Καφετέρια στη Νέα Σμύρνη έδιωξε πελάτες επειδή ήταν ηλικιωμένοι- Ζήτησε συγγνώμη ο ιδιοκτήτης

Φλιτζάνι με καφέ σε τραπέζι, μπροστά από θολό φόντο Facebook Twitter
Φωτ: pariwat pannium on Unsplash
0

Κύμα δυσαρέσκειας προκάλεσε καταγγελία για ηλικιακό ρατσισμό σε καφετέρια στη Νέα Σμύρνη, σύμφωνα με την οποία ζητήθηκε από ηλικιωμένους πελάτες να φύγουν.

Λίγο αργότερα, στην επίσημη σελίδα της καφετέριας αναρτήθηκε ένα μακροσκελές στάτους, με το οποίο η επιχείρηση ζητούσε συγγνώμη και ανακοίνωνε την απόλυση του υπευθύνου.

Σύμφωνα με καταγγελία, σερβιτόρα, επικαλούμενη την πολιτική του καφέ, έδιωξε δύο ηλικιωμένους από το μαγαζί, υποστηρίζοντας ότι απαγορεύεται σε ανθρώπους αυτής της ηλικίας να κάθονται στα τραπέζια του.

Η καταγγελία έγινε από τρίτο πρόσωπο, που δήλωσε αυτόπτης μάρτυρας: 

«Πέμπτη 10/11 ώρα 11:00 κάθομαι για καφέ στην πλατεία νέας Σμύρνης. Κάθομαι σε μαγαζί που δεν έχω ξανακάτσει.
Συνειδητοποιώ ότι υπάρχει ένας ηλικιωμένος που μιλάει έντονα στη σερβιτόρα και κάτι λέει "θα φωνάξω την αστυνομία, αυτό που μου λες είναι παράνομο". Ο διπλανός του εξίσου ηλικιωμένος προσπαθεί να τον ηρεμήσει -ουσιαστικά τον πείθει να φύγουν κ να πάνε αλλού. Αυτό κάνουν, φεύγουν, χωρίς να έχουν καν παραγγείλει. 

Ρωτάω τη σερβιτόρα τι συνέβη και στερεοτυπικά αν πρόκειται για συχνό φαινόμενο (μου φάνηκε ως κάτι που είχε ξανασυμβεί, είχε μια οικειότητα ο έντονος διάλογος τους). Παίρνω την εξής απάντηση: "ξέρετε είναι πολιτική του μαγαζιού να απαγορεύει σε ηλικιωμένους να κάθονται"», κοινοποίησε στο Facebook, μάρτυρας του συμβάντος.

Μετά από τις αναφορές, το καφέ, που βρίσκεται επάνω στην πλατεία της Νέας Σμύρνης, προχώρησε σε ανάρτηση, ζητώντας «συγγνώμη» για το συμβάν και ενημερώνοντας ότι ο υπεύθυνος που έδωσε την εν λόγω εντολή απομακρύνθηκε.

Κάτω από την ανάρτηση του καφέ, χρήστες σχολιάζουν ότι αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει κάτι παρόμοιο, επικαλούμενοι κριτική στην Google από τον Ιούνιου, στην οποία αναφέρεται ότι δεν επετράπη σε ηλικιωμένο να κάτσει σε τραπέζι».

Η απάντηση της καφετέριας στα social media

«Καλησπέρα σας, με τεράστια έκπληξη διαπίστωσα ένα περιστατικό που συνέβη χθες στο μαγαζί μας.  Πριν πω οτιδήποτε θέλω να πω πρώτα ένα τεράστιο συγνώμη. 

Αυτό που συνέβη είναι απαράδεκτο και σε καμία περίπτωση δεν συνάδει με την ηθική του μαγαζιού. Πριν λίγες ημέρε προσλάβαμε έναν άνθρωπο σαν πρωινό υπεύθυνο στο μαγαζί μας ο οποίος απ' ότι φάνηκε η νοοτροπία του ήταν να κρατάει μία εικόνα όπως αυτός πίστευε ότι θα ήτανε καλυτέρα για αυτόν χωρίς να γνωρίζει την περιοχή μας παρά το οτι του είχα εξηγήσει ότι εδώ στη Νέα Σμύρνη είμαστε ενωμένοι σαν άνθρωποι και αγαπημένοι.

Έκανα μεγάλο λάθος που δεν τον έλεγξα να δω ποιες ήταν οι εντολές που είχε δώσει. Επειδή ήμουν εκτός λόγω covid δεν είχα εικόνα. Οι κατευθύνσεις που είχε δώσει δε συνάδουν με την ηθική του μαγαζιού. Αν είναι δυνατόν!! δεν υπάρχει καμία τέτοια διάθεση από το κατάστημα μας. Αυτός ο άνθρωπος απομακρύνθηκε με το που έμαθα το περιστατικό. Θέλω να σας ζητήσω και πάλι ένα τεράστιο συγνώμη και όποτε θέλετε μπορείτε ελέγξτε το κατάστημα να δείτε ότι δεν υπάρχει τέτοια διάθεση αλλά προς θεού είναι δυνατόν είναι δυνατόν να πει σε κάποιους ανθρώπους ότι η στρατηγική του καταστήματος είναι να μην κάθονται ηλικιωμένοι.

Μα είναι δυνατόν να πω κάτι τέτοιο είναι εντελώς ανήθικο. Δεν έχει καμία πραγματική υπόσταση σε κανένα τομέα χίλια συγνώμη δεν υπάρχει περίπτωση να ξανά ακουστεί το κατάστημα μας  για κάποιο τέτοιο περιστατικό και πάλι συγνώμη ειλικρινά».

Ελλάδα
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Λογότυπο μετρό Θεσσαλονίκης: Πώς αποφάσισε την απευθείας ανάθεση, εξηγεί η «Ελληνικό Μετρό»

Ελλάδα / Λογότυπο μετρό Θεσσαλονίκης: Πώς αποφάσισε την απευθείας ανάθεση, εξηγεί η «Ελληνικό Μετρό»

Ο πρώτος διαγωνισμός επαναξιολογήθηκε και ακυρώθηκε, οι προτάσεις που κατατέθηκαν στον δεύτερο δεν μας ικανοποιούσαν και οι προθεσμίες λειτουργίας του μετρό μας υποχρέωσαν σε απευθείας ανάθεση, υποστηρίζει η «Ελληνικό Μετρό»
LIFO NEWSROOM