Το Survivor, το τηλεοπτικό φαινόμενο της χρονιάς που δημιούργησε πάθη, ίντριγκες, νέες συμπάθειες κι αντιπάθειες και καθήλωσε στους δέκτες εκατομμύρια τηλεθεατές, ήταν αναμφίβολα ο «άσος στο μανίκι» για το κανάλι που το φιλοξένησε, αποφέροντάς του όπως φαίνεται ένα τεράστιο κέρδος.
Τα νούμερα τηλεθέασης που κατέγραψε το σόου ήταν πρωτοφανή για τα δεδομένα της σύγχρονης ελληνικής τηλεόρασης με αποτέλεσμα όλοι να διεκδικούν από ένα σημείο κι έπειτα λίγο από τον διαφημιστικό χρόνο στα διαλείμματα που μεσολαβούσαν. Πόσο ήταν, όμως, το ελάχιστο κόστος για κάθε δευτερόλεπτο διαφήμισης και πόσα χρήματα κέρδισε τελικά ο Σκάι από το Survivor;
Σύμφωνα με σχετικό ρεπορτάζ στο Πρώτο Θέμα, στα 12 λεπτά διαφημιστικού χρόνου που αντιστοιχούσαν σε κάθε ώρα, το κάθε δευτερόλεπτο είχε ελάχιστο κόστος 300 ευρώ με τον ελάχιστο χρόνο που μπορούσε να κυμαίνεται στα 22 δευτερόλεπτα. Βέβαια, οι εταιρίες πλήρωναν πολλά περισσότερα χρήματα φτάνοντας το κόστος κάθε επεισοδίου να αγγίζει τις 150.000 ευρώ.
Αυτά τα έσοδα πήγαιναν όλα στον Σκάι, εκτός από αυτά που αφορούν όλους όσοι επέλεξαν την τοποθέτηση προϊόντων στη διάρκεια της εκπομπής (φαγητά, ποτά, ρούχα και ηλεκτρονικά είδη). Σε αυτή την περίπτωση τα έσοδα πήγαιναν στην εταιρεία παραγωγής.
Να σημειωθεί πως στην πορεία του σόου υπήρξε επαναδιαπραγμάτευση που αφορούσε τις ρήτρες πρόσθετης αμοιβής προς την εταιρεία παραγωγής αν και εφόσον το ποσοστό τηλεθέασης ξεπερνούσε το 50%.
Όλα αυτά είχαν ως αποτέλεσμα το Survivor να αποφέρει κέρδος ύψους 24 εκατ. ευρώ, κοστίζοντας συνολικά 18,5 εκατ. ευρώ. Πρακτικά αυτό σημαίνει πως το 50% των ετήσιων εσόδων του σταθμού ήρθε μόνο από αυτό το πρόγραμμα.