Αλλάζει η σήμανση των τηλεοπτικών εκπομπών - Οι νέες κατηγορίες

Αλλάζει η σήμανση των τηλεοπτικών εκπομπών - Οι νέες κατηγορίες Facebook Twitter
1

Από την 1η Σεπτεμβρίου αναμένεται να αλλάξει ο τρόπος κατάταξης και σήμανσης των τηλεοπτικών προγραμμάτων, καθώς χθες τέθηκε σε δημόσια διαβούλευση το νέο επικαιροποιημένο σχέδιο υπουργικής απόφασης από τον υφυπουργό Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης, Λευτέρη Κρέτσο.

Ύστερα από σχετική πρόταση του ΕΣΡ καθορίζονται πέντε κατηγορίες σήμανσης με βάση την ηλικία:«Κατάλληλο για όλους», «Κατάλληλο για άνω των 8 ετών», «Κατάλληλο για άνω των 12 ετών», «Κατάλληλο για άνω των 16 ετών» και «Κατάλληλο για άνω των 18 ετών»). 

Η σήμανση των τηλεοπτικών προγραμμάτων θα γίνεται με οπτικά σύμβολα στο πάνω μέρος της οθόνης 

Ειδικά για τις ενημερωτικές καθώς και τις ψυχαγωγικές εκπομπές, καθορίζεται ότι η κατάταξη και η αντίστοιχη σήμανση μπορεί να είναι διαφορετική για ορισμένα τμήματα ή σκηνές των προγραμμάτων αυτών. Εκτός από την εμφάνιση του οπτικού συμβόλου ο παρουσιαστής των εκπομπών οφείλει να ενημερώνει το κοινό τουλάχιστον τρία λεπτά (3') πριν από τη μετάδοση τμημάτων ή σκηνών της εκπομπής που αντιστοιχούν στις κατηγορίες προγράμματος κατάλληλων για παιδιά άνω των 12, 16 και 18 ετών. Η υποχρεωτική σήμανση δε θα ισχύει για δελτία ειδήσεων, όμως είναι υποχρεωτική προειδοποίηση. 

Επίσης σε κάθε τηλεοπτικό σταθμό θα υπάρχει πενταμελή εστωτερική επιτροπή αξιολόγησης επιφορτισμένη με την κατάταξη των προγραμμάτων στις κατηγορίες. .

Η διαβούλευση θα ολοκληρωθεί την Τρίτη 30 Απριλίου 2019.

TV & Media
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γερμανοί καλλιτέχνες υπογράφουν ανοικτή επιστολή κατά παρουσιαστή που κατηγορείται για σεξισμό

TV & Media / Γερμανοί καλλιτέχνες υπογράφουν ανοικτή επιστολή κατά παρουσιαστή που κατηγορείται για σεξισμό

«Θέλουμε παρουσιαστές που είναι ενθουσιώδεις για τον πολιτισμό, ευαίσθητοι και ικανοί να ανταποκριθούν στις σύγχρονες πολιτιστικές συζητήσεις», αναφέρουν
LIFO NEWSROOM
«Μην πεθάνεις»: Το ντοκιμαντέρ στο Netflix για τον εκατομμυριούχο που θέλει να ζήσει για πάντα

TV & Media / «Μην πεθάνεις»: Το ντοκιμαντέρ στο Netflix για τον εκατομμυριούχο που θέλει να ζήσει για πάντα

Σε αυτό το ντοκιμαντέρ, ο πλούσιος επιχειρηματίας Μπράιαν Τζόνσον θέτει το σώμα και την περιουσία του σε κίνδυνο για να παρατείνει τη ζωή του πέρα από όλα τα γνωστά όρια
LIFO NEWSROOM
Squid Game: «Ήθελα να δείξω τη σημερινή κοινωνία» – Τι λέει ο δημιουργός για τη 3η σεζόν

TV & Media / Squid Game: «Ήθελα να δείξω τη σημερινή κοινωνία» – Τι λέει ο δημιουργός για την 3η σεζόν

Η νέα σεζόν διαδραματίζεται τρία χρόνια μετά τα γεγονότα της πρώτης, παρουσιάζοντας το πώς η κοινωνική και οικονομική πραγματικότητα επηρεάζει τους νέους πρωταγωνιστές
LIFO NEWSROOM
Η 2η σεζόν του Squid Game είναι εδώ: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε χωρίς spoiler

TV & Media / Η 2η σεζόν του Squid Game είναι εδώ: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε χωρίς spoiler

Το «Squid Game» πρωτοεμφανίστηκε το 2021 και έγινε άμεσα παγκόσμιο φαινόμενο, με τη σειρά να παραμένει η πιο δημοφιλής παραγωγή στην ιστορία του Netflix, συγκεντρώνοντας πάνω από 265 εκατομμύρια προβολές
LIFO NEWSROOM

σχόλια

1 σχόλια