Με μαύρο φόντο στο πρωτοσέλιδο της και τη φράση «Endlich Schwarz» αποχεραίτησε την έντυπη έκδοση της η εφημερίδα «Financial Times Deutschland». H φράση αυτή σημαίνει «επιτέλους στο μαύρο» και στους οικονομικούς κύκλους σημαίνει εμφάνιση κερδών, για μια εφημερίδα που είχε χρέη 300 εκ. ευρώ. Δεν ήταν αυτό το μοναδικό δείγμα μαύρου χιούμορ στο τελευταίο φύλλο της εφημερίδας που άλλαξε και το όνομα της σε «Final Times Deutschland».
Η αναστολή έκδοσης της εφημερίδας, που όταν μπήκε στο παιχνίδι της κυκλοφορίας στο γερμανικό Τύπο έκανε τη διαφορά με το μοντέρνο σχεδιασμό της, σημαίνει και την απώλεια 300 θέσεων εργασίας.