«Barbieheimer»: Το καρφί της Μάργκοτ Ρόμπι στον Κίλιαν Μέρφι και η αμήχανη συνέντευξή τους

«Barbieheimer»: Το καρφί της Μάργκοτ Ρόμπι στον Κίλιαν Μέρφι και η αμήχανη συνέντευξή τους Facebook Twitter
Το εξώφυλλο του Variety
0

Αναμφίβολα, οι δυο τους πρωταγωνίστησαν στις ταινίες που συζητήθηκαν περισσότερο –και έσπασαν ταμεία σε παγκόσμιο επίπεδο- φέτος: Η Μάργκοτ Ρόμπι και ο Κίλιαν Μέρφι, με τη Barbie η πρώτη και με τον εμβληματικό Oppenheimer ο δεύτερος, μοιράστηκαν μία μοναδική εμπειρία στην ιστορία του κινηματογράφου.

Γι’ αυτή την εμπειρία, μίλησαν και φωτογραφήθηκαν για το εξώφυλλο του Variety,  με μία κοινή συνομιλία – συνέντευξή τους να «παίζει» ήδη στο site του γνωστού περιοδικού. Μόνο που φαίνεται ότι η ηθοποιός δεν μάσησε τα λόγια της και κρατούσε για καιρό ένα «καρφί» για τον μεγάλο αντίπαλό της φέτος στις κινηματογραφικές αίθουσες, ασχέτως αν δεν ευθυνόταν ο ίδιος γι’ αυτό που έπρεπε η ηθοποιός να αντιμετωπίσει.  

Υπενθυμίζεται ότι οι ταινίες τους έκαναν ταυτόχρονη πρεμιέρα στις 21 Ιουλίου του 2023, κανιβαλίζοντας στην αρχή η μία την άλλη, όπως χαρακτηριστικά αναφέρει και το προλογικό κείμενο του Variety, «σε μια εποχή που τα έσοδα των ταμείων ήταν υποτονικά», ωστόσο, «στην πραγματικότητα ενίσχυσε η μία ταινία την άλλη, δημιουργώντας το παγκόσμιο φαινόμενο που είναι γνωστό ως "Μπάρμπιχάιμερ".

Όμως, για να κατανοήσει κανείς τι ακριβώς συνέβη σ’ αυτή την κουβέντα ανάμεσα στους δύο πρωταγωνιστές, αξίζει να παρακολουθήσει την ακριβή συζήτησή τους, τη στιγμή που η Ρόμπι έριξε χωρίς κανένα δισταγμό, μία επική μπηχτή, αναφορικά με το τρέμουλο, που μάλλον έπιασε τους παραγωγούς του Oppenheimer.

Η αυτοαναφορική αιχμή της Ρόμπι και η αμήχανη -πλην ευγενής- απάντηση του Μέρφι 

«ROBBIE: Ένας από τους παραγωγούς σας, ο Chuck Roven, μου τηλεφώνησε, επειδή συνεργαστήκαμε σε κάποια άλλα πρότζεκτ και μου είπε: «Νομίζω ότι πρέπει να μετακινήσετε την ημερομηνία (της πρεμιέρας) σας. Κι εγώ του είπα: «Δεν θα μετακινήσουμε την ημερομηνία μας. Αν φοβάστε να μας αντιμετωπίσετε, τότε μετακινήστε τη δική σας πρεμιέρα». Και αυτός είιιπε: «Δεν αλλάζουμε την πρεμιέρα μας. Απλά νομίζω ότι θα ήταν καλύτερα για ‘σας να μετακινηθείτε». Κι εγώ είπα: «Δεν μετακινούμαστε!». Νομίζω ότι αυτό είναι ένα πολύ καλό ζευγάρι (η Μπάρμπι και ο Οπενχάιμερ), πραγματικά. Είναι ένα τέλειο διπλό χτύπημα, το "Oppenheimer" και η "Barbie".

