Εφημερίδα στις ΗΠΑ απέλυσε όλους τους φωτογράφους της

Εφημερίδα στις ΗΠΑ απέλυσε όλους τους φωτογράφους της Facebook Twitter
9

Την προηγούμενη Πέμπτη οι The Chicago Sun-Times, απέλυσαν όλους τους φωτογράφους τους, σε μια προσπάθεια να μειώσουν το κόστος, σε μια βιομηχανία που αντικρίζει σταθερή πτώση στους συνδρομητές και τη διαφήμιση  των εντύπων τα τελευταία χρόνια, αφού οι ψηφιακές εφημερίδες είναι πια πολύ δημοφιλείς στους αναγνώστες.

Σε μια προσπάθεια να πιάσει το σφυγμό της εποχής η εφημερίδα αναγνώρισε την ανάγκη των αναγνωστών για βίντεο, αντί για φωτογραφίες, έτσι θα κινηθεί προς αυτή την κατεύθυνση. Σε μια ανακοίνωση τους οι Sun Times δηλώνουν:
«Ο χώρος μας αλλάζει γρήγορα και το κοινό μας επιδιώκει να βλέπει περισσότερα βίντεο με τις ειδήσεις. Συνεχίζουμε έτσι να εξελισσόμαστε για τους πελάτες μας και ήταν απαραίτητο να επαναδιαρθρώσουμε τον τρόπο με τον οποίο διαχειριζόμαστε τα πολυμέσα».

Το προσωπικό που παρέμεινε στην εφημερίδα θα κάνει μερικά μαθήματα στα «βασικά της φωτογραφίας μέσω iPhone» και όπως λέει ο διευθυντής έκδοσης  Κρεγκ Νιούμαν, «θα είμαστε δίπλα στο προσωπικό για να εκπαιδευτεί και να μπορέσει να παράγει το περιεχόμενο που θέλουμε!».

Ακόμα όμως και αν υποθέσουμε ότι οι συντάκτες και οι ρεπόρτερ μιας εφημερίδας έχουν τις βασικές γνώσεις για τον φωτισμό και τη σύνθεση, ώστε να βγάλουν μια σωστή φωτογραφία και ότι η φωτογραφική του iPhone είναι αξιοπρεπής, η ερώτηση αν είναι αυτά αρκετά για να παράξουν κατάλληλο υλικό για σωστή ενημέρωση, παραμένει.

9

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Σεναριογράφος κατηγορεί τον ΛεΜπρόν Τζέιμς και το Netflix ότι του έκλεψαν σενάριο ταινίας

TV & Media / Σεναριογράφος κατηγορεί τον ΛεΜπρόν Τζέιμς και το Netflix ότι του έκλεψαν σενάριο ταινίας

Ο κορυφαίος σκόρερ στην ιστορία του NBA κατηγορείται από τον σεναριογράφο Ρομπ Γκράμποου ότι, μαζί με την εταιρεία παραγωγής του, SpringHill Company, έκλεψε το σενάριό του για την αθλητική ταινία Rez Ball, η οποία κυκλοφόρησε στο Netflix τον Σεπτέμβριο
LIFO NEWSROOM

