Το φαινόμενο Survivor ήταν ο καθημερινός πρωταγωνιστής στις μετρήσεις τηλεθέασης και ο ΣΚΑΪ κατάφερε φέτος να ζορίσει αρκετά τους μεγάλους αντιπάλους στα άλλα κανάλια και να βελτιώσει κατά πολύ τις επιδόσεις τους σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά.
Σύμφωνα με τους πίνακες με τα πιο δημοφιλή προγράμματα της φετινής σεζόν, ένα επεισόδιό του ξεχώρισε από τα υπόλοιπα και συγκέντρωσε τη μεγαλύτερη τηλεθέαση.
Ο πίνακας Nielsen που δημοσιεύει η Εφημερίδα των Συντακτών περιλαμβάνει τα 15 προγράμματα με την υψηλότερη τηλεθέαση το για το διάστημα Σεπτέμβριος 2016 – Μάιος 2017.
Στην κορυφή της λίστας βρίσκεται το επεισόδιο του Survivor με το πάρτι της ένωσης των δύο ομάδων το οποίο προβλήθηκε στις 24 Απριλίου 2017 και πέτυχε μέσο όρο τηλεθεατών 2.449.000 (24/4).
Ο ΣΚΑΪ με το «Survivor», το «Voice» και το «X Factor 2», αλλά και τις αναμετρήσεις της εθνικής ομάδας ποδοσφαίρου κατάφερε να βρεθεί φέτος στη δεύτερη θέση στο σύνολο του προγράμματος για το ίδιο διάστημα προσελκύοντας κατά μέσον όρο 298.000 τηλεθεατές. Η θέση αυτή θεωρείται μεγάλη επιτυχία αν αναλογιστεί κανείς πως την περσινή σεζόν βρισκόταν στην πέμπτη θέση με 179.000 άτομα.
Στην κορυφή στο σύνολο του προγράμματος παρέμεινε ο ΑΝΤ1 χάνοντας οριακά 4.000 άτομα από την περσινή σεζόν, καθώς φέτος τον προτίμησαν κατά μέσον όρο 315.000 τηλεθεατές.
Καλύτερος μήνας από πλευράς τηλεθέασης για τον ΣΚΑΪ ήταν ο Μάιος που μας πέρασε, λόγω βεβαίως κυρίως «Survivor» και «X Factor», με το κανάλι να προσελκύει την προσοχή κατά μέσον όρο 418.000 τηλεθεατών. Για τον ΑΝΤ1 ο καλύτερος μήνας ήταν ο Φλεβάρης του 2017 (369.000 άτομα) ενώ για τον ALPHA ο Δεκέμβριος του 2016 (319.000 τηλεθεατές).
Το STAR προσέλκυσε τους περισσότερους τηλεθεατές τον Ιανουάριο του 2017 (244.000) όπως και το Ε TV (176.000) αλλά και η ΕΡΤ1 (113.000) και η ΕΡΤ2 (66.000), ενώ το MEGA διέθετε τους περισσότερους τηλεθεατές τον Οκτώβριο του 2016 (197.000).
Αναλυτικά ο πίνακας που δημοσίευσε το efsyn.gr: