GNTM: «Κάναμε 24 ώρες γύρισμα άπλυτες» - Tι αποκαλύπτει για το bootcamp μια από τις κοπέλες

GNTM: «Κάναμε 24 ώρες γύρισμα άπλυτες» - Tι αποκαλύπτει για το bootcamp μια από τις κοπέλες Facebook Twitter
3

Τις συνθήκες κάτω από τις οποίες έγιναν τα γυρίσματα του bootcamp στο Greece Next Top Model κατήγγειλε στον τηλεοπτικό φακό του Alpha μία από τις διαγωνιζόμενες κοπέλες. 

Μετά τα επεισόδια των οντισιόν, χθες προβλήθηκε από το Star η πρώτη δοκιμασία του bootcamp για τη δεύτερη σεζόν, από την οποία μόλις 41 κοπέλες κατάφεραν να βγουν «αλώβητες», με τις υπόλοιπες να βλέπουν την πόρτα της εξόδου του ριάλιτι μόδας, πριν καν μπουν στο σπίτι του GNTM. Ανάμεσά τους ήταν και η Άννα Μαρία Λουκουκίδη, που μίλησε δημοσίως για όσα είδαν και δεν είδαν χθες το βράδυ οι τηλεθεατές. 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

•|flowers|•

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Anna-Maria Loukoukidis (@loukoukidh_) στις


Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

By the way... •I wear again the 𝕤𝕞𝕚𝕝𝕖 which you 𝕤𝕥𝕠𝕝𝕖 me•

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Anna-Maria Loukoukidis (@loukoukidh_) στις

Το επεισόδιο είχε γυριστεί πολλούς μήνες νωρίτερα, μέσα στον Ιούνιο. Η πασαρέλα είχε στηθεί πλάι στις ράγες του τρένου στο Ρουφ, στην Αθήνα, με τις διαγωνιζόμενες (πλην μίας εξαίρεσης) να φτάνουν στο σημείο από τα χαράματα. «Κάναμε 24 ώρες γύρισμα, ήμασταν άπλυτες, τρώγαμε ανά δέκα ώρες σχεδόν γιατί δεν προλαβαίναμε», λέει η 18χρονη Άννα Μαρία. 

Στο επεισόδιο, τουλάχιστον μία ακόμα κοπέλα φάνηκε πως ένιωσε σοβαρή αδιαθεσία. Τα γυρίσματα κράτησαν από τα ξημερώματα μέχρι το πρωί της επόμενης ημέρας και στο μεσοδιάστημα, οι παίκτριες αναγκάστηκαν να περπατήσουν ξυπόλυτες στο τσιμέντο για αρκετή ώρα. 

Τα δρομολόγια για το μάθημα των Πανελληνίων

«Ένα πράγμα που με στεναχώρησε πάρα πολύ είναι ότι όταν έγινε το επεισόδιο του Bootcamp, εγώ έδινα το τελευταίο μάθημα πανελληνίων και είχα ζητήσει να πάω στις 10 στα γυρίσματα και δεν μου το επέτρεψαν», λέει η Άννα Μαρία. «Στις 5 το πρωί ξεκίνησα από Χαλκίδα για Αθήνα και, μετά γύρισαστη Χαλκίδα για να δώσω το τελευταίο μάθημα και στις 10 γύρισα πάλι στην Αθήνα. Για μένα ήτανε πάρα πολύ βάναυσο και δεν το σεβάστηκαν», καταλήγει. 

«Στην αρχή μου είχαν πει "ή επιλέγεις να δώσεις πανελλήνιες ή να συμμετάσχεις στο Bootcamp"», θυμάται. Τελικά με παρέμβαση της Βίκυς Καγιά, επετράπη στη διαγωνιζόμενη να λάβει μέρος έστω και με «δρομολόγια» αλλά, σύμφωνα με την κοπέλα, τελικά κόπηκε επειδή την περίοδο των γυρισμάτων δεν είχε κλείσει ακόμα τα 18. Στο πλαίσιο του σόου πάντως, μέσα σε δύο εβδομάδες είχε χάσει δέκα κιλά και σε ερώτηση της δημοσιογράφου πώς τα κατάφερε η Άννα Μαρία απάντησε: «Είχα περάσει λίγο ένα ψυχολογικό σοκ». 

 
TV & Media
3

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γερμανοί καλλιτέχνες υπογράφουν ανοικτή επιστολή κατά παρουσιαστή που κατηγορείται για σεξισμό

TV & Media / Γερμανοί καλλιτέχνες υπογράφουν ανοικτή επιστολή κατά παρουσιαστή που κατηγορείται για σεξισμό

«Θέλουμε παρουσιαστές που είναι ενθουσιώδεις για τον πολιτισμό, ευαίσθητοι και ικανοί να ανταποκριθούν στις σύγχρονες πολιτιστικές συζητήσεις», αναφέρουν
LIFO NEWSROOM
«Μην πεθάνεις»: Το ντοκιμαντέρ στο Netflix για τον εκατομμυριούχο που θέλει να ζήσει για πάντα

TV & Media / «Μην πεθάνεις»: Το ντοκιμαντέρ στο Netflix για τον εκατομμυριούχο που θέλει να ζήσει για πάντα

Σε αυτό το ντοκιμαντέρ, ο πλούσιος επιχειρηματίας Μπράιαν Τζόνσον θέτει το σώμα και την περιουσία του σε κίνδυνο για να παρατείνει τη ζωή του πέρα από όλα τα γνωστά όρια
LIFO NEWSROOM
Squid Game: «Ήθελα να δείξω τη σημερινή κοινωνία» – Τι λέει ο δημιουργός για τη 3η σεζόν

TV & Media / Squid Game: «Ήθελα να δείξω τη σημερινή κοινωνία» – Τι λέει ο δημιουργός για την 3η σεζόν

Η νέα σεζόν διαδραματίζεται τρία χρόνια μετά τα γεγονότα της πρώτης, παρουσιάζοντας το πώς η κοινωνική και οικονομική πραγματικότητα επηρεάζει τους νέους πρωταγωνιστές
LIFO NEWSROOM
Η 2η σεζόν του Squid Game είναι εδώ: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε χωρίς spoiler

TV & Media / Η 2η σεζόν του Squid Game είναι εδώ: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε χωρίς spoiler

Το «Squid Game» πρωτοεμφανίστηκε το 2021 και έγινε άμεσα παγκόσμιο φαινόμενο, με τη σειρά να παραμένει η πιο δημοφιλής παραγωγή στην ιστορία του Netflix, συγκεντρώνοντας πάνω από 265 εκατομμύρια προβολές
LIFO NEWSROOM

σχόλια

2 σχόλια