Είναι υπερβολικά γκέι και απαγορεύτηκε στην τηλεόραση του Σικάγο

Είναι υπερβολικά γκέι και απαγορεύτηκε στην τηλεόραση του Σικάγο Facebook Twitter
2

Η εταιρεία λιπαντικών «Boy Butter» δημιούργησε ένα νέο σποτ με πρωταγωνιστή τον γκέι περφόρμερ Seth Fornea. Σκοπός της ήταν η διαφήμιση να προβληθεί κατά τη διάρκεια της δημοφιλούς εκπομπής 'RuPaul's Drag Race' σε μεγάλες αγορές όπως η Νέα Υόρκη, το Λος Άντζελες και το Σικάγο.

Όμως η διαφήμιση φαίνεται πως δεν κατάφερε να πάρει έγκριση για προβολή στην καλωδιακή του Σικάγο, δεδομένου ότι η Comcast πιστεύει ότι η διαφήμιση είναι «πολύ γκέι».

Οργισμένος με την απόφαση αυτή, ο ιδρυτής της εταιρίας Eyal Feldman έγραψε στην ανακοίνωσή του: «Νομίζω ότι τελικά ο χαμένος είναι το Σικάγο και αυτό είναι μια σαφή απεικόνιση του πόσο πολύ ντροπιασμένη και στιγματισμένη είναι η σεξουαλικότητά μας».

«Ακόμα κι αν αυτή η διαφήμιση έχει ως στόχο να προβληθεί σε εκπομπή με drag queen διαγωνισμό στο VH1 το βράδυ, η διάκριση αυτή δεν έχει σημασία, όταν υπάρχει ομοφοβία ή σεξισμός», αναφέρει ενώ αφήνει και αιχμές πως ίσως οι κανόνες να γίνονται πιο αυστηροί για χάρη μεγάλων εμπορικών εταιριών που θέλουν να διαφημιστούν.

Ο Feldman, αλλά και πολλά LGBT περιεχομένου μίντια, σημειώνουν επίσης πως υπάρχουν αρκετές διαφημίσεις που είναι πολύ πιο προκλητικές και δείχνουν ημίγυμνες γυναίκες, αλλά αυτές δεν αντιμετώπισαν ποτέ λογοκρισία. «Η απαγόρευση της διαφήμισης του Boy είναι υποκρισία», γράφει ο ιδιοκτήτης της.

«Μια σέξι γυναίκα που προκαλεί και δείχνει πολύ δέρμα  είναι ωραία, αλλά αν απλά αντικατασταθεί με έναν ομοφυλόφιλο, γίνεται μια πολύ διαφορετική ιστορία», καταλήγει.

Η τηλεόραση Comcast του Σικάγο δεν έχει προβεί σε σχόλιο και δεν έχει απαντήσει στις κατηγορίες.

 
TV & Media
2

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γερμανοί καλλιτέχνες υπογράφουν ανοικτή επιστολή κατά παρουσιαστή που κατηγορείται για σεξισμό

TV & Media / Γερμανοί καλλιτέχνες υπογράφουν ανοικτή επιστολή κατά παρουσιαστή που κατηγορείται για σεξισμό

«Θέλουμε παρουσιαστές που είναι ενθουσιώδεις για τον πολιτισμό, ευαίσθητοι και ικανοί να ανταποκριθούν στις σύγχρονες πολιτιστικές συζητήσεις», αναφέρουν
LIFO NEWSROOM
«Μην πεθάνεις»: Το ντοκιμαντέρ στο Netflix για τον εκατομμυριούχο που θέλει να ζήσει για πάντα

TV & Media / «Μην πεθάνεις»: Το ντοκιμαντέρ στο Netflix για τον εκατομμυριούχο που θέλει να ζήσει για πάντα

Σε αυτό το ντοκιμαντέρ, ο πλούσιος επιχειρηματίας Μπράιαν Τζόνσον θέτει το σώμα και την περιουσία του σε κίνδυνο για να παρατείνει τη ζωή του πέρα από όλα τα γνωστά όρια
LIFO NEWSROOM
Squid Game: «Ήθελα να δείξω τη σημερινή κοινωνία» – Τι λέει ο δημιουργός για τη 3η σεζόν

TV & Media / Squid Game: «Ήθελα να δείξω τη σημερινή κοινωνία» – Τι λέει ο δημιουργός για την 3η σεζόν

Η νέα σεζόν διαδραματίζεται τρία χρόνια μετά τα γεγονότα της πρώτης, παρουσιάζοντας το πώς η κοινωνική και οικονομική πραγματικότητα επηρεάζει τους νέους πρωταγωνιστές
LIFO NEWSROOM
Η 2η σεζόν του Squid Game είναι εδώ: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε χωρίς spoiler

TV & Media / Η 2η σεζόν του Squid Game είναι εδώ: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε χωρίς spoiler

Το «Squid Game» πρωτοεμφανίστηκε το 2021 και έγινε άμεσα παγκόσμιο φαινόμενο, με τη σειρά να παραμένει η πιο δημοφιλής παραγωγή στην ιστορία του Netflix, συγκεντρώνοντας πάνω από 265 εκατομμύρια προβολές
LIFO NEWSROOM
Μπέζος, Μελέτης Ηλίας και Γκοτσόπουλος θυμούνται τα Χριστούγεννα που πέρασαν στον στρατό

TV & Media / Μπέζος, Μελέτης Ηλίας και Γκοτσόπουλος θυμούνται τα Χριστούγεννα που πέρασαν στον στρατό

Οι καλεσμένοι,  Γιάννης Μπέζος, Μελέτης Ηλίας, Δημήτρης Γκοτσόπουλος, μιλούν στην κάμερα της εκπομπής για τις εμπειρίες τους από τα χρόνια που υπηρέτησαν τη θητεία τους
LIFO NEWSROOM

σχόλια

2 σχόλια