Μήνυση στο Netflix για το Bandersnatch από εκδοτικό οίκο με διαδραστικά βιβλία

Μήνυση στο Netflix για το Bandersnatch από εκδοτικό οίκο με διαδραστικά βιβλία Facebook Twitter
0

Το Netflix μηνύθηκε για το καινούργιο διαδραστικό επεισόδιο του Black Mirror, το Bandersnatch. 

Το επεισόδιο προβάλλεται από τον Δεκέμβριο στην πλατφόρμα του Netflix. Η ιδιαιτερότητα του είναι πως οι θεατές παίρνουν διάφορες αποφάσεις κατά τη διάρκεια του επεισοδίου, κάτι που επηρεάζει την εξέλιξη της πλοκής.

Oι εκδότες της σειράς παιδικών βιβλίων Choose Your Own Adventure, στα οποία υπάρχει το ίδιο στοιχείο, θεωρούν πως το brand τους έχει γίνει αντικείμενο εκμετάλλευσης.

Στο Bandersnatch, ο πρωταγωνιστής είναι ένας προγραμματιστής που θέλει να φτιάξει ένα video game με βάση για το σενάριο ένα βιβλίο, ανάλογο με εκείνο της σειράς Choose Your Own Adventure.

Η αμερικάνικη εκδοτική εταιρία Chooseco, η οποία έχει τα δικαιώματα της σειράς βιβλίων, λέει πως το Netflix χρησιμοποιεί  συσχέτιση με το brand της, προκειμένου να κάνει πιο αναγνωρίσιμο το Bandersnatch.

Στη μήνυση αναφέρεται πως τα δύο μέρη βρίσκονταν σε διαπραγματεύσεις για χρόνια, οι οποίες όμως δεν κατέληξαν στο να πάρει σχετική άδεια το Netflix. Μάλιστα, επισημαίνεται πως υπήρχε γραπτό αίτημα από μέρους της εκδοτικής εταιρίας προς την τηλεοπτική πλατφόρμα, πριν την κυκλοφορία του Bandersnatch, να μην προχωρήσει σε κάτι τέτοιο. 

Στην μήνυση αναφέρεται επίσης πως στο επεισόδιο υπάρχει συγκεκριμένη αναφορά στα βιβλία «Choose Your Own Adventure με τον πρωταγωνιστικό  χαρακτήρα να μιλάει στον πατέρα του για τη σειρά βιβλίων. 

Η Chooseco ισχυρίζεται πως υπάρχει παραπλάνηση στους θεατές ως προς τη σύνδεση ανάμεσα στα δύο εμπορικά προϊόντα, κάτι που έχει αρνητικές συνέπειες για την ίδια. 

Κάνει λόγο για για «παρανομία» και «αθέμιτο ανταγωνισμό» και ζητά τουλάχιστον 25 εκατ. δολάρια ως αποζημίωση. 

Η εκδοτική εταιρία έχει ήδη προχωρήσει σε συνεργασία με την Twentieth Century Fox για μια σειρά διαδραστικών ταινιών  που θα βασίζεται στα βιβλία της σειράς.

Σημειώνεται πως τα βιβλία Choose Your Own Adventure έχουν πουλήσει πάνω από 265 εκατομμύρια αντίτυπα παγκοσμίως. 

TV & Media
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η 2η σεζόν του Squid Game είναι εδώ: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε χωρίς spoiler

TV & Media / Η 2η σεζόν του Squid Game είναι εδώ: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε χωρίς spoiler

Το «Squid Game» πρωτοεμφανίστηκε το 2021 και έγινε άμεσα παγκόσμιο φαινόμενο, με τη σειρά να παραμένει η πιο δημοφιλής παραγωγή στην ιστορία του Netflix, συγκεντρώνοντας πάνω από 265 εκατομμύρια προβολές
LIFO NEWSROOM
Μπέζος, Μελέτης Ηλίας και Γκοτσόπουλος θυμούνται τα Χριστούγεννα που πέρασαν στον στρατό

TV & Media / Μπέζος, Μελέτης Ηλίας και Γκοτσόπουλος θυμούνται τα Χριστούγεννα που πέρασαν στον στρατό

Οι καλεσμένοι,  Γιάννης Μπέζος, Μελέτης Ηλίας, Δημήτρης Γκοτσόπουλος, μιλούν στην κάμερα της εκπομπής για τις εμπειρίες τους από τα χρόνια που υπηρέτησαν τη θητεία τους
LIFO NEWSROOM
Λαζόπουλος για Νίκο Ρωμανό: «Όλοι έχουν δικαίωμα ν' ακούγονται, ιδιαίτερα όσοι έχουν εκτίσει την ποινή τους»

TV & Media / Λαζόπουλος για Νίκο Ρωμανό: «Όλοι έχουν δικαίωμα ν' ακούγονται, ιδιαίτερα όσοι έχουν εκτίσει την ποινή τους»

«Ήταν πολύ μικρός το βράδυ που σκοτώθηκε ο φίλος του, Αλέξανδρος Γρηγορόπουλος» - Aιχμές για το επιλεκτικό δημόσιο βήμα που συνοδεύεται από δημοσιογραφική επιείκεια σε άλλα πρόσωπα
LIFO NEWSROOM
«Να αντισταθούμε στην κακιστοκρατία»: Μετά από 25 χρόνια, ο Πολ Κρούγκμαν αποχαιρετά τους New York Times

Media / «Να αντισταθούμε στην κακιστοκρατία»: Μετά από 25 χρόνια, ο Πολ Κρούγκμαν αποχαιρετά τους New York Times

Στην τελευταία του στήλη για την εφημερίδα ο επιφανής αρθρογράφος και κάτοχος του Νόμπελ Οικονομίας αναζητά την ελπίδα σε μια εποχή βαθιάς πικρίας και δυσαρέσκειας.
THE LIFO TEAM