Την προηγούμενη Πέμπτη οι The Chicago Sun-Times, απέλυσαν όλους τους φωτογράφους τους, σε μια προσπάθεια να μειώσουν το κόστος, σε μια βιομηχανία που αντικρίζει σταθερή πτώση στους συνδρομητές και τη διαφήμιση των εντύπων τα τελευταία χρόνια, αφού οι ψηφιακές εφημερίδες είναι πια πολύ δημοφιλείς στους αναγνώστες.
Σε μια προσπάθεια να πιάσει το σφυγμό της εποχής η εφημερίδα αναγνώρισε την ανάγκη των αναγνωστών για βίντεο, αντί για φωτογραφίες, έτσι θα κινηθεί προς αυτή την κατεύθυνση. Σε μια ανακοίνωση τους οι Sun Times δηλώνουν:
«Ο χώρος μας αλλάζει γρήγορα και το κοινό μας επιδιώκει να βλέπει περισσότερα βίντεο με τις ειδήσεις. Συνεχίζουμε έτσι να εξελισσόμαστε για τους πελάτες μας και ήταν απαραίτητο να επαναδιαρθρώσουμε τον τρόπο με τον οποίο διαχειριζόμαστε τα πολυμέσα».
Το προσωπικό που παρέμεινε στην εφημερίδα θα κάνει μερικά μαθήματα στα «βασικά της φωτογραφίας μέσω iPhone» και όπως λέει ο διευθυντής έκδοσης Κρεγκ Νιούμαν, «θα είμαστε δίπλα στο προσωπικό για να εκπαιδευτεί και να μπορέσει να παράγει το περιεχόμενο που θέλουμε!».
Ακόμα όμως και αν υποθέσουμε ότι οι συντάκτες και οι ρεπόρτερ μιας εφημερίδας έχουν τις βασικές γνώσεις για τον φωτισμό και τη σύνθεση, ώστε να βγάλουν μια σωστή φωτογραφία και ότι η φωτογραφική του iPhone είναι αξιοπρεπής, η ερώτηση αν είναι αυτά αρκετά για να παράξουν κατάλληλο υλικό για σωστή ενημέρωση, παραμένει.
TV & Media /
σχόλια