Αντιδράσεις έχει προκαλέσει βίντεο που ανήρτησε ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης και στο οποίο χρησιμοποιείται η λέξη «μ@@@@@ς».
Στο βίντεο του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης, που έχει κατέβει πλέον, διαφημιζόταν ο φραπές και ακουγόταν η λέξη «μ@@@@@ς».
Η πρόεδρος του Οργανισμού, Βούλα Πατουλίδου, παρείχε διευκρινίσεις σχετικά με το πώς γυρίστηκε αλλά και για το περιεχόμενό του, λέγοντας πως αναλαμβάνει η ίδια, πλήρως, την ευθύνη.
Σε συνέντευξή της στο Status 107,7 σημείωσε πως έχει συσταθεί μία ομάδα εννέα παιδιών και αποφασίστηκε να «γυρίσουν κάτι που να είναι λίγο ιντριγκαδόρικο για τη Θεσσαλονίκη, γιατί πάντα τα νέα παιδιά έχουν άλλη ματιά. Πιστεύω ότι ήταν και χιουμοριστικό».
Εξήγησε πως πριν αναρτηθεί, είχε εγκριθεί με τις διαδικασίες που ακολουθούνται πάντα.
«Προφανώς δεν είναι ακόμη καιρός, δεν έχουμε ωριμάσει. Θέλουμε ναι μεν να είμαστε, όντως, μια πόλη, μια Ελλάδα όπου μπορεί η λέξη αυτή να ακούγεται κάθε δεύτερη κουβέντα, αλλά όταν τη διακωμωδούμε και αυτοσαρκαζόμαστε... προφανώς θέλουμε ακόμη δουλειά» είπε σε άλλο σημείο.
Στη συνέχεια υπογράμμισε πως η ευθύνη είναι δική της. «Έχουμε πει ότι θα κάνουμε reel, υπάρχει μια εμπιστοσύνη, κι αναλαμβάνω εγώ την ευθύνη, δεν την πετάω σε κανέναν άλλον, ότι μπορεί η πρόεδρος να εγκρίνει ή να μην εγκρίνει σε συνεργασία με αυτούς που έχουμε αναθέσει να κάνουν κάποια πράγματα. Εγώ την έχω λοιπόν την ευθύνη, ως Βούλα Πατουλίδου, πρόεδρος του Οργανισμού Τουριστικής Προβολής. Είχα την άδεια από το Διοικητικό Συμβούλιο να ανεβάζουμε τα reel. Άρα την ευθύνη την έχω εγώ».
Σημείωσε, επίσης, πως για τη «δική μου αισθητική» πρόκειται για κάτι μικρό. «Αυτό που ειλικρινά σας λέω, φεύγει σαν καταρράκτης, σαν νερό, το "μ@@@@@ς", που είναι τόσο ωραία δοσμένο, κατ’ εμέ».
Καταλήγοντας ξεκαθάρισε πως δεν πρόκειται για επίσημο βίντεο τουριστικής καμπάνιας, αλλά ένα reel και συμπλήρωσε πως δεν υπήρξε κανένα χρηματικό τίμημα για τη δημιουργία του.