Netflix: 1,75 εκατ. νέοι συνδρομητές το α’ τρίμηνο – Επόμενος στόχος η πάταξη κοινής χρήσης κωδικών

Netflix: 1,75 εκατ. νέοι συνδρομητές το α’ τρίμηνο – Επόμενος στόχος η πάταξη κοινής χρήσης κωδικών Facebook Twitter
0

Το Netflix πρόσθεσε 1,75 εκατομμύρια νέους συνδρομητές το πρώτο τρίμηνο του έτους, αποκάλυψε η συνδρομητική υπηρεσία streaming.

Η περίοδος μεταξύ 1ης Ιανουαρίου και 31ης Μαρτίου ήταν το πρώτο πλήρες τρίμηνο κατά το οποίο ήταν διαθέσιμη η φθηνότερη υπηρεσία με τις διαφημίσεις

Ο συνολικός αριθμός των συνδρομητών διαμορφώθηκε σε 232,5 εκατομμύρια.

Σε αντίθεση με άλλες χρονιές, δεν υπήρξε καμία εκτίμηση σε σχέση με την πορεία της εταιρείας, αλλά οι 1,75 νέες προσθήκες αντιπροσωπεύουν 4,9% ετήσια αύξηση συνδρομητών για το Netflix.

Οι συνδρομές αυξήθηκαν κατά 100.000 στις ΗΠΑ και τον Καναδά, κατά 640.000 σε όλη την Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική και κατά 1,5 εκατομμύριο στην περιοχή Ασίας-Ειρηνικού. Οι συνδρομητές