Να γιατί ο οίκος Yves Saint Laurent "έσβησε" όλη την ιστορία του από το Instagram

Να γιατί ο οίκος Yves Saint Laurent "έσβησε" όλη την ιστορία του από το Instagram Facebook Twitter
Βέβαια, αν το επόμενο post στο Instagram του οίκου αργήσει πάρα πολύ, τότε μάλλον μιλάμε για φιάσκο...
0

Όταν πριν από λίγες ημέρες τα ηνία του ιστορικού οίκου μόδας Yves Saint Laurent ανέλαβε ο νέος καλλιτεχνικός διευθυντής Antony Vaccarello συνέβη κάτι παράξενο, σχεδόν εξωφρενικό. Από τον επίσημο λογαριασμό του οίκου στο Instagram διεγράφησαν όλες οι φωτογραφίες, πρακτικά, δηλαδή, τα πειστήρια όλων των προηγούμενων επιτυχιών, της ζωής του οίκου τα τελευταία χρόνια. Λίγο αργότερα «ανέβηκε» μόνο μία νέα φωτογραφία και αυτή ανήκε στον νέο καλλιτεχνικό διευθυντή.

Η κίνηση αυτή εκνεύρισε τους ακόλουθους του οίκου στο δίκτυο, ενώ κάποιοι συνέδεσαν αυτή την αγενή κίνηση,  με την αλαζονεία του νέου επικεφαλής και με την τάση του οίκου τα τελευταία χρόνια να αποθεώνει τους ανθρώπους που βρίσκονται στο τιμόνι, χωρίς μέτρο. Πέρα, βέβαια, από τις συναισθηματικές εξηγήσεις και εξάρσεις των εμπλεκόμενων σε αυτή την εξέλιξη, υπάρχει και η ψυχρόαιμη θεώρηση των πραγμάτων, αυτή που λέει ότι τα social media του κάθε brand, ό,τι κι αν είναι αυτό, είναι το επιχειρηματικό προφίλ του, μια «βιτρίνα», στην οποία δεν πρέπει να παρουσιάζεται ούτε ένας μικρός λεκές, πόσω μάλλον μια ρωγμή ή η καθολική εξαφάνιση στοιχείων της επιχειρηματικής του ιστορίας.

Υπάρχει, λοιπόν, εξήγηση για όλη αυτή τη διαγραφή, που δικαίως προκάλεσε σάλο; Σύμφωνα με τα όσα σχολιάζεται σε αρθρογραφία του εξωτερικού και από κορυφαίους του marketing στα social media, αποκλείεται ο συγκεκριμένος οίκος μόδας να μη γνώριζε τη δύναμη του μέσου και να μην υπέθετε τα αρνητικά σχόλια που θα προσέλκυε μία τέτοια ενέργεια. Οπότε, γιατί ένα τέτοιο ρίσκο και μέσα από ένα πανίσχυρο κοινωνικό δίκτυο που στηρίζεται αποκλειστικά στην εικόνα;

Μία σχετικά πειστική εξήγηση, είναι ότι ο οίκος ηθελημένα δημιούργησε αυτόν τον σάλο, προκειμένου να υπάρξει αναμονή για το επόμενο μεγάλο βήμα του, να γίνει σαματάς, αλλά με έναν προκλητικό και ταυτόχρονα intellectual τρόπο. Βέβαια, αν το επόμενο post στο Instagram του οίκου αργήσει πάρα πολύ, τότε μάλλον μιλάμε για φιάσκο, όπως και για το ότι μέχρι σήμερα – κι από την ημέρα της διαγραφής – ο οίκος έχει χιλιάδες followers και δεν έχει κάνει follow back σε κανέναν. Και αυτό, όχι. Δεν είναι τέχνασμα. Είναι επιχειρηματική αβλεψία...

TV & Media
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η 2η σεζόν του Squid Game είναι εδώ: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε χωρίς spoiler

TV & Media / Η 2η σεζόν του Squid Game είναι εδώ: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε χωρίς spoiler

Το «Squid Game» πρωτοεμφανίστηκε το 2021 και έγινε άμεσα παγκόσμιο φαινόμενο, με τη σειρά να παραμένει η πιο δημοφιλής παραγωγή στην ιστορία του Netflix, συγκεντρώνοντας πάνω από 265 εκατομμύρια προβολές
LIFO NEWSROOM
Μπέζος, Μελέτης Ηλίας και Γκοτσόπουλος θυμούνται τα Χριστούγεννα που πέρασαν στον στρατό

TV & Media / Μπέζος, Μελέτης Ηλίας και Γκοτσόπουλος θυμούνται τα Χριστούγεννα που πέρασαν στον στρατό

Οι καλεσμένοι,  Γιάννης Μπέζος, Μελέτης Ηλίας, Δημήτρης Γκοτσόπουλος, μιλούν στην κάμερα της εκπομπής για τις εμπειρίες τους από τα χρόνια που υπηρέτησαν τη θητεία τους
LIFO NEWSROOM
Λαζόπουλος για Νίκο Ρωμανό: «Όλοι έχουν δικαίωμα ν' ακούγονται, ιδιαίτερα όσοι έχουν εκτίσει την ποινή τους»

TV & Media / Λαζόπουλος για Νίκο Ρωμανό: «Όλοι έχουν δικαίωμα ν' ακούγονται, ιδιαίτερα όσοι έχουν εκτίσει την ποινή τους»

«Ήταν πολύ μικρός το βράδυ που σκοτώθηκε ο φίλος του, Αλέξανδρος Γρηγορόπουλος» - Aιχμές για το επιλεκτικό δημόσιο βήμα που συνοδεύεται από δημοσιογραφική επιείκεια σε άλλα πρόσωπα
LIFO NEWSROOM
«Να αντισταθούμε στην κακιστοκρατία»: Μετά από 25 χρόνια, ο Πολ Κρούγκμαν αποχαιρετά τους New York Times

Media / «Να αντισταθούμε στην κακιστοκρατία»: Μετά από 25 χρόνια, ο Πολ Κρούγκμαν αποχαιρετά τους New York Times

Στην τελευταία του στήλη για την εφημερίδα ο επιφανής αρθρογράφος και κάτοχος του Νόμπελ Οικονομίας αναζητά την ελπίδα σε μια εποχή βαθιάς πικρίας και δυσαρέσκειας.
THE LIFO TEAM