MURPHY: Αυτό ήταν ένα πολύ καλό ένστικτο. Προφανώς ο κόσμος συμφώνησε. Δόξα τω Θεώ. Το γεγονός ότι ο κόσμος πήγαινε και έλεγε: «Ω, δείτε πρώτα το Oppenheimer και μετά τη Barbie». Έλεγα, «Βλέπεις; Στον κόσμο αρέσουν τα πάντα». Οι άνθρωποι είναι περίεργοι. Και δεν τους αρέσει να τους λένε τι να κάνουν. Αποφασίζουν και δημιουργούν μόνοι τους το ενδιαφέρον.

ROBBIE: Νομίζω ότι ήταν επίσης πολύ ενθουσιασμένοι από τους δημιουργούς. Ο κόσμος λαχταρούσε την επόμενη ταινία του Chris Nolan και την επόμενη ταινία της Greta Gerwig. Η ταυτόχρονη παρουσία τους ήταν συναρπαστική. Έχετε κάνει πέντε ταινίες με τον Κρίστοφερ Νόλαν τώρα, σωστά;

MURPHY: Στην πραγματικότητα είναι η έκτη.

ROBBIE: Δηλαδή, σου αρέσει ο τύπος; Είμαι μεγάλη θαυμάστριά του.

MURPHY: Φαίνεται να δουλεύει. Είναι η πρώτη φορά που κρατάω τον πρωταγωνιστικό ρόλο σε δική του ταινία. Υπήρχαν πάντα δευτερεύοντες ρόλοι όλα αυτά τα χρόνια - είναι 20 χρόνια που δουλεύουμε μαζί. Η Emma Thomas, η σύζυγός του, η παραγωγός, μου τηλεφώνησε επειδή ο Chris δεν έχει τηλέφωνο. Έτσι με έβαλε να μιλήσω στον Chris, και μου είπε με τον πολύ διακριτικό βρετανικό τρόπο του: «Κάνω αυτή την ταινία για τον Oppenheimer - θα ήθελα να παίξεις τον ρόλο».

Είχα μόλις τελειώσει κάτι- δεν έκανα τίποτα. Συνειδητοποίησα τότε ότι ήταν διαφορετική από τις άλλες δουλειές που είχα κάνει μαζί του, επειδή επρόκειτο για την ιστορία της ζωής του Οπενχάιμερ.Και όταν τελικά μου έδωσε το σενάριο, ήταν γραμμένο σε πρώτο πρόσωπο, κάτι που δεν είχα διαβάσει ποτέ πριν, και έτσι...

(Εδώ τον διακόπτει η Ρόμπι, όπως και σε άλλα σημεία της συνέντευξης)

ROBBIE: Το σενάριο γράφτηκε σε πρώτο πρόσωπο;

MURPHY: Ακριβώς, ακριβώς. Κάτι που δεν είχα διαβάσει ποτέ πριν. Και έτσι ήταν ξεκάθαρο ότι ήθελε να είναι μια πραγματικά υποκειμενική αφήγηση. Και αυτό ενίσχυσε την αίσθηση του "Ω, γαμώτο, αυτό είναι σπουδαίο".

Βέβαια, στο τέλος κέρδισαν και οι δύο από αυτό το περίεργο "πάντρεμα" των ταινιών τους στη συνείδηση του κόσμου 

ROBBIE: Γιατί σου αρέσει να δουλεύεις μαζί του; Και γιατί νομίζεις ότι του αρέσει να δουλεύει μαζί σου; Ξέρω ότι ίσως πρέπει να είσαι πολύ ταπεινός και να λες: "Δεν ξέρω, γιατί του αρέσω; Δεν μπορώ να καταλάβω". Μάντεψε.

MURPHY: Με τον Chris, είναι μόνο η δουλειά. Δεν τον ενδιαφέρει τίποτα άλλο εκτός από τη δουλειά και την παραγωγή ταινιών. Και είναι απίστευτα συγκεντρωμένος, και είναι απίστευτα αυστηρός».

Όπως επισημαίνεται και στο δημοσίευμα, οι δύο ταινίες –ως είδος- δεν θα μπορούσαν να διαφέρουν περισσότερο μεταξύ τους.

