Κυκλοφορεί η νέα ειδική έκδοση της LiFO για τις ευρωεκλογές

0

Μία ακόμη ειδική έκδοση της LiFO, αυτή τη φορά για τις φετινές ευρωεκλογές, μόλις κυκλοφόρησε, σε συνεργασία με την Choose Strategic Communications Partner και είναι διαθέσιμη από αύριο, 29/5, σε όλα τα σημεία διανομής.

Στις σελίδες της σκιαγραφούνται ενδιαφέρουσες πτυχές μιας σημαντικής και συνάμα κρίσιμης στιγμής για την Ευρώπη και όχι μόνο, όπου όλοι οι Ευρωπαίοι πολίτες καλούμαστε να αποφασίσουμε συλλογικά για το μέλλον της Ε.Ε.

Με βασικό σύνθημα «Αξιοποίησε την Ψήφο σου», η πρόεδρος του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, Ρομπέρτα Μέτσολα, υπογράφει το editorial του τεύχους, στέλνοντας το δικό της μήνυμα έναντι της αποχής που μπορεί να αποτελέσει τον μεγαλύτερο αντίπαλο των επερχόμενων εκλογών. 

Στο ίδιο μήκος κύματος κινείται και ο Επικεφαλής του Γραφείου του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, Κωνσταντίνος Τσουτσοπλίδης στο δικό του κείμενο, ενώ σημαντικές προσωπικότητες απ’ όλο το φάσμα της κοινωνικής ζωής εξηγούν γιατί θα ψηφίσουν στις Ευρωεκλογές.

Επίσης, ζητάμε από δέκα εκπροσώπους της Gen Z να μας περιγράψουν τις επιθυμίες και τους προβληματισμούς τους για την Ευρώπη του 2050, θυμίζουμε τα σημαντικότερα ορόσημα της πορείας μας στην ΕΕ, διαλύουμε μύθους και στερεότυπα και απαριθμούμε όλα όσα δεν ξέρετε ότι κάνει για σας το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο.

Γιατί PS❤️FOS!!!; - Λίγα λόγια για το concept του τεύχους

Οι περισσότεροι Έλληνες θεωρούν τo Ευρωκοινοβούλιο θεσμό «διακοσμητικό», κατ’ επέκταση και τις ευρωεκλογές ανούσιες, την ίδια στιγμή, ωστόσο, πιστεύουν ότι όλες οι σημαντικές αποφάσεις για το μέλλον το δικό τους και της χώρας λαμβάνονται εκτός συνόρων. Η πεποίθηση αυτή εντοπίζεται κυρίως στις νεότερες ηλικίες, κάτι που κάθε φορά αποτυπώνεται στα μεγάλα ποσοστά αποχής τους.

Υπάρχει τρόπος να αντιμετωπιστεί αυτή η «γνωστική ασυμφωνία»; Πώς μπορούμε να παρακινήσουμε τα νέα άτομα να ενημερωθούν για όλα όσα προσφέρει το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο και εντέλει να τα πείσουμε να προσέλθουν στην κάλπη, ώστε να στείλουν τους υποψηφίους της επιλογής τους εκεί όπου λαμβάνονται οι πραγματικές αποφάσεις;

Ο μόνος, ίσως, τρόπος είναι να προσπαθήσεις να μιλήσεις στη γλώσσα τους, αποφεύγοντας κάθε είδους διδακτισμό και αξιοποιώντας τα πιο δημοφιλή social-media trends, στέλνοντας παράλληλα ένα δυνατό μήνυμα κατά του αρνητισμού και της αδιαφορίας.

Τις σελίδες του τεύχους που κρατάτε στα χέρια σας και που συνυπογράφουν η LiFO και η Choose Strategic Communications Partner διατρέχει το σύνθημα PS❤️FOS!!!

Σε πρώτη ανάγνωση, η λέξη φαίνεται να υποδηλώνει τη δυναμική και το ύφος μιας καμπάνιας «cancel». Ένα χειρόγραφο σύνθημα, που μοιάζει να ξεχειλίζει αγανάκτηση και απελπισία, μέσα και από την υπερβολή των τριών θαυμαστικών. Ένα σύνθημα που σε σταματά.

Ωστόσο, με μια πιο προσεκτική ματιά, το κεντρικό εικαστικό με την καρδιά έρχεται να ανατρέψει την πρώτη εντύπωση. Μέσα από μια άρνηση, οδηγεί στην κατάφαση. Στη θετική ανατροπή υπέρ της ψήφου. Γιατί, όπως η αλλαγή στο σημαινόμενο της λέξης στηρίζεται σε ένα μόνο γράμμα, έτσι και η αλλαγή οπτικής (θέλουμε να πιστεύουμε ότι) επιτυγχάνεται όταν απλώς μάθει κανείς ένα-δυο βασικά πράγματα για την Ε.Ε., τους άπειρους τρόπους που επηρεάζει και βελτιώνει τη ζωή και την καθημερινότητά του και, κυρίως, όταν συνειδητοποιήσει ότι μπορεί, με την ψήφο του, το σημαντικότερο δημοκρατικό δικαίωμά του, να επηρεάσει ουσιαστικά την πορεία της.

Το μήνυμα του τεύχους είναι φτιαγμένο έτσι ώστε να γίνει viral, να ταξιδέψει, να γίνει πανό. Και, παρ’ ότι έχει αυτά τα χαρακτηριστικά, μοιάζει ταυτόχρονα να αποδίδει ακριβώς και το πνεύμα που διατρέχει το κεντρικό μήνυμα της φετινής επικοινωνιακής εκστρατείας του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου για τις εκλογές: «Αξιοποίησε την ψήφο σου. Για να μην αποφασίσουν άλλοι για σένα».

Καλή ανάγνωση, λοιπόν, και καλ❤️ PS❤️FO!

TV & Media
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Σεναριογράφος κατηγορεί τον ΛεΜπρόν Τζέιμς και το Netflix ότι του έκλεψαν σενάριο ταινίας

TV & Media / Σεναριογράφος κατηγορεί τον ΛεΜπρόν Τζέιμς και το Netflix ότι του έκλεψαν σενάριο ταινίας

Ο κορυφαίος σκόρερ στην ιστορία του NBA κατηγορείται από τον σεναριογράφο Ρομπ Γκράμποου ότι, μαζί με την εταιρεία παραγωγής του, SpringHill Company, έκλεψε το σενάριό του για την αθλητική ταινία Rez Ball, η οποία κυκλοφόρησε στο Netflix τον Σεπτέμβριο
LIFO NEWSROOM