέξουαλ, και έχουμε στείλει την προσφορά μας χωρίς καμία διάκριση...." Πηγή: www.lifo.grΔιαβάζω καλά ή κάνουν πουλάκια τα ματάκια μου;! Τρανσέξουαλ και δολοφόνοι στο ίδιο καζάνι;!
η ΧΑ δεν θα έπρεπε να μπορεί να είναι υποψήφια σε εκλογές με όλες αυτά τα περιστατικά έντονης βίας και δολοφονιών.αφού όμως ο έλληνας νομοθέτης δεν κάνει κάτι, γιατί να κάνει ένας διευθυντής μιας επιχείρησης;αφού είναι στη βουλή πως να μην είναι στο president, στην αίγλη και όπου αλλού γουστάρουν;είναι σαν να μην μας πειράζει που φέρουν περίστροφα αλλά να μας ενοχλεί το ότι βρίζουν.