Η New York Times Co ανακοίνωσε μια μεγαλύτερη απ' ό,τι αναμενόταν αύξηση κατά 78,5% στα κέρδη του τριμήνου, στην οποία συνέβαλαν περικοπές στα κόστη και η άνοδος των εσόδων από τις ψηφιακές διαφημίσεις.
Η εταιρεία μειώνει τα κόστη και αυξάνει τις προσφορές της στο Ίντερνετ και τα κινητά για να αντισταθμίσει την πτώση των εσόδων από τις έντυπες διαφημίσεις.
Οι διαφημιστές στρέφονται ολοένα και περισσότερο στα ψηφιακά μέσα καθώς οι αναγνώστες καταφεύγουν στα "έξυπνα τηλέφωνα" και τις ταμπλέτες πιέζοντας προς τα κάτω τα έσοδα των εκδοτών εφημερίδων και περιοδικών από τις έντυπες διαφημίσεις.
Τα έσοδα των New York Times από τις ψηφιακές διαφημίσεις αυξήθηκαν 14,2% και έφθασαν τα 48,3 εκατ. δολάρια το δεύτερο τρίμηνο, που αντιστοιχούν περίπου στο ένα τρίτο των συνολικών διαφημιστικών εσόδων τους.
Τα έσοδα από τις έντυπες διαφημίσεις μειώθηκαν 12,8%. Πρόκειται για το τέταρτο διαδοχικό τρίμηνο που τα έσοδα αυτά καταγράφουν μείωση. Το συνολικό εισόδημα της εταιρείας από τις διαφημίσεις υποχώρησε 5,5%.
Τα λειτουργικά κόστη μειώθηκαν κατά 4,9% και ανήλθαν σε 344,8 εκατομμύρια δολάρια.
Τα έσοδα της εταιρείας από τις κυκλοφορίες αυξήθηκαν ελαφρώς, βοηθούμενα από την κατά 13,8% αύξηση των εσόδων από τις συνδρομές σε ψηφιακά προϊόντα. Οι New York Times ανακοίνωσαν πως στις 30 Ιουλίου είχαν ένα εκατομμύριο συνδρομητές επί πληρωμή μόνο στην ηλεκτρονική τους έκδοση.
Το μέρισμα των μετόχων αυξήθηκε σε 16,4 εκατ. δολάρια ή 10 σεντς ανά μετοχή κατά το δεύτερο τρίμηνο, από 9,2 εκατ. δολάρια ή 6 σεντς ανά μετοχή έναν χρόνο νωρίτερα.