«Αυτό που έχουν κοινό, όμως, είναι ότι οι σκηνοθέτες τους έκαναν εντελώς πρωτότυπες ταινίες, ταινίες που καθοδηγούνταν από την εφευρετικότητά τους, και ήταν το καινοτόμο πνεύμα του "Oppenheimer" και της "Barbie" που με τη σειρά του ενέπνευσε το κοινό να είναι δημιουργικό και συμμετοχικό στη λατρεία του και για τις δύο ταινίες. Τα memes, τα αποσπάσματα στο Tik Tok, τα κοστούμια που φορούσαν οι άνθρωποι για να πάνε ξανά και ξανά στις κινηματογραφικές αίθουσες για να ζήσουν την εμπειρία του Barbieheimer -αφού το COVID είχε σχεδόν καταστρέψει την κινηματογραφική εμπειρία-  η "Barbie" και το "Oppenheimer" απέδειξαν ότι η χαρά είναι ακόμα εφικτή (καθώς και τα κέρδη, με το box office για την "Barbie" να ξεπερνά τα 1,4 δισεκατομμύρια δολάρια παγκοσμίως και το "Oppenheimer" να ξεπερνά πρόσφατα τα 950 εκατομμύρια δολάρια)».

ΠΗΓΗ: Variety.com

TV & Media
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

H Barbie φεμινίστρια: το πιο ακριβό ανέκδοτο του κόσμου

Οπτική Γωνία / H Barbie φεμινίστρια: Το πιο ακριβό ανέκδοτο του κόσμου

Τώρα που καταλαγιάζει (κάπως) η λύσσα για τον φεμινιστικό θρίαμβο της Barbie, ας δούμε λίγο γιατί δεν θα συγγενέψουμε ποτέ (ούτε ιδεολογικά) με ένα brand που μπορεί να πουλήσει τα πάντα: ακόμα και φεμινιστική αλληλεγγύη.
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ
Oppenheimer: Κανείς δεν θα μπορούσε να αναδείξει μια βιογραφία όπως ο Νόλαν

Οθόνες / Oppenheimer: Κανείς δεν θα μπορούσε να αναδείξει μια βιογραφία όπως ο Νόλαν

Παρά μια πολυπρόσωπη, οπερατική διάθεση που επισκιάζει τις ανάσες που χρειάζεται, η προσήλωση και ο πλούτος της ταινίας σε επίπεδο τεχνικής και περιεχομένου αποζημιώνουν, ενώ η ερμηνεία του Κίλιαν Μέρφι είναι καθηλωτική.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Λαζόπουλος για Νίκο Ρωμανό: «Όλοι έχουν δικαίωμα ν' ακούγονται, ιδιαίτερα όσοι έχουν εκτίσει την ποινή τους»

TV & Media / Λαζόπουλος για Νίκο Ρωμανό: «Όλοι έχουν δικαίωμα ν' ακούγονται, ιδιαίτερα όσοι έχουν εκτίσει την ποινή τους»

«Ήταν πολύ μικρός το βράδυ που σκοτώθηκε ο φίλος του, Αλέξανδρος Γρηγορόπουλος» - Aιχμές για το επιλεκτικό δημόσιο βήμα που συνοδεύεται από δημοσιογραφική επιείκεια σε άλλα πρόσωπα
LIFO NEWSROOM
«Να αντισταθούμε στην κακιστοκρατία»: Μετά από 25 χρόνια, ο Πολ Κρούγκμαν αποχαιρετά τους New York Times

Media / «Να αντισταθούμε στην κακιστοκρατία»: Μετά από 25 χρόνια, ο Πολ Κρούγκμαν αποχαιρετά τους New York Times

Στην τελευταία του στήλη για την εφημερίδα ο επιφανής αρθρογράφος και κάτοχος του Νόμπελ Οικονομίας αναζητά την ελπίδα σε μια εποχή βαθιάς πικρίας και δυσαρέσκειας.
THE LIFO TEAM