Μέχρι και 60% πάνω τα διόδια από σήμερα

Μέχρι και 60% πάνω τα διόδια από σήμερα Facebook Twitter
4

Μέχρι και το 60% φτάνουν οι αυξήσεις στα διόδια που τέθηκαν σε εφαρμογή από τα μεσάνυχτα. Η διαδρομή Αθήνα-Θεσσαλονίκη με επιστροφή κοστίζει πλέον 56 ευρώ από 44,30 ενώ από Αθήνα για Λαμία το κόστος ξεπερνά πλέον τα 22 ευρώ. Οι αυξήσεις έγιναν  χωρίς να έχει γί9νει επανεκκίνηση των έργων ενώ ήδη οι εργολάβοι έχουν εισπράξει 1,3 δισεκατομμύρια ευρώ.

Πόσο θα πληρώνουν πλέον οι οδηγοί:

Αφίδνες

Η τιμή από 2,10 ευρώ θα αυξηθεί στα 3,35 ευρώ

Πλευρικά διόδια στο Καπανδρίτι

2,05 ευρώ από 1,20 ευρώ

Στα πλευρικά διόδια της Μαλακάσας

Στα 1,45 ευρώ από 90 λεπτά

Στα πλευρικά διόδια Οινοφύτων

Κατά 25 λεπτά αυξάνεται το αντίτιμο

Στα μετωπικά διόδια της Θήβας

3,95 ευρώ από 2,55 ευρώ

Στα πλευρικά διόδια της Θήβας

Στα 1,55 ευρώ από 1 ευρώ

Στα μετωπικά διόδια της Τραγάνας

Το αντίτιμο ανεβαίνει στα 3,9 ευρώ από 2,45 ευρώ

Στα πλευρικά διόδια της Τραγάνας

Στα 3,15 ευρώ από 2 ευρώ

 

Η Νέα Οδός ενεργοποιεί παράληλα νέα εκπτωτική πολιτική για τους συχνούς χρήστες στους σταθμούς Αφιδνών, Καπανδριτίου, Μαλακάσας και Οινοφύτων. Το ποσοστό έκπτωσης ξεκινά από 5% από την πρώτη, έως και τη δέκατη διέλευση και θα φθάνει έως και το 50% για περισσότερες από 50 διελεύσεις το μήνα, από τους σταθμούς αυτούς.

4

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Κυκλάδες: Το πολεοδομικό για εκτός σχεδίου δόμηση που δίχασε Μύκονο και Σαντορίνη

Ελλάδα / Ακίνητα εκτός σχεδίου: Ο γγ Χωροταξίας εξηγεί αν η δόμηση σε οικόπεδα 8 στρεμμάτων επεκτείνεται και αλλού μετά τη Μύκονο και Σαντορίνη

Στους δύο δημοφιλέστερους τουριστικούς προορισμούς των Κυκλάδων η δόμηση δεν επιτρέπεται, εκτός κι αν πρόκειται για εκτός σχεδίου οικόπεδα με εμβαδόν τουλάχιστον 8 στρέμματα
LIFO NEWSROOM

σχόλια

4 σχόλια
Εαν δεν κάνω λάθος… βάσει νόμου δεν θα έπρεπε να υπάρχουν παράδρομοι σε όλο το μήκος του αυτοκινητόδρομου για όλους αυτούς που δεν θέλουν να πληρώνουν διόδια;Δεν ισχύει κάτι τέτοιο όμως… γιατί δεν το ξεκινάει κάποιος νομικά;
αν πηαγινει καποιος με 80-100 χιλιομετρα την ωρα,με 5η-6η ταχυτητα και χωρις στασεις με ενα 14αρι η 16αρι αυτοκινητο με 5.5-6 λιτρα καταναλωση ανα 100 χιλιομετρα θα καψει 27.5 με 30 λιτρα για να παει θεσσαλονικη και αλλα τοσα να γυρισει,συνολο 60 λιτρα οπου με 1.65 ευρω η τιμη του λιτρου της βενζινης στην αττικη κατα μεσο ορο(στην επαρχια εχουν ξεφυγει οι τιμες) θα θελει 100 ευρω μονο για καυσιμο και εφοσον τηρηθουν κατα γραμμα οι παραπανω προυποθεσεις,συν τα διοδια θελει 156 ευρω συνολο.Στην ελληνικη πραγματικοτητα τωρα,στα 60 λιτρα θα τον φαει ο βενζινας γυρω στα 6 λιτρα δηλαδη 10 ευρω,γιατι ολοι κλεβουν γιατι η βενζινη στα βενζιναδικα ειναι ο κραχτης,μηδενικο κερδος αλλα ολοι βαζουν αναγκαστικα σαν τα τσιγαρα στα περιπτερα.Θα κανει και συνολικα 4 στασεις πηγαινε-ελα,για σνακ-καφε,τουαλετα και ξεκουραση,το οριζει αλλωστε και ο κωδικας οδικης κυκλοφοριας για πολυωρα ταξιδια,θα του φυγουν και εκει 20 ευρω συνολικα μιας και οι τιμες στα Σ.Ε.Α. ειναι απλησιαστες.Τελος ποιος θα αντεξει για 6 με 7 ωρες να πηγαινει με 80-100χιλιομετρα στη δεξια λωριδα με το ποδι σταθερο στο γκαζι και να μη το πατησει λιγο παραπανω στα 130 ας πουμε σε μια εθνικη οδο,ειναι ψυχολογικα αδυνατο,οποτε βαζουμε και αλλα 20 ευρω συνολικα για επιπλεον καταναλωση καυσιμου και συναθροιζωντας εχουμε 10+20+20=50 + 156 = 206 ευρω το συνολικο κοστος για να πει καποιος θεσσαλονικη και να γυρισει παντα απο αθηνα η το αντιθετο.Το ιδιο ταξιδι παντως μπορει να το κανει καποιος με επιστροφη με αεροπλανο με κοστος 133 ευρω σε 55 λεπτα...Αρα οντως ηρθε η αναπτυξη στην Ελλαδα,πλεον οι μετακινησεις θα ειναι πιο συνηθισμενες με αεροπλανο και οικονομικες παρα με αυτοκινητο,ζουμε μεγαλες στιγμες..
Η Νέα Οδός ανακοινώνει κιόλας ....πλήθος βελτιωτικών εργασιών στους ανισόπεδους κόμβους .....Πρέπει να μας πιει το αίμα πρώτα για να ξεκινησει τα εργα που επρεπε να εχει κάνει εδω και καιρό ?