Υπόθεση Γιώργου Καρκά: Βιασμός ταξιτζή ή «άσκηση ομοφοβίας»;

Υπόθεση Γιώργου Καρκά: Βιασμός ταξιτζή ή «άσκηση ομοφοβίας»; Facebook Twitter
Χωρίς καμία συγκεκριμένη απόδειξη αλλά μόνο με «ενδείξεις» και μια καταγγελία που το φερόμενο ως θύμα άλλαξε τρεις φορές ως τώρα, ο Γιώργος Καρκάς αφού διαπομπεύτηκε αρκούντως προφυλακίστηκε με την κατηγορία του βιασμού... Aτελιέ LIFO
21

Η είδηση είχε προ τριμήνου σοκάρει και «σκανδαλίσει», υποτίθεται, την κοινή γνώμη, ούσα κιόλας «βούτυρο στο ψωμί» μέσων που επενδύουν στον εντυπωσιασμό, τη σκανδαλοθηρία και τους ηθικούς πανικούς: Ταλαντούχος νεαρός ηθοποιός συνελήφθη ύστερα από καταγγελία ταξιτζή ότι τον νάρκωσε και ακολούθως τον βίασε, αφού τον παρέσυρε σε υπαίθριο χώρο «ψωνιστηριού», πράγμα που ο παρουσιαζόμενος ως παθών συνειδητοποίησε κάποιες μέρες μετά το συμβάν οπότε και ζήτησε να εξεταστεί.

Χωρίς καμία συγκεκριμένη απόδειξη αλλά μόνο με «ενδείξεις» και μια καταγγελία που το φερόμενο ως θύμα άλλαξε τρεις φορές ως τώρα, ο Γιώργος Καρκάς αφού διαπομπεύτηκε αρκούντως –κάτι που δεν έχει συμβεί με δράστες πολύ σοβαρότερων και καθ' ομολογία τελεσμένων εγκλημάτων, όπως π.χ. της δολοφονίας της Ελένης Τοπαλούδη στη Ρόδο, ενώ και ο νόμος για το τεκμήριο αθωότητας άλλαξε στο μεταξύ προς το βέλτιον– προφυλακίστηκε με την κατηγορία του βιασμού.

Έλαβε μάλιστα από κάποια «κιτρινόχρωμα» ΜΜΕ το προσωνύμιο «δράκος των ταξιτζήδων» καθώς φημολογούνταν πως είχε «παρενοχλήσει» κι άλλους επαγγελματίες, κάτι που όμως δεν επιβεβαιώθηκε ποτέ.

Το όλο στόρι, όπου εμπλέκονταν επίσης ουσίες κι ερωτικά βοηθήματα που ο φερόμενος ως δράστης προμηθεύτηκε από sex shop στη διάρκεια της κούρσας, καθώς είχε προγραμματισμένο ερωτικό ραντεβού, έγινε «talk of the town».

Ωστόσο οι εξετάσεις στις οποίες υποβλήθηκε ο «παθών» ούτε βιασμό έδειξαν αλλά ούτε λήψη ουσιών σαν αυτή που υποτίθεται πως είχε ρίξει κρυφά στον καφέ του θύματος ώστε να το ναρκώσει. Για την ακρίβεια, ούτε ποτήρι με καφέ βρέθηκε ποτέ ανάμεσα στα πειστήρια!

Κατόπιν αυτών ο Γιώργος Καρκάς, που εξαρχής διατυμπάνιζε την αθωότητά του, ζητώντας μάλιστα κατ΄αντιπαράσταση εξέταση, κατέθεσε πριν από τα Χριστούγεννα αίτηση αποφυλάκισης η οποία όμως απορρίφθηκε.

Η όλη διαδρομή του ταξί, η συμπεριφορά του ταξιτζή, το γεγονός ότι παρέμεινε επί ώρα στο πάρκο με σβηστό ταξίμετρο, οι τρεις τουλάχιστον ώρες που «θύτης» και «θύμα» βρίσκονταν μαζί, η παρουσία στον χώρο και άλλων ατόμων, οι στάσεις και διαδρομές του οχήματος όπως καταγράφηκαν εκείνη τη νύχτα υποδηλώνουν ότι το φερόμενο ως θύμα αν μη τι άλλο δεν «παρασύρθηκε». 

