Η πρεμιέρα του «Squid Game 2» έγραψε ιστορία στο Netflix αλλά δίχασε όσο λίγα πρότζεκτ

Η πρεμιέρα του Squid Game έγραψε ιστορία στο Netflix αλλά δίχασε όσο λίγες Facebook Twitter
0

«Αναμενόμενη» χαρακτήρισε το Variety την πρωτοφανή επιτυχία της πρεμιέρας του «Squid Game 2» στο Netflix.

Η δεύτερη σεζόν της σειράς που επέστρεψε τρία χρόνια μετά, συγκέντρωσε 68 εκατομμύρια προβολές μόλις τις πρώτες τέσσερις ημέρες από διάθεσής της στην streamng υπηρεσία.

Πρόκειται για αριθμό - ρεκόρ, καθώς σημείωσε τις περισσότερες προβολές από όσες έχει φτάσει οποιαδήποτε άλλη σειρά του Netflix στην εβδομάδα πρεμιέρας της, καταρρίπτοντας το ρεκόρ του  «Wednesday», το 2022, με 50,1 εκατομμύρια προβολές.

Εντούτοις, όλα δείχνουν ότι η σαρωτική πρεμιέρα της νέας σεζόν, δεν οφείλεται παρά στον πρώτο επιτυχημένο κύκλο του κορεάτικου πρότζεκτ.

«Οι κριτικές του Squid Game 2 κυμαίνονται από συγκλονιστικές έως απογοητευτικές» λέει σε δημοσίευμα, το BBC.

Ο Guardian έγραψε, ότι «μετά από ένα αρκετά αργό ξεκίνημα, η σειρά που επιστρέφει τελικά μετατρέπεται στην τηλεόραση που θα σας κάνει να αισθανθείτε πράγματι άβολα αιμοδιψείς».

«Ο τρίτος κύκλος, ο οποίος έχει ήδη ανατεθεί για το 2025, πρέπει να τα πάει καλύτερα» σημειώνει η κριτικός του Guardian.

Η πρώτη σεζόν του νοτιοκορεατικού δράματος ακολουθεί την περιπέτεια 456 ανθρώπων, απελπισμένων με πολλά χρέη, που πάλευαν μέχρι θανάτου για ένα τεράστιο χρηματικό έπαθλο. Αυτή τη φορά, ο προηγούμενος νικητής, συμμετέχει ξανά με σκοπό να προστατεύσει τους υπόλοιπους διαγωνιζομένους και να «ξεσκεπάσει» εκείνους που κρύβονται πίσω από τα αιματηρά και θανατηφόρα παιχνίδια.

Από την άλλη, η κριτική των Times σχολιάζει: «Το κλειδί της επιτυχίας αυτής της συγκλονιστικής επιστροφής είναι ο προσεκτικός και μελετημένος ρυθμός, σε συνδυασμό με νύξεις φωτός μέσα στη φρικιαστική σκιά».

Η Telegraph έδωσε στη δεύτερη σεζόν μόνο τρία αστέρια, παρομοιάζοντάς την με το «δεύτερο άλμπουμ κάποιου που έγινε ποπ σταρ μέσα σε μια νύχτα», προσθέτοντας πως το Squid Game 2 «έχει πολλά από αυτά που αγαπήσατε στο πρώτο Squid Game, από το 2021, αλλά δεν ενδιαφέρεται να ξεπεράσει, πόσο μάλλον να ανατρέψει, τον προκάτοχό του».

Το ίδιο διχασμένοι είναι και οι εκατομμύρια τηλεθεατές από όλο τον κόσμο, που έσπευσαν να παρακολουθήσουν το νέο «Παιχνίδι του Καλαμριού».

«Ποιος σκέφτηκε την ιδέα να τελειώσει η σεζόν με αυτόν τον τρόπο;», «Δεν ξέρω, αυτή η σεζόν με εκνεύρισε» και «Απογοητευτικό» ήταν μερικά από τα σχόλια του κοινού που δεν ευχαριστήθηκε με την πλοκή, στο X.

Με πληροφορίες από BBC

TV & Media
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γερμανοί καλλιτέχνες υπογράφουν ανοικτή επιστολή κατά παρουσιαστή που κατηγορείται για σεξισμό

TV & Media / Γερμανοί καλλιτέχνες υπογράφουν ανοικτή επιστολή κατά παρουσιαστή που κατηγορείται για σεξισμό

«Θέλουμε παρουσιαστές που είναι ενθουσιώδεις για τον πολιτισμό, ευαίσθητοι και ικανοί να ανταποκριθούν στις σύγχρονες πολιτιστικές συζητήσεις», αναφέρουν
LIFO NEWSROOM
«Μην πεθάνεις»: Το ντοκιμαντέρ στο Netflix για τον εκατομμυριούχο που θέλει να ζήσει για πάντα

TV & Media / «Μην πεθάνεις»: Το ντοκιμαντέρ στο Netflix για τον εκατομμυριούχο που θέλει να ζήσει για πάντα

Σε αυτό το ντοκιμαντέρ, ο πλούσιος επιχειρηματίας Μπράιαν Τζόνσον θέτει το σώμα και την περιουσία του σε κίνδυνο για να παρατείνει τη ζωή του πέρα από όλα τα γνωστά όρια
LIFO NEWSROOM
Squid Game: «Ήθελα να δείξω τη σημερινή κοινωνία» – Τι λέει ο δημιουργός για τη 3η σεζόν

TV & Media / Squid Game: «Ήθελα να δείξω τη σημερινή κοινωνία» – Τι λέει ο δημιουργός για την 3η σεζόν

Η νέα σεζόν διαδραματίζεται τρία χρόνια μετά τα γεγονότα της πρώτης, παρουσιάζοντας το πώς η κοινωνική και οικονομική πραγματικότητα επηρεάζει τους νέους πρωταγωνιστές
LIFO NEWSROOM
Η 2η σεζόν του Squid Game είναι εδώ: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε χωρίς spoiler

TV & Media / Η 2η σεζόν του Squid Game είναι εδώ: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε χωρίς spoiler

Το «Squid Game» πρωτοεμφανίστηκε το 2021 και έγινε άμεσα παγκόσμιο φαινόμενο, με τη σειρά να παραμένει η πιο δημοφιλής παραγωγή στην ιστορία του Netflix, συγκεντρώνοντας πάνω από 265 εκατομμύρια προβολές
LIFO NEWSROOM