ΕΡΤ2: Ρεκόρ τηλεθέασης 51,6% λόγω της εκπαιδευτικής τηλεόρασης

ΕΡΤ2: Ρεκόρ τηλεθέασης 51,6% λόγω της εκπαιδευτικής τηλεόρασης Facebook Twitter
EUROKINISSI
0

Περισσότερα από 278.000 παιδιά παρακολούθησαν την εκπαιδευτική τηλεόραση του υπουργείου Παιδείας τη Δευτέρα, κάτι που είχε ως αποτέλεσμα ένα πρωτόγνωρο ρεκόρ τηλεθέασης για την ΕΡΤ2.

Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της Nielsen, από τις 09:00 έως τις 12:00 περισσότερα από 278.000 παιδιά συντονίστηκαν για να παρακολουθήσουν κάποιο από τα μαθήματα που μετέδωσε η εκπαιδευτική τηλεόραση, ποσοστό που έφτασε στο 51,6% της τηλεθέασης στις ηλικίες 4-14 ετών.

Μάλιστα, το ίδιο τρίωρο η ΕΡΤ2 έκανε ρεκόρ τηλεθέασης και στον γενικό πληθυσμό, κάτι που δείχνει ότι δεκάδες χιλιάδες γονείς παρακολούθησαν την εκπαιδευτική τηλεόραση με τα παιδιά τους. Συγκεκριμένα, στο χρονικό διάστημα 09:00-12:00, η ΕΡΤ2 κατέγραψε μέση τηλεθέαση 10,5%, ποσοστό μεγαλύτερο από ψυχαγωγικές εκπομπές της ιδιωτικής τηλεόρασης που μεταδίδονται την ίδια ώρα, σημειώνει η δημόσια τηλεόραση σε σχετική ανακοίνωση.

Από τα αναλυτικά στοιχεία της Nielsen, προκύπτει επίσης ότι τη μεγαλύτερη απήχηση είχαν τα μαθήματα που απευθύνονται στις πρώτες τάξεις του δημοτικού, που μεταδίδονται από τις 09:00 έως τις 11:00. Στο δίωρο αυτό, η ΕΡΤ2 κατέγραψε τηλεθέαση 51,6% και 50,4% στις ηλικίες 4-14 και στον γενικό πληθυσμό 11,7%, καθώς τα μαθήματα που μεταδόθηκαν τα παρακολούθησαν για κάποιο διάστημα, μαζί με τα παιδιά τους, περισσότεροι από 200.000 γονείς.

Η εκπαιδευτική τηλεόραση θα συνεχιστεί όλο το χρονικό διάστημα που θα παραμείνουν τα σχολεία κλειστά, ενώ το υπουργείο Παιδείας ετοιμάζει νέα μαθήματα. Αυτά είναι διαθέσιμα και στη δωρεάν ψηφιακή πλατφόρμα της ΕΡΤ, το ERTFLIX, στην κατηγορία Παιδικά/Μαθαίνουμε στο σπίτι.

TV & Media
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γερμανοί καλλιτέχνες υπογράφουν ανοικτή επιστολή κατά παρουσιαστή που κατηγορείται για σεξισμό

TV & Media / Γερμανοί καλλιτέχνες υπογράφουν ανοικτή επιστολή κατά παρουσιαστή που κατηγορείται για σεξισμό

«Θέλουμε παρουσιαστές που είναι ενθουσιώδεις για τον πολιτισμό, ευαίσθητοι και ικανοί να ανταποκριθούν στις σύγχρονες πολιτιστικές συζητήσεις», αναφέρουν
LIFO NEWSROOM
«Μην πεθάνεις»: Το ντοκιμαντέρ στο Netflix για τον εκατομμυριούχο που θέλει να ζήσει για πάντα

TV & Media / «Μην πεθάνεις»: Το ντοκιμαντέρ στο Netflix για τον εκατομμυριούχο που θέλει να ζήσει για πάντα

Σε αυτό το ντοκιμαντέρ, ο πλούσιος επιχειρηματίας Μπράιαν Τζόνσον θέτει το σώμα και την περιουσία του σε κίνδυνο για να παρατείνει τη ζωή του πέρα από όλα τα γνωστά όρια
LIFO NEWSROOM
Squid Game: «Ήθελα να δείξω τη σημερινή κοινωνία» – Τι λέει ο δημιουργός για τη 3η σεζόν

TV & Media / Squid Game: «Ήθελα να δείξω τη σημερινή κοινωνία» – Τι λέει ο δημιουργός για την 3η σεζόν

Η νέα σεζόν διαδραματίζεται τρία χρόνια μετά τα γεγονότα της πρώτης, παρουσιάζοντας το πώς η κοινωνική και οικονομική πραγματικότητα επηρεάζει τους νέους πρωταγωνιστές
LIFO NEWSROOM
Η 2η σεζόν του Squid Game είναι εδώ: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε χωρίς spoiler

TV & Media / Η 2η σεζόν του Squid Game είναι εδώ: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε χωρίς spoiler

Το «Squid Game» πρωτοεμφανίστηκε το 2021 και έγινε άμεσα παγκόσμιο φαινόμενο, με τη σειρά να παραμένει η πιο δημοφιλής παραγωγή στην ιστορία του Netflix, συγκεντρώνοντας πάνω από 265 εκατομμύρια προβολές
LIFO NEWSROOM