Να μπει στο «κόκκινο» η Αττική εισηγήθηκαν οι λοιμωξιολόγοι - Σήμερα οι αποφάσεις για λύκεια, clickaway και απαγόρευση κυκλοφορίας

Να μπει στο «κόκκινο» η Αττική εισηγήθηκαν οι λοιμωξιολόγοι - Σήμερα οι αποφάσεις για λύκεια, clickaway και απαγόρευση κυκλοφορίας Facebook Twitter
Lockdown: Να μπει στο «κόκκινο» η Αττική εισηγήθηκαν οι λοιμωξιολόγοι - Σήμερα οι αποφάσεις για λύκεια, clickaway και απαγόρευση κυκλοφορίας (Eurokinissi)
0

Να χαρακτηριστεί «κόκκινη» η περιφέρεια Αττικής, εκτός από τα νησιά του Αργοσαρωνικού, εισηγήθηκε επισήμως η υποεπιτροπή των επιδημιολόγων στην χθεσινή συνεδρίαση.

Αυτό σημαίνει ότι αναμένονται να ληφθούν νέα, πιο αυστηρά μέτρα. 

Ο ο καθηγητής Περιβαλλοντικής Μηχανικής του ΑΠΘ Δημοσθένης Σαρηγιάννης, μιλώντας το πρωί στο Mega επισήμανε δε, ότι η Αττική βρίσκεται στα επίπεδα που ήταν η Θεσσαλονίκη στις 20 Οκτωβρίου.

Συγκεκριμένα, με βάση τα μέχρι τώρα ισχύοντα μέτρα, στις περιοχές που κρίνονται «κόκκινες» από τη Δευτέρα δεν θα ανοίξουν τα Λύκεια και τα Γυμνάσια, ενώ επανέρχεται σε λειτουργία το clickaway.

Στις «κόκκινες» περιοχές επίσης υπάρχει απαγόρευση κυκλοφορίας από τις 6 το απόγευμα ως τις 5 το πρωί ενώ απαγορεύονται και οι μετακινήσεις από νομό σε νομό.

Οι τελικές αποφάσεις θα ληφθούν και θα ανακοινωθούν σήμερα.

Διευκρινίζεται ότι ανοιχτά θα παραμείνουν δημοτικά σχολεία και βρεφονηπιακοί σταθμοί.

Υπενθυμίζεται ότι από τα 716 νέα κρούσματα κορωνοϊού που ανακοίνωσε ο ΕΟΔΥ χθες, τα 313 εντοπίστηκαν στην Αττική. Οι περισσότερες νέες μολύνσεις καταγράφηκαν στον Κεντρικό Τομέα Αθηνών (71), ενώ περισσότερα από 50 κρούσματα εντοπίστηκαν στον Βόρειο Τομέα Αθηνών, τον Δυτικό Τομέα Αθηνών και τον Πειραιά.

Αναλυτικά οι περιφερειακές ενότητες στις οποίες εντοπίστηκαν τα 313 κρούσματα της Αττικής: Ανατολική Αττική 39, Βόρειος Τομέας Αθηνών 52, Δυτική Αττική 13, Δυτικός Τομέας Αθηνών 53, Κεντρικός Τομέας Αθηνών 71, Νήσων 1, Νότιος Τομέας Αθηνών 28, Πειραιάς 56.

Ελλάδα
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Λογότυπο μετρό Θεσσαλονίκης: Πώς αποφάσισε την απευθείας ανάθεση, εξηγεί η «Ελληνικό Μετρό»

Ελλάδα / Λογότυπο μετρό Θεσσαλονίκης: Πώς αποφάσισε την απευθείας ανάθεση, εξηγεί η «Ελληνικό Μετρό»

Ο πρώτος διαγωνισμός επαναξιολογήθηκε και ακυρώθηκε, οι προτάσεις που κατατέθηκαν στον δεύτερο δεν μας ικανοποιούσαν και οι προθεσμίες λειτουργίας του μετρό μας υποχρέωσαν σε απευθείας ανάθεση, υποστηρίζει η «Ελληνικό Μετρό»
LIFO NEWSROOM