Χρήστος Τριβιζάς- Creative Director

Χρήστος Τριβιζάς- Creative Director Facebook Twitter
0
Τι είναι τα βραβεία ΕΒΓΕ και τι ακριβώς βραβεύουν;

Τα βραβεία EΒΓΕ (Ελληνικά Bραβεία Γραφιστικής και Εικονογράφησης) είναι ένας από τους σημαντικότερους διαγωνισμούς  έργων γραφιστικής και εικονογράφησης στην Ελλάδα. Φέτος, στην 11η χρονιά τους, υποστηρίχτηκαν από τη Διεθνή Συνομοσπονδία Σωματείων Γραφιστικής (ICOGRADA) καθώς και από την Ένωση Γραφιστών Ελλάδας (ΕΓΕ). Το ζητούμενο στον διαγωνισμό είναι η ανάδειξη της ελληνικής δημιουργικότητας, οπότε αυτά που βραβεύονται είναι το ταλέντο και οι ικανότητες, η ευρηματικότητα, η πρωτοτυπία και η εκτελεστική δεξιότητα των ανθρώπων που δραστηριοποιούνται σε όλο το φάσμα της οπτικής επικοινωνίας.


Πόσες ήταν οι συμμετοχές;

Συνολικά 351 συμμετέχοντες απ’ όλη την Ελλάδα υπέβαλαν 1.285 έργα για να διαγωνιστούν σε 36 κατηγορίες.

Πώς ήταν η βραδιά απονομής των βραβείων;

Ήταν μια άρτια οργανωμένη, ιδιαίτερα εξωστρεφής βραδιά, με πολύ κόσμο έξω από τον στενό γραφιστικό κύκλο. Μια βραδιά με ωραία απρόοπτα, πολλές όμορφες πινελιές, μια παρουσιάστρια σε μεγάλα κέφια και με έξυπνα, καλοφτιαγμένα βίντεο που κράτησαν το ενδιαφέρον του κοινού. Όλη η ομάδα των ΕΒΓΕ έκανε εξαιρετική δουλειά και χάρισε στο κοινό μια φαντασμαγορική απονομή που ξεχείλιζε από ταλέντο, κέφι, θετική ενέργεια και πολύ καλές δουλειές.

Πώς θα μπορούσαν να γίνουν καλύτερα του χρόνου;

Κάθε διαγωνισμός που θέλει να γίνεται ολοένα και καλύτερος οφείλει να εξελίσσεται σύμφωνα με τις απαιτήσεις των καιρών. Είναι πολύ σημαντικό ποιοι απαρτίζουν την κριτική επιτροπή, γιατί είναι ακριβώς το κύρος των κριτών που δίνει μεγαλύτερη αξία στο βραβείο και κατά συνέπεια και στον διαγωνισμό.

Οι άνθρωποι του χώρου έδωσαν μαζικά το παρών;

Ο διαγωνισμός προσείλκυσε εντυπωσιακό αριθμό συμμετοχών, ενώ τη βραδιά της βράβευσης τίμησε σύσσωμη η ελληνική δημιουργική κοινότητα.

Ποια κατηγορία είναι η πιο ενδιαφέρουσα για εσάς;

Σε κάθε διαγωνισμό γραφιστικής η κατηγορία με το μεγαλύτερο ενδιαφέρον είναι αυτή του λογοτύπου, γιατί είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστική και προσελκύει τις περισσότερες συμμετοχές (φέτος ήταν 156). Άρα, είναι μεγάλη πρόκληση και συνάμα τιμή να διακριθείς ανάμεσά τους.

Εσείς κερδίσατε κάποιο βραβείο;

Το γραφείο µας διακρίθηκε µε έπαινο στην κατηγορία «Ηµερολόγιο» για το έργο «366 Weekly Diary 2012» που πραγματοποιήθηκε για λογαριασμό του Χαρτοβασιλείου, στην κατηγορία «Λογότυπο» για το έργο «Woodpigeοn» του 9ου Συλλόγου γονέων και κηδεμόνων Κερκύρας και στην κατηγορία «Ευχετήρια Κάρτα» για την πρόσκληση γάµου «Προικοσύµφωνο».

 

Σας ενθουσίασε κάποια άλλη συγκεκριμένη συμμετοχή;

Η συμμετοχή της Polkadot Design, «Διεθνής νομισματική τρέλα» για το καρναβάλι της Ξάνθης, στην κατηγορία Γενική Εικονογράφησης, η οποία απέσπασε και το χρυσό ΕΒΓΕ, με συντελεστές την Κλαίρη Γεωργέλλη (Art Director) και τον Νέαρχο Ντάσκα (Illustrator). 

TV & Media
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γερμανοί καλλιτέχνες υπογράφουν ανοικτή επιστολή κατά παρουσιαστή που κατηγορείται για σεξισμό

TV & Media / Γερμανοί καλλιτέχνες υπογράφουν ανοικτή επιστολή κατά παρουσιαστή που κατηγορείται για σεξισμό

«Θέλουμε παρουσιαστές που είναι ενθουσιώδεις για τον πολιτισμό, ευαίσθητοι και ικανοί να ανταποκριθούν στις σύγχρονες πολιτιστικές συζητήσεις», αναφέρουν
LIFO NEWSROOM
«Μην πεθάνεις»: Το ντοκιμαντέρ στο Netflix για τον εκατομμυριούχο που θέλει να ζήσει για πάντα

TV & Media / «Μην πεθάνεις»: Το ντοκιμαντέρ στο Netflix για τον εκατομμυριούχο που θέλει να ζήσει για πάντα

Σε αυτό το ντοκιμαντέρ, ο πλούσιος επιχειρηματίας Μπράιαν Τζόνσον θέτει το σώμα και την περιουσία του σε κίνδυνο για να παρατείνει τη ζωή του πέρα από όλα τα γνωστά όρια
LIFO NEWSROOM
Squid Game: «Ήθελα να δείξω τη σημερινή κοινωνία» – Τι λέει ο δημιουργός για τη 3η σεζόν

TV & Media / Squid Game: «Ήθελα να δείξω τη σημερινή κοινωνία» – Τι λέει ο δημιουργός για την 3η σεζόν

Η νέα σεζόν διαδραματίζεται τρία χρόνια μετά τα γεγονότα της πρώτης, παρουσιάζοντας το πώς η κοινωνική και οικονομική πραγματικότητα επηρεάζει τους νέους πρωταγωνιστές
LIFO NEWSROOM
Η 2η σεζόν του Squid Game είναι εδώ: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε χωρίς spoiler

TV & Media / Η 2η σεζόν του Squid Game είναι εδώ: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε χωρίς spoiler

Το «Squid Game» πρωτοεμφανίστηκε το 2021 και έγινε άμεσα παγκόσμιο φαινόμενο, με τη σειρά να παραμένει η πιο δημοφιλής παραγωγή στην ιστορία του Netflix, συγκεντρώνοντας πάνω από 265 εκατομμύρια προβολές
LIFO NEWSROOM