Συνάδελφοί του ηθοποιοί, ακτιβιστές αλλά και οι ίδιοι οι γονείς του Γιώργου Καρκά που στάθηκαν από την πρώτη στιγμή στο πλευρό του γιου τους αποφάσισαν πλέον να δράσουν συντονισμένα ώστε να ριχθεί άπλετο φως καθώς προκύπτουν «σοβαρά νομικά και ηθικά ζητήματα στο χειρισμό της υπόθεσης». Το έντονο ενδιαφέρον τους έχουν εξάλλου εκδηλώσει η Διεθνής Αμνηστία, η ΕΕΔΑ, το Παρατηρητήριο Συμφωνιών του Ελσίνκι και ΛΟΑΤΚΙ+ οργανώσεις.

 
Στο πλαίσιο αυτό οργάνωσαν χτες στο θέατρο Ριάλτο συνέντευξη Τύπου όπου εκτός από τους γονείς μίλησαν επίσης ο πρόεδρος του ΤΑΣΕΗ Σπύρος Μπιμπίλας, ο ηθοποιός Πάνος Σταθακόπουλος, οι δικηγόροι του Καρκά Αλέξανδρος Παπατσώρης και Γιώργος Ράπτης, ο ιατροδικαστής Παντελής Αλεξάνδρου και ο δημοσιογράφος-ακτιβιστής Γρηγόρης Βαλλιανάτος.

• Εκείνο που καταρχήν καταγγέλθηκε –και πολύ σωστά– είναι η ακραία ομοφοβική συμπεριφορά των δικαστικών λειτουργών, όπως προκύπτει από τον χειρισμό του λόγου τους κατά την περιγραφή του περιστατικού, και που ως τέτοια ενδεχομένως εμπίπτει στις διατάξεις του αντιρατσιστικού νόμου.

Επισημαίνουν το «ακραίο και παρεκκλίνον της συμπεριφοράς του δράστη» ενώ αναρωτιούνται «για ποιον λόγο οδήγησε τον παθόντα σε χώρο όπου λαμβάνουν χώρα ερωτικές συνευρέσεις ομοφυλόφιλων ατόμων», παραβλέποντας ότι ο όρος «ακραία ανάρμοστη συμπεριφορά» δεν απαντάται πουθενά στον Ποινικό Κώδικα ούτε μπορεί, βεβαίως, να υπονοεί τις ερωτικές προτιμήσεις του Καρκά εφόσον η ομοφυλοφιλία στην Ελλάδα έπαψε να είναι ποινικά κολάσιμη ήδη από το 1951, η δε προστασία του σεξουαλικού προσανατολισμού προβλέπεται και στη συνταγματική αναθεώρηση.

Ουδείς εξάλλου υποχρεούται εκ του νόμου να εξηγήσει ή να απολογηθεί γιατί και πώς βρέθηκε σε χώρο όπου συμβαίνει υπαίθριο «ψωνιστήρι» μεταξύ συναινούντων ενηλίκων.


• Σύμφωνα με τον παριστάμενο ιατροδικαστή, οι ισχυρισμοί του παθόντος ότι «βιάστηκε με αμβλύ αντικείμενο» δεν αντέχουν σε σοβαρή κριτική, τα υποτιθέμενα ευρήματα θα μπορούσαν να προέλθουν από πολλές διαφορετικές αιτίες όπως π.χ. απανωτές κενώσεις.

Κανένα τεκμήριο άσκησης βίας ή εξαναγκασμού δεν βρέθηκε, καμία ουσία στο αίμα του φερόμενου ως θύματος, ούτε και δείγμα DNA που να υποδηλώνει ότι υπήρξε κάποιου είδους επαφή μεταξύ των δύο ανδρών.


• Η όλη διαδρομή του ταξί, η συμπεριφορά του ταξιτζή, το γεγονός ότι παρέμεινε επί ώρα στο πάρκο με σβηστό ταξίμετρο, οι τρεις τουλάχιστον ώρες που «θύτης» και «θύμα» βρίσκονταν μαζί, η παρουσία στον χώρο και άλλων ατόμων, οι στάσεις και διαδρομές του οχήματος όπως καταγράφηκαν εκείνη τη νύχτα υποδηλώνουν ότι το φερόμενο ως θύμα αν μη τι άλλο δεν «παρασύρθηκε».

