Aυτά είναι τα καθαρά κέρδη του Σκάι από το Survivor

Aυτά είναι τα καθαρά κέρδη του Σκάι από το Survivor Facebook Twitter
0

Η καθαρή κερδοφορία του «Survivor» υπολογίζεται σε 3 εκατ. ευρώ στη ζώνη 21.00-1.00, συνυπολογίζοντας το κόστος των δικαιωμάτων, της παραγωγής και τα έσοδα από τη διαφήμιση και την τοποθέτηση προϊόντος, όπως αναφέρει αξιόπιστη πηγή, στο typologies.gr.

Αντίστοιχα η κερδοφορία από το «Voice» ήταν 1,3 εκατ. ευρώ.

Σύμφωνα πάντα με το ίδιο σάιτ, ο Ατσούν Ιλιτζαλί που έχει την παραγωγή του reality, συζήτησε δύο φορές σε ανώτατο επίπεδο με τον ΑΝΤ1 αλλά και τις δυο φορές η απάντηση ήταν αρνητική με επιχείρημα το υψηλό κόστος και την άποψη που επικρατούσε ότι δεν μπορεί να σταθεί reality μακριά από το κανάλι του Αμαρουσίου.  

Πηγή: typologies.gr

TV & Media
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γερμανοί καλλιτέχνες υπογράφουν ανοικτή επιστολή κατά παρουσιαστή που κατηγορείται για σεξισμό

TV & Media / Γερμανοί καλλιτέχνες υπογράφουν ανοικτή επιστολή κατά παρουσιαστή που κατηγορείται για σεξισμό

«Θέλουμε παρουσιαστές που είναι ενθουσιώδεις για τον πολιτισμό, ευαίσθητοι και ικανοί να ανταποκριθούν στις σύγχρονες πολιτιστικές συζητήσεις», αναφέρουν
LIFO NEWSROOM
«Μην πεθάνεις»: Το ντοκιμαντέρ στο Netflix για τον εκατομμυριούχο που θέλει να ζήσει για πάντα

TV & Media / «Μην πεθάνεις»: Το ντοκιμαντέρ στο Netflix για τον εκατομμυριούχο που θέλει να ζήσει για πάντα

Σε αυτό το ντοκιμαντέρ, ο πλούσιος επιχειρηματίας Μπράιαν Τζόνσον θέτει το σώμα και την περιουσία του σε κίνδυνο για να παρατείνει τη ζωή του πέρα από όλα τα γνωστά όρια
LIFO NEWSROOM
Squid Game: «Ήθελα να δείξω τη σημερινή κοινωνία» – Τι λέει ο δημιουργός για τη 3η σεζόν

TV & Media / Squid Game: «Ήθελα να δείξω τη σημερινή κοινωνία» – Τι λέει ο δημιουργός για την 3η σεζόν

Η νέα σεζόν διαδραματίζεται τρία χρόνια μετά τα γεγονότα της πρώτης, παρουσιάζοντας το πώς η κοινωνική και οικονομική πραγματικότητα επηρεάζει τους νέους πρωταγωνιστές
LIFO NEWSROOM
Η 2η σεζόν του Squid Game είναι εδώ: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε χωρίς spoiler

TV & Media / Η 2η σεζόν του Squid Game είναι εδώ: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε χωρίς spoiler

Το «Squid Game» πρωτοεμφανίστηκε το 2021 και έγινε άμεσα παγκόσμιο φαινόμενο, με τη σειρά να παραμένει η πιο δημοφιλής παραγωγή στην ιστορία του Netflix, συγκεντρώνοντας πάνω από 265 εκατομμύρια προβολές
LIFO NEWSROOM