Αγνοούν συνολικά τα κοινωνικά δίκτυα επειδή δεν έχουν χρόνο να κατανοήσουν τον αντίκτυπο που έχουν. Ασχολούνται με πιο πιεστικές προτεραιότητες ή ερμηνεύουν λανθασμένα τα κοινωνικά δίκτυα ως περισπασμούς. Πάρτε λίγο χρόνο και σκεφτείτε πραγματικά για το πώς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα κοινωνικά δίκτυα για να ενισχύσετε την δυναμική του brand σας.
Brian Solis, Altimeter Group
Ασυνεπής προώθηση σε διάφορα κοινωνικά δίκτυα. Πολλοί επιχειρηματίες παρουσιάζουν άλλη αίσθηση και άλλα μηνύματα στο ένα, και άλλα στο άλλο κοινωνικό δίκτυο. Η συνέπεια στο λογότυπο, στην εμφάνιση και το μήνυμα είναι κρίσιμη. Να χρησιμοποιείτε μέχρι 2 φωτογραφίες για όλα τα κοινωνικά δίκτυα, οι λέξεις κλειδιά και τα σχετικά να είναι παρόμοιες σε όλα τα κοινωνικά δίκτυα και να φροντίσετε οι πληροφορίες να είναι έγκυρες και ενημερωμένες.
Karen Leland, Sterling Marketing Group
Δεν μιλάνε πολύ για τον εαυτό τους. Η κοινωνική δικτύωση μοιάζει περισσότερο με συζήτηση. Εάν νιώθετε ότι ασχολείστε περισσότερο με την προώθηση, δοκιμάστε να μοιραστείτε πράγματα τόσο δικά σας, όσο και από άλλους ανθρώπους.
Eric Siu, EricOSiu.com
Χρησιμοποιούν το Vine. Αστειεύομαι... ή και όχι. Μην το πολυσκέφτεστε. Τα κοινωνικά μέσα δικτύωσης είναι ένα κανάλι επικοινωνίας με το κοινό. Καθορίστε το κοινό σας. Να ξέρετε τι θέλουν να δουν, να διαβάσουν ή να ακούσουν ώστε να εκπλαγούν, και δημιουργήστε το.
Jason Falls, CafePress
Πράττουν χωρίς να σκέφτονται. Το μεγαλύτερο λάθος των κοινωνικών μέσων δικτύωσης που βλέπω είναι ότι πολλοί ξεκινάνε να ασχολούνται χωρίς πλάνο ή στρατηγική και χωρίς να ξέρουν σε ποια πλατφόρμα επικεντρώνεται η αγορά τους.
Ilise Benun, Marketing-Mentor.com
Ξεκινάνε να ασχολούνται αλλά δεν συνεχίζουν. Εάν πρόκειται να ασχοληθείτε με τα κοινωνικά δίκτυα πρέπει να διατηρήσετε μία συνεπή παρουσία. Συμβάλλετε στο διάλογο, γίνετε μέλη της κοινότητας.
Jim Joseph, Cohn & Wolfe
Ασχολούνται με διάφορες πλατφόρμες, χωρίς να ξέρουν εάν όντως το κοινό τους τις χρησιμοποιεί. Πρέπει να είστε εκεί που βρίσκεται και το κοινό σας. Μάθετε που είναι το κοινό σας, επεκταθείτε εκεί και δεν θα χάσετε.
Peter Shankman, Shankman|Honig
Προσπαθούν να είναι ενεργοί σε όλες τις κοινωνικές πλατφόρμες δικτύωσης. Κάντε ένα σχέδιο ή συμβουλευτείτε κάποιον που μπορεί να σας βοηθήσει όσον αφορά με το ποια κοινωνικά δίκτυα ενδείκνυνται για την επίτευξη των στόχων σας ως επιχείρηση. Μία καλή αρχή για τις περισσότερες επιχειρήσεις είναι το Facebook, το Twitter και το Instagram καθώς έχουν πολλούς χρήστες και μπορούν να βοηθήσουν διαφορετικά είδη επιχειρήσεων να πετύχουν τους στόχους τους.
Brian Honigman, Brianhonigman.com
Νομίζουν ότι με το να έχουν Facebook και Twitter κάνουν μάρκετινγκ. Μία επιτυχημένη καμπάνια στα κοινωνικά δίκτυα απαιτεί δέσμευση και διάλογο με το κοινό. Αυτό χτίζει αφοσίωση και αξιοπιστία για την επιχείρηση.
Jayson DeMers, AudienceBloom
Πιστεύουν πως τα κοινωνικά δίκτυα είναι δωρεάν. Αυτό είναι λάθος. Για να είναι επιτυχημένα, τα κοινωνικά δίκτυα χρειάζονται στρατηγικό σχεδιασμό και πόρους. Κατανοήστε τι θέλετε να πετύχετε, ποιες πλατφόρμες θα χρησιμοποιήστε, πώς θα τις χρησιμοποιήσετε, και ποιος θα τις διαχειρίζεται.
Adam Kleinberg, Traction
Κάνουν κατάχρηση της διαφάνειας. Μην ξεχνάτε ότι αυτές οι κοινωνικές πλατφόρμες λειτουργούν τόσο ως πλατφόρμες συζήτησης όσο και σαν μηχανές ανακάλυψης. Να μιλάτε για το πώς πήγε η μέρα σας, τι καινούριο τρέχει η επιχείρηση σας ή το τι κάνετε. Βεβαιωθείτε ότι χρησιμοποιείτε τη διαφάνεια αποτελεσματικά, αλλά δεν το παρατραβάτε.
Joanna Lord, BigDoor
Ξεχνάνε το «κοινωνικό» κομμάτι στα κοινωνικά δίκτυα. Τα κοινωνικά δίκτυα κάνουν την επιχείρηση σας πιο «ανθρώπινη». Να μοιράζεστε ενδιαφέροντα πράγματα, και να μην φοβάστε να δείξετε τον χαρακτήρα σας μέσα από αυτά. Οι άνθρωποι συναλλάσσονται με ανθρώπους, όχι εταιρείες.
DJ Waldow, Founder & CEO of Waldow Social
[via]
σχόλια