Φαντάζει εξάλλου τουλάχιστον περίεργο να θέλει κάποιος να ναρκώσει τον ίδιο τον οδηγό του ή να σκοπεύει να «παρασύρει» κάποιον ταξιτζή χρησιμοποιώντας διαδικτυακή εφαρμογή που προϋποθέτει τη γνωστοποίηση των στοιχείων του.


• Σε κάθε περίπτωση, η διαπόμπευση του νεαρού ηθοποιού χωρίς καν να έχει αποδειχθεί ένοχος –από τα τελευταία θύματα μιας καταχρηστικής νομικής διάταξης που πλέον δεν ισχύει– ήταν απαράδεκτη και με ενδεχόμενες συνέπειες τόσο στην επαγγελματική του καριέρα όσο και στην καθημερινότητά του.

Ποιος και πώς άραγε θα τον αποζημιώσει για όλο αυτό εφόσον κριθεί τελεσίδικα αθώος;  

Ελλάδα
21

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

σχόλια

6 σχόλια
Η συγκεκριμένη υπόθεση βρωμάει από παντού. Το πιο πιθανό είναι ότι ο ταξιτζής δήλωσε ότι τον βίασε ο φερόμενος ως δράστης, επειδή αναγκάστηκε να τον πάει στο νοσοκομείο και φοβήθηκε ότι θα βγουν άλλα στη φόρα, λίγο να μην έχεις βγει από την ντουλάπα, λίγο να φοβάσαι την κατακραυγή, κάνεις διάφορα!Σε κάθε περίπτωση, εφόσον υπήρξε καταγγελία για βιασμό θα πρέπει να διερευνηθεί, όμως η προφυλάκιση του φερόμενου ως δράστη είναι το λιγότερο υπερβολική. Επιπλέον, δε, προξενεί έκπληξη το γεγονός ότι ενώ τα στοιχεία του, όπως και οι φωτογραφίες του έχουν κοινοποιηθεί δημοσίως, με σκοπό τη διαπόμπευση του, δεν έχει γίνει το ίδιο για τους βιαστές και δολοφόνους της Ρόδου.ΥΓ 1. Το γεγονός ότι οποιοσδήποτε μπορεί να δει τις φωτό των δραστών της Ρόδου στο διαδίκτυο, δεν αναιρεί το παραπάνωΥΓ 2. Προσωπικά είμαι σχεδόν απόλυτα κατά της δημοσιοποίησης των ονομάτων και των φωτογραφιών οποιουδήποτε κατηγορούμενου πριν τελεσιδικήσει η υπόθεσή του, καθώς έτσι παραβιάζεται το τεκμήριο της αθωότητας. Ποιος θα αποζημιώσει, όχι τόσο υλικά, αλλά κυρίως ηθικά αυτόν που έχει διαπομπευτεί δημοσίως και τελικά κρίνεται αθώος;;;
Απορίες:Τα ΜΜΕ που ονόμασαν τον κρατούμενο ως "δράκο των ταξιτζήδων" είναι κιτρινόχρωμα. Συμφωνώ απόλυτα. Τα ΜΜΕ που κρίνουν άλλους αθώους και άλλους ένοχους αναλόγως των πολιτικών πεποιθήσεών τους αποκλειστικά και μόνον τι είναι; "Αγωνιστικά";Ποιος νόμος άλλαξε αναφορικά με το τεκμήριο αθωότητας "στο μεταξύ" και ποιο είναι το "μεταξύ";"η ΑΚΡΑΙΑ ομοφοβική συμπεριφορά των δικαστικών λειτουργών, όπως προκύπτει από τον χειρισμό του λόγου τους". Ουάου! Και αυτό προκύπτει επειδή μία από τις φράσεις που χρησιμοποίησαν δεν υπάρχει στον Ποινικό Κώδικα! Άλλες φράσεις που δεν υπάρχουν στον Ποινικό Κώδικα και όμως χρησιμοποιούνται σε νομικά κείμενα: αγανάκτηση, φόβος, οργή, ανταπόδοση.