σχόλια

4 σχόλια
η τεχνολογία επιτρέπει πλέον σε κάθε άνθρωπο να μεταδίδει ότι συμβαίνει στο περιβάλλον του.δηλαδή με λίγα λόγια ο καθένας είναι πηγή για όλους τους υπολοίπους.στους βωβούς καιρούς έπρεπε να το μεταδώσει κάποιος και το ονομάσαμε ΜΜΕ. αυτή η εποχή των ΜΜΕ από την μέρα που ήρθε το internet και τα διάφορα smart-phones έρχεται στο τέλος του σιγά-σιγά.προσωπικά είμαι υπέρ αυτής της αλλαγής διότι πλέον η αλήθεια είναι πιο αληθινή, και τον έλεγχό της παύουν να έχουν οι λίγοι οι οποίοι καθόριζαν και την ροή της.καταλαβαίνω πολύ καλά ότι κάποιοι μένουν χωρίς δουλειά, και εγώ φωτογράφος είμαι. υπάρχει και η καλλιτεχνική φωτογραφία και τους περιμένει όλους με ανοιχτή αγκαλιά!
Συγγενείς του πανίβλακα, φίλοι ή γνωστοί του;Εξαιρείται ο poniros ο οποίος έγραψε έστω κάτι.Πόσο δύσκολο είναι να κατανοήσουμε κάποιες καταστάσεις; Εκ των αποτελεσμάτων και του βαρύ λήθαργου που παρατηρείται, τελικά είναι πάρα πολύ δύσκολο. Ακατόρθωτο σε πολλούς. Άνθρωποι χάνουν τις δουλειές τους επειδή κυρίως βρέθηκαν κάποια μαλακο-κορόιδα τα οποία έπεισαν πως θα κάνουν περισσότερα και θα έχουν περισσότερες υποχρεώσεις, φυσικά αμειβόμενοι πολύ λιγότερο, χαμηλότερα και από τις περιπτώσεις που θα ασκούσαν μεμονωμένα, αυτή κάθε αυτή ειδικότητα τους. ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΜΗΔΕΝ, ΞΕΦΤΥΛΑ ΚΑΙ ΑΝΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ!...σ.σ.: Όσοι νομίζεται πως θίγεστε τεκμηριώστε μία άποψη, πείτε κάτι...
ΝΤΡΟΠΗ, ΝΤΡΟΠΗ, ΝΤΡΟΠΗ!!!...● Στο τέλος δεν θα γίνεται ούτε λήψη βίντεο, ούτε φωτογραφιών. Απλώς αν "πιάνει" το χέρι του ρεπόρτερ, θα σκιτσογράφει την εικόνα της είδησης. Κάτι σαν τα Αμερικάνικα δικαστήρια που επειδή απαγορεύονται οι φωτογράφοι και οι κάμερες εντός των αιθουσών, την απόδοση των εικόνων την έχουν αναλάβει σκιτσογράφοι...● Από τη δημοσιογραφική στενογραφία στην σκιτσογραφία...● Δεν ντρεπόμαστε λέω εγώ; Εκτός της επαγγελματικής δεοντολογίας φωτογράφων, δημοσιογράφων κλπ, εκ των πραγμάτων και ειδικά σε περιπτώσεις εντάσεων είναι αδύνατο ο εκάστοτε δημοσιογράφος να κάνει τα πάντα, έρευνα, καταγραφή, λήψη, ζωντανή ανταπόκριση. Πάντως προτιμώ μία σωστή εικόνα, μία σωστή φωτογραφία κάποιου φωτορεπόρτερ που τα λέει όλα σε "διεθνή γλώσσα", παρά ένα κακογραμμένο άρθρο κάθε εμπαθή και "στημένου" δημοσιογράφου...Είναι προτιμότερο να έχεις ένα κακογραμμένο άρθρο με τις σωστές φωτογραφίες παρά ένα κακογραμμένο άρθρο με κακές έως καθόλου φωτογραφίες.● Προτείνω σε όσους ενδιαφέρονται να μάθουν μερικά πράγματα για τους επαγγελματίες της δημοσιογραφικής εικόνας να παρακολουθήσουν την ταινία " The Bang Bang Club".Σε αυτή την ταινία εκτός των άλλων αποτυπώνεται και η καφρίλα που μπορούν να έχουν και οι φωτορεπόρτερς. Και είναι μεγάλη...Αξίζει να την δείτε.● Προσωπικά τρέφω μεγάλο σεβασμό στους φωτορεπόρτερ. Πιστεύω ακράδαντα πως χωρίς αυτούς η είδηση δεν υπάρχει. Θα σας παρακαλούσα να δείτε τα παρακάτω links:http://www.lifo.gr/team/omorfia/31698http://digitaljournalist.org/issue0309/lm_index.htmlΈνα μικρό δείγμα για το ποιοί πραγματικά πράττουν δημοσιογραφία...Τους υποκλίνομαι. RESPECT!
