Η Karlie Kloss αγόρασε το περιοδικό i-D από τη Vice Media

Η Karlie Kloss απέκτησε το περιοδικό i-D από την Vice Media Facebook Twitter
0

Η Karlie Kloss είναι η νέα ιδιοκτήτρια του περιοδικού i-D.

Το supermodel των 2000s και νυν επιχειρηματίας απέκτησε το  i-D Magazine από την Vice Media, η οποία τελεί υπό πτώχευση. Το 2020, η Kloss ηγήθηκε μιας κοινοπραξίας επενδυτών, η οποία αγόρασε το περιοδικό W Magazine. Η πώληση του i-D διεκπεραιώθηκε μέσω της νεοσύστατης εταιρείας της Kloss, της Bedford Media, στην οποία η ίδια είναι πρόεδρος. Οι όροι της συμφωνίας δεν γνωστοποιήθηκαν.

Την είδηση της αγοραπωλησίας έφερε στο προσκήνιο και ο ρεπόρτερ των New York Times, Ben Mullin, με ανάρτησή του στο X.

Ο Alastair McKimm, ο οποίος είναι επικεφαλής του i-D από το 2019, θα διευρύνει τον ρόλο του, αναλαμβάνοντας τη διεύθυνση του δημιουργικού τμήματος (CCO) , καθώς επίσης θα λειτουργεί και ως αρχισυντάκτης, υπεύθυνος για την παραγωγή περιεχομένου και τη διαχείριση του περιοδικού σε παγκόσμιο επίπεδο.

Η Vice Media, η οποία αγόρασε το i-D το 2012, νωρίτερα φέτος κατέθεσε αίτηση πτώχευσης κατά το άρθρο 11 του πτωχευτικού κώδικα των ΗΠΑ και τον Ιούνιο εξαγοράστηκε έναντι 350 εκατομμυρίων δολαρίων από τους πιστωτές της, με επικεφαλής την Fortress Investment Group.

Ποιο είναι το περιοδικό i-D Magazine

Το i-D Magazine ιδρύθηκε το 1980 από τον πρώην καλλιτεχνικό διευθυντή της βρετανικής Vogue, Terry Jones. Ανέθεσε τη δουλειά σε μια πλειάδα φωτογράφων - συμπεριλαμβανομένων των Mario Testino, Terry Richardson και Juergen Teller - οι οποίοι θα ακολουθούσαν ξεχωριστές καριέρες στη βιομηχανία. Και το περιοδικό με έδρα το Λονδίνο έγινε μια σημαντική φωνή στην ανάδειξη της street fashion. Ο ίδιος ο Jones έφυγε μετά την αγορά από το Vice.

Η Kloss - η οποία είναι παντρεμένη με τον Josh Kushner, διευθυντή της επενδυτικής εταιρείας Thrive Capital- χτίζει σταθερά ένα επιχειρηματικό και φιλανθρωπικό χαρτοφυλάκιο. Είναι η ιδρύτρια του «Kode with Klossy», ενός μη κερδοσκοπικού οργανισμού με αντικείμενο δωρεάν καλοκαιρινά τεχνολογικά camps για κορίτσια.

Έχει συνεργαστεί με μάρκες όπως η Adidas και η Roblox, αλλά και η Carolina Herrera. Έχει επενδύσει σε πολλές ψηφιακές νεοφυείς επιχειρήσεις, συμπεριλαμβανομένης μιας που ενσωματώνει ψηφιακές ταυτότητες πιστοποίησης σε ενδύματα.

Οι διασυνδέσεις της στo χώρο των επιχειρήσεων, της μόδας και στο Χόλιγουντ είναι πολυάριθμες. Στους συνεργάτες της περιλαμβάνονται ο Jason Blum, ιδρυτής της Blumhouse Productions, το μοντέλο Kaia Gerber, ο οδηγός αγώνων Lewis Hamilton, η Kirsten Green της Forerunner Ventures, ο Aryeh B. Bourkoff της LionTree και η Dara Treseder, σήμερα επικεφαλής μάρκετινγκ της Autodesk.

Με πληροφορίες από wwd.com

TV & Media
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μάρθα Στιούαρτ: Ουπεύθυνος αναστολής ποινής με εμπόδισε να παρουσιάσω το «Saturday Night Live»

TV & Media / Μάρθα Στιούαρτ: Ο υπεύθυνος αναστολής ποινής με εμπόδισε να παρουσιάσω το «Saturday Night Live»

Η Στιούαρτ, αναφερόμενη στην περίοδο μετά την αποφυλάκισή της από το Ομοσπονδιακό Σωφρονιστικό Ίδρυμα Alderson το 2004, εξήγησε ότι η πρότασή της να παρουσιαστεί στην εμβληματική εκπομπή κόπηκε από τον αξιωματικό επιτήρησής της
LIFO NEWSROOM
Μελίνα Νάτσιου: Η τρανσφοβική ρητορική του Τραμπ οπλίζει τα χέρια όσων μας βλέπουν σαν στόχους

TV & Media / Μελίνα Νάτσιου: Η τρανσφοβική ρητορική του Τραμπ οπλίζει τα χέρια όσων μας βλέπουν σαν στόχους

Η τρανς ηθοποιός επισημαίνει πως «όταν κάποιος από τη Βουλή ή από τα Μέσα λέει “τα φύλα είναι δύο, όλα τα άλλα είναι ανωμαλία”, τι κάνει; Νομιμοποιεί τη βία. Οπλίζει το χέρι του απέναντι»
LIFO NEWSROOM
Το Netflix αυξάνει τις τιμές μετά την ανακοίνωση του μεγαλύτερου αριθμού νέων συνδρομητών στην ιστορία του

TV & Media / Το Netflix αυξάνει τις τιμές μετά την ανακοίνωση του μεγαλύτερου αριθμού νέων συνδρομητών στην ιστορία του

Η ραγδαία αύξηση συνδρομητών επιβεβαιώνει τη δεσπόζουσα θέση του Netflix στην αγορά, σε μια περίοδο όπου ανταγωνιστές όπως η Disney και η Warner Bros. Discovery καταβάλλουν προσπάθειες να φτάσουν τη δημοτικότητα και την κερδοφορία της πλατφόρμας
LIFO NEWSROOM