Η "συνταγματική αναθεώρηση" τι πράγμα είναι; Είναι κάποιας μορφής δεσμευτικό κείμενο; Υπάρχει κάπου επίσημα καταχωρισμένη;Ισχύει απόλυτα το τεκμήριο αθωότητας του κρατούμενου. Προσωπικώς δεν με απασχολεί καθόλου αν πάει με άνδρες, γυναίκες, με βοηθήματα ή όχι. Ό,τι γίνεται μεταξύ συναινούντων ενηλίκων παραμένει νόμιμο. Το υπαίθριο "ψωνιστήρι" μεταξύ συναινούντων ενηλίκων δεν λογίζεται ηθικό από την κοινωνία μας.Η χαμηλού επιπέδου κριτική στη δικαστική εξουσία όμως είνα ένα πρόβλημα διότι είναι η δικαστική εξουσία είναι ένας θεσμός. Και έχω βαρεθεί να πετροβολάμε τους θεσμούς δίχως να λέμε κάτι ουσιαστικό. Χωρίς ένα κατανοητό νομικό επιχείρημα. Μόνο αοριστολογίες για την "φρασεολογία". Παπατσώρης και Ράπτης κάνουν καλή δουλειά πάντως.Παραμένει η χρόνια απορία μου: για την Τζέκου και τον Άκη, που ήταν παράνομα προφυλακισμένοι, που ήταν όλοι οι αλληλέγγυοι; Γιατί κανείς αλληλέγγυος δεν ενδιαφέρθηκε ποτέ για την άδεια του Μυστράκια (= Στυλιανός Παττακός), όπως πολλοί εκόπτοντο για την άδεια του κου Κουφοντίνα;
ο άνθρωπος που βίασε επί 7 χρόνια την Ελληνική Δημοκρατία, απελευθερώθηκε από μια γελοία κυβέρνηση που κράτησε μόνο δυόμιση χρόνια και με το πρόσχημα της ¨"ανηκέστου βλάβης" έζησε ακόμα 26 χρόνια ξερνώντας αμετανόητος φαρμακι. Πολύ θα ήθελα να δω την ίδια ακριβώς μεταχείριση στον Κουφοντίνα... Ξέρω, ξέρω, πάλι θα παρλάρετε για τον Αξαρλιάν, δικαιώνοντας όλες τις υπόλοιπες εκτελέσεις
Αυτός, καλέ, δεν ήταν ο πρωτεργάτης της "επαναστάσεως" που έμεινε ως "ανέκδοτο" στα ιατρικά και ουχί μόνον χρονικά δια την "ανήκεστο βλάβη" στην υγεία του, σύμφωνα με την οποία αποφυλακίστηκε το '90, για να ζήσει όχι ένα, όχι δύο, αλλά ακόμη 26 χρόνια ως τα 104;
Το ερώτημα μου είναι σαφές. Όσοι αλληλέγγυοι και ακτιβιστές κόπτονται για τον Κουφοντινα είπαν ποτέ κουβέντα για τον Παττακο ή τον Ντερτιλη;Επί της ουσίας έχεις τίποτα να προσθεσεις;
Επί της ουσίας, καλόν είναι να μην χρησιμοποιούμε παραδείγματα ...ε, κάπως εξώφθαλμα γελοία, όπως αυτό του Παττακού. Ο Ντερτιλής, που αρνήθηκε να αιτηθεί αποφυλάκιση, μην αναγνωρίζοντας την ελληνική δημοκρατία και δικαστική αρχή -φυσικά αμετανόητος μέχρι τέλους (όπως και ο Παττακός, έξω απ' της φυλακής τα σίδερα όμως)- ήταν, ας το πούμε, σαν στάση πιο πιστός στις ιδέες, απ' αυτήν την άποψη τλχ.Με ρωτάς αν οι αριστεροί(;) "αλληλέγγυοι", εν έτη 2019, θα ήταν το ίδιο "αλληλέγγυοι" στους πραξικοπηματίες, πριν 30, 40 και 50 χρόνια; Φαιδρή ερώτηση: Φυσικά και όχι, αλλά οι τελευταίοι είχαν και έχουν (οσάν παρακαταθήκη) τους δικούς τους "αλληλέγγυους" του ακροδεξιού χώρου. Σ' αυτούς τους "αλληλέγγυους" έχεις κατιτίς να πεις ή περιορίζεσαι μόνο στους μεν; Γενικώς -και θέλω να στο πω πολύ καιρό τώρα- έχεις μίαν ιδέα για τον εαυτό