...ξέχασα να αναφέρω πως πάρα πολλοί επαγγελματίες φωτορεπόρτερ και εικονολήπτες κάθε χρόνο τραυματίζονται σοβαρά ή χάνουν τη ζωή τους. Λόγω εξοπλισμού είναι ο ευκολοδιάκριτος και εύκολος στόχος σε αντίθεση με κάποιον δημοσιογράφο που απλώς βάζει το σημειωματάριο και το στυλό στην κωλότσεπη και τρέχει... Φυσικά ΔΕΝ ΕΞΑΙΡΟΥΝΤΑΙ ούτε και οι δημοσιογράφοι από αυτή την τραγική πραγματικότητα και δεν τους υποτιμώ με τίποτα. Όμως καλύτερα να κρατήσουν τα σημειωματάρια τους. Σε κάθε περίπτωση, έτσι θα είναι καλύτερα έτσι για όλους...● Σε πολλές περιπτώσεις η σχέση που έχουν οι δημοσιογράφοι με τους φωτορεπόρτερ τους ή τους εικονολήπτες τους εξελίσσεται κυριολεκτικά σε σχέση ζωής...
Δεν πάνε καλά τα πράγματα στον κλάδο. Φίλοι μου που δουλεύουν σε εφημερίδες, πλέον κάνουν και δουλειά του υλατζή διαλέγοντας οι ίδιοι τις φωτογραφίες και κάνοντας ένα βασικό στήσιμο της σελίδας, εργασίες που σαφώς δεν είναι δουλειά ενός συντάκτη. Υπάρχει βέβαια και το άλλο άκρο: Οι παλιές ωραίες μέρες της ΕΡΤ. Για ένα δίλεπτο ρεπορτάζ για τις ειδήσεις κινητοποιούνταν τετραμελές συνεργείο: Ρεπόρτερ, εικονολήπτης, ηχολήπτης και σκηνοθέτης.
Όχι φίλε μου δεν είναι έτσι όπως νομίζεις ή νομίζουν οι περισσότεροι αδαείς που νομίζουν πως έχουν άποψη. Και σου απευθύνομαι με όλο το σεβασμό, χωρίς παρεξήγηση. Υποθέτω από όσα γράφεις πως τάσσεσαι υπέρ των εργαζομένων. Ρεπόρτερ, εικονολήπτης, ηχολήπτης και σκηνοθέτης. Αυτή είναι η σωστή σύνθεση και δεν αποτελεί πολυτέλεια. Ίσως μερικές φορές δεν είναι απαραίτητος ο σκηνοθέτης. Το δίλεπτο ρεπορτάζ που αναφέρεις ποτέ δεν σημαίνει και δίλεπτο γύρισμα αλλά τουλάχιστον μίας ώρας. Εκτός αυτού δεν κάνουν μόνο ένα θέμα την ημέρα αλλά πολλά θέματα μέσα στο οκτάωρο τους. Κάτι άλλο σημαντικό. Σε αυτή την δουλειά δεν μετράει η ποσότητα αλλά η ποιότητα. Αυτός ο τομέας δεν αποτελεί φάμπρικα που παράγει π.χ. α΄, β΄ ή γ΄αριθμό ζαντολάστισων ή τάπερ την ημέρα...Αυτή η ανίδεη λογική "ένας να τα κάνει όλα" στον βωμό της φτήνιας (και όχι της οικονομίας) κατέστρεψε τον κλάδο αλλά και πολλά άλλα επαγγέλματα (και συνεχίζει).Τη στιγμή που κάποιοι απλώς-παρουσιαστές, ούτε καν δημοσιογράφοι πουλάνε και πληρώνονται πανάκριβα απλώς για τις μούρες τους... Ακόμη και ως αρθρογράφοι, αρκετές φορές η προ δεκαπενταετίας φωτογραφία τους πάνω από το κείμενό τους πληρώνεται πανάκριβα. Και ο νοών νοείτω!...Το θέμα είναι μεγάλο και τα κραυγαλέα παραδείγματα αποτυχημένων προσπαθειών δημοσιογράφων να αντικαταστήσουν τους επαγγελματίες της εικόνας ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ! Απλώς δεν τα μαθαίνουμε γιατί δεν είναι δυνατόν να δημοσιοποιηθούν. Όσοι έχουν επαφή με τον χώρο τα γνωρίζουν.Νέοι καιροί, νέα ήθη. Παρατηρούμε πως όλο και περισσότερο να καταργείται σε όλους επαγγελματικούς τομείς η ηθική και οι δεοντολογίες...