Η BrandLab Technologies, μια νεοφυής (start-up) επιχείρηση από τη Σιγκαπούρη που ανήκει στο γιο του δισεκατομμυριούχου μεγιστάνα του φοινικέλαιου Κουοκ Χουν Χονγκ και ασχολείται κυρίως με το χώρο της μουσικής βιομηχανίας, εξαγόρασε το 49% του κεφαλαίου του αμερικανικού περιοδικού «Rolling Stone», έπειτα από διαπραγματεύσεις που κράτησαν 18 μήνες.
Την εξαγορά ανακοίνωσε η εκδοτική επιχείρηση «Wenner Media» χωρίς ωστόσο να γίνει γνωστό το ποσό της εξαγοράς.
Όπως διευκρίνισε η «BandLab», στόχος είναι η επέκταση του brand name του «Rolling Stone» σε νέες αγορές και τομείς όπως η διοργάνωση συναυλιών και εκδηλώσεων.
Σύμφωνα με το Bloomberg, η συμφωνία αυτή θα οδηγήσει στη δημιουργία της «Rolling Stone International», μιας θυγατρικής που θα επικεντρωθεί κυρίως στο μάρκετινγκ.
Η νέα θυγατρική σκοπεύει «να κεφαλαιοποιήσει τη φήμη και την παγκόσμια αναγνώριση της μάρκας» Rolling Stone, σύμφωνα με την ανακοίνωση.
«Στο πέρασμα των χρόνων, η επίδραση του "Rolling Stone" ήταν τεράστια και με τιμά πολύ το γεγονός ότι εντάσσομαι σ' αυτή την ομάδα για το επόμενο τμήμα του ταξιδιού της», δήλωσε ο 28χρονος Μένγκ Ρου Κουοκ.
Αυτή η συμφωνία είναι εξαιρετικής σημασίας για την εκδοτική Wenner αφού είναι η πρώτη φορά που επιτρέπει την εξωτερική χρηματοδότηση του Rolling Stone, που σύντομα θα συμπληρώσει 50 χρόνια ζωής.
Το Rolling Stone, το οποίο ιδρύθηκε το 1967 από τον Τζαν Γουένερ και τον Ραλφ Γκλίσον με ένα μικρό δάνειο 7.500 δολαρίων από τους φίλους και τις οικογένειές τους, εξελίχθηκε σε ένα από τα πιο εμβληματικά περιοδικά του κόσμου χάρη στα πορτρέτα και τα αφηγήματα που αφιερώνει στους σταρ της μουσικής και της πολιτικής.
Η BrandLab Technologies διαθέτει εταιρείες που περιλαμβάνουν μια πλατφόρμα πληροφορικής με μόνιμη πρόσβαση, έναν ιστότοπο κοινωνικής δικτύωσης για μουσικούς, έναν ιστότοπο σύνθεσης μουσικής και τον μεγαλύτερο διανομέα ηχητικού εξοπλισμού στη Νοτιοανατολική Ασία.
Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ και techcrunch.com
σχόλια