σου ότι είσαι "αντικειμενικός κριτής", 100% unbiased, με απολύτως "ισομοιρασμένη σκέψη" κι αυτό μάλλον αγγίζει μία κάποια μεγαλομανία. Προσωπικά δεν πείθομαι, διότι κατά 99% των περιπτώσεων ζητάς "αποδείξεις" απ' την μία μπάντα και δημιουργείς βεβιασμένες συγκρίσεις, σχεδόν πάντοτε. Η ζυγαριά σου γέρνει και δεν το (παρα)δέχεσαι. Επανερχόμενοι στο θέμα μας: επίσης η εκτέλεση των νόμων δεν είναι η ίδια, κατά το πέρασμα του χρόνου ...κάποτε είχαμε και θανατική ποινή, η οποία είχε επιβληθεί στην τριανδρία των "εθνοσωτήρων" (...Ελλάδος και Κύπρου, όπως αποδείχθηκε άλλωστε) αλλά με παρέμβαση της τότε κυβέρνησης Καραμανλή απομειώθηκε σε ισόβια, είχαμε και βασανιστές, που έπεσαν -άκρως προκλητικά- στα μαλακά και είδαμε πού βοήθησε στο να οδηγήσει αυτό...Over and out
Επί της ουσίας πάλι πετάς την μπάλα εκτος...Για πολλοστή φορά πιάνεσαι από το τελευταίο παράδειγμα και κανείς ότι δεν βλέπεις όλο το άλλο κείμενο (κουβέντα για το συνεχές πετροβολητό στους θεσμούς της δημοκρατίας για της οποία κάνουμε ότι κοπτομεθα).Για πολλοστή φορά αυτό που σε κόφτει είναι να σχολιασεις τον συνομιλητή σου. Ζητάω αποδείξεις από τα ακραίους που προσποιούνται τους δημοκράτες. Οι άλλοι ούτε ήταν δημοκράτες και ουτε την βγάλαν καθαρή.Και μάντεψε... Οι ακραίοι που το παίζουν δημοκράτες δεν αντέχουν να το παίξουν για πολύ δημοκράτες... Για τον Κουφοντινα "είναι 2019" (οπότε ακτιβιζόμεθα για να βγει όξω) και για όλα μα για όλα υπάρχει ένα άλλοθι γιατί οι ίδιοι δεν γουστάρουν θεσμικά δημοκρατικά αξιώματα όπως η ισονομία ή το κράτος δικαίου. Αυτό που γουστάρουν είναι να είναι καλά οι ομοϊδεάτες τους.Και πώς να γουστάρουν την ισονομία όταν για τα πάντα θέλουν μια εξαίρεση για τον εαυτό τους και την παρέα τους; Όταν διατηρούν ψευδαισθήσεις (ο πρωθυπουργός ο ίδιος το ειπε) για παρά πολλά γύρω τους;Δεν μπορούν πχ να πουν ότι ο Παπαδόπουλος ήταν επιτυχημένος Κουφοντινας (και οι δύο θέλαν βίαιη ανατροπή της Δημοκρατίας αλλά μόνο ο ένας το πετυχε). Και χρήζουν ίδιου σεβασμού από τον ποινικό νομοθέτη.Ζητάω αποδείξεις απο αυτούς που ενώ μιλάνε ευθέως για ανατροπή του παρόντος πολιτεύματος και ολημερίς το βρίζουν το επικαλούνται όποτε το θυμούνται.Και δεν δίνουν ποτέ. "Ναι μεν αλλα" λένε.
ναι αλλά ο Γράφων είναι "αμερόληπτος" όπως και η "δικαιοσύνη" είναι "αμερόληπτη". Όπως έλεγε κι ο Ανατόλ Φρανς : "η δικαιοσύνη δεν κάνει εξαιρέσεις, απαγορεύει την κλοπή ψωμιού τόσο στους φτωχούς όσο και στους πλούσιους"
Πάντως είναι διασκεδαστικό πως έχει γίνει της μόδας να μην θες να είσαι "αμεροληπτος" ή αμεροληπτος. Να υπερασπίζεσαι δολοφόνους, όχι στα ανθρώπινα δικαιώματά τους, αλλά επειδή σκοτώνουν αυτούς που σου την σπάνε.Είναι σχεδόν διασκεδαστικό ποσό της μόδας έχει γίνει να είσαι μεροληπτικός. Να θεωρείται ρετσινιά η αμεροληψία, η κανονικότητα, η ευνομία.
