Blue Horizon: 24ωρη πανελλαδική απεργία αύριο από την ΠΝΟ

Blue Horizon: 24ωρη πανελλαδική απεργία αύριο από την ΠΝΟ Facebook Twitter
0

Σε 24ωρη απεργία προχωρά αύριο, Τετάρτη η Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία (ΠΝΟ) με αφορμή τα αποτρόπαια γεγονότα στο πλοίο «Blue Horizon» που είχαν ως αποτέλεσμα τον θάνατο του 36χρονου επιβάτη Αντώνη Καρυώτη.

Η ΠΝΟ ανέφερε ότι έχει αποφασίσει να στηριχθεί εμπράκτως η οικογένεια του 36χρονου, τον οποίο μέλη του πληρώματος του Blue Horizon έσπρωξαν από τον καταπέλτη του πλοίου, με συνέπεια να πνιγεί στο λιμάνι του Πειραιά. 

Σε ανακοίνωση που εξέδωσε πριν μερικές μέρες για την απεργία η ΠΝΟ ανέφερε: «Με αφορμή τα αποτρόπαια γεγονότα στο πλοίο "Blue Horizon" τα οποία είχαν ως αποτέλεσμα τον τραγικό θάνατο του επιβάτη Αντώνη Καρυώτη, συγκλήθηκε σήμερα εκτάκτως η Διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας και εξέτασε όλα τα σχετικά ζητήματα που αναδείχθηκαν από τα πιο πάνω γεγονότα. Δυστυχώς, διαπίστωσε για άλλη μια φορά, ότι η μη ορθή εφαρμογή των νόμων και των κανονισμών που αναφέρονται στην ασφάλεια της ναυτιλίας και των λιμανιών μπορούν να οδηγήσουν και οδηγούν σε ολέθρια αποτελέσματα».

«Το πάγιο καθεστώς της υπερεργασίας των Ναυτικών μας και η παραβίαση των ορίων και ωρών απασχόλησης και ανάπαυσης, από τον μη εξορθολογισμό των δρομολογίων, οδηγούν μαθηματικά στη διακινδύνευση της ασφάλειας των ίδιων των πλοίων, των επιβατών και των δρομολογίων. Οι σχετικές διατάξεις και μάλιστα από τις Διεθνείς Συμβάσεις, είναι σαφείς και δεν πρέπει να εφαρμόζονται ευκαιριακά και με χαλαρότητα, ώστε να διαιωνίζεται το πρόβλημα της μη ορθής και μη ασφαλούς εξυπηρέτησης του επιβατικού κοινού».

Σύμφωνα με την Ομοσπονδία, «όλη κατάσταση επιβαρύνεται περισσότερο και από τις πραγματικές ελλείψεις και ιδιαιτερότητες των λιμανιών, τις οποίες έχουμε επισημάνει πλείστες όσες φορές και παρόλα αυτά εξακολουθούν να διαιωνίζονται, ειδικά δε στα νησιωτικά λιμάνια όπου οι υποδομές είναι υποτυπώδεις και έχουν παραμείνει κυριολεκτικά στη δεκαετία του ’60».

Ωστόσο, «οι σημερινές πραγματικές ανάγκες, το μέγεθος των πλοίων, ο αριθμός των διακινούμενων επιβατών και αυτοκινήτων και οι καιρικές συνθήκες δημιουργούν ένα εκρηκτικό μείγμα που κάνει τον Έλληνα πλοίαρχο και το πλήρωμα να παίζουν το κεφάλι τους καθημερινά, κορώνα γράμματα». 

«Και σαν να μην έφταναν όλα αυτά, όπως αναφέρουμε και παραπάνω, οι δρομολογήσεις όπως αποφασίζονται από το Σ.Α.Σ. και εγκρίνονται από τον εκάστοτε Υπουργό, ακόμη και στα χαρτιά – και χωρίς να υπολογίζουμε τις έκτακτες δρομολογήσεις – παραβιάζουν με τον πιο εμφατικό τρόπο και στην πράξη όλα τα παραπάνω. Η πολιτεία οφείλει και πρέπει να λάβει άμεσα και χωρίς καμία αναβολή όλα τα απαραίτητα μέτρα που σκοπό έχουν την προστασία της ανθρώπινης ζωής στη θάλασσα. Οι Έλληνες ναυτικοί, τόσο στους εσωτερικούς όσο και στους διεθνείς πλόες είναι παραδείγματα προς μίμηση για τη ναυτοσύνη τους και για τον καθημερινό αγώνα που δίνουν για την προστασία της ανθρώπινης ζωής στη θάλασσα. Αυτός είναι διαχρονικά ο Έλληνας ναυτικός και δεν είναι ανεκτό με αφορμή το τραγικό αυτό συμβάν και την επιλογή που έκαναν οι εμπλεκόμενοι σε αυτό, να κατηγορούνται και να στοχοποιούνται συλλήβδην όλοι οι Έλληνες ναυτικοί», τονίζει η ΠΝΟ.

Ελλάδα
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Κυκλάδες: Το πολεοδομικό για εκτός σχεδίου δόμηση που δίχασε Μύκονο και Σαντορίνη

Ελλάδα / Ακίνητα εκτός σχεδίου: Ο γγ Χωροταξίας εξηγεί αν η δόμηση σε οικόπεδα 8 στρεμμάτων επεκτείνεται και αλλού μετά τη Μύκονο και Σαντορίνη

Στους δύο δημοφιλέστερους τουριστικούς προορισμούς των Κυκλάδων η δόμηση δεν επιτρέπεται, εκτός κι αν πρόκειται για εκτός σχεδίου οικόπεδα με εμβαδόν τουλάχιστον 8 στρέμματα
LIFO NEWSROOM