Όπως έλεγε κι ο Ανατόλ Φρανς : "η δικαιοσύνη δεν κάνει εξαιρέσεις, απαγορεύει την κλοπή ψωμιού τόσο στους φτωχούς όσο και στους πλούσιους" Πηγή: www.lifo.grΤα ΄πε αυτά ο Φρανς και συ ταυτίστηκες με το κουφοντίνα, τους ξηρούς και τους υπόλοιπους μπαλούρδους της 17Ν;Θα πάθω απανωτές κενώσεις από τα γέλια...
Εμένα άλλη είναι η απορία μου. Είναι δυνατόν 33 άτομα να ταυτίζονται με την απορία "Γιατί όχι αλληλεγγύη στον Ντερτιλή και στον Παττακό;" . Είναι όντως τοσο ανιστορητα και αφελή τα άτομα αυτά ή μήπως ο Γραφων μπαινοβγαίνει και κάνει like στα διλήμματα που ο ίδιος θέτει;
Έγραψες έγραψες και τελικά δεν άντεξες, ρώτησες και για την άδεια του Παττακού. (Κάτω από το άρθρο που γράφει για μια παντελώς άσχετη υπόθεση. ) . Οι 79 που το βρίσκετε ενδιαφέρον, υποθέτω έχετε και εσείς την ίδια απορία. Γιατί κανείς δεν στάθηκε αλληλέγγυος στην άδεια του Παττακού. Ο οποίος αποφυλάκιστηκε λόγω "ανηκεστου βλάβης" και πέθανε 104 ετών στο σπιτακι του. Τέτοια ανηκεστος βλάβη να συμβεί και σε μένα αν είναι έτσι.
Σύμφωνα με τον παριστάμενο ιατροδικαστή, οι ισχυρισμοί του παθόντος ότι «βιάστηκε με αμβλύ αντικείμενο» δεν αντέχουν σε σοβαρή κριτική, τα υποτιθέμενα ευρήματα θα μπορούσαν να προέλθουν από πολλές διαφορετικές αιτίες όπως π.χ. απανωτές κενώσεις. Πηγή: www.lifo.grΚαραμπινάτη περίπτωση πλάνης.Πρόκειται καθαρά για παρεξήγηση!
Όλο το άρθρο βασίζεται σε εικασίες, που προκύπτουν από τις μαρτυρίες των δύο πλευρών.Η λογικότερη εξήγηση είναι ότι και ο Ταξιτζής είναι gay, που μπορεί να συναίνεσε ή όχι στην πράξη. Για κάποιο λόγο άλλαξε γνώμη και ότι έγινε, τελέστηκε παρά τη θέλησή του. Το να δηλώνει κανείς στα καλά καθούμενα βιασμό (και ειδικά άντρας) δεν είναι και το πιο συνηθισμένο πράγμα που συμβαίνει στην Ελλάδα.Από τη στιγμή που αρνήθηκε και κατήγγειλε βιασμό, η εισαγγελία δεν είχε άλλη επιλογή από αυτή που θα ακολουθούσε σε οποιαδήποτε περίπτωση καταγγελίας βιασμού ανδρός ή γυναικός.
κι όμως, η συμπεριφορά είναι τελείως διαφορετική όταν καταγγέλλει βιασμό μια γυναίκα, η Τοπαλούδη αποθαρρύνθηκε από την αστυνομία, σε πολλές περιπτώσεις που υπάρχει απόδειξη ακούμε για προκλητικό ντύσιμο ή γιατί πήγε σπίτι του και λοιπά.
αν οι ρολοι ηταν διαφορετικοι - ταξιτζης ο κατηγορουμενος ανερχομενος ηθοποιος ο κατηγορος, μηπως η αντιμετωπιση θα ηταν διαφορετικη; Ειδαμε ποσο πολυ θαφτηκε ο 2ος βιασμος αννθρωπου με αναπηρια στην Ροδο επειδη το προφιλ των δραστων δεν εξυπηρετουσε την αφηγηση διαφορων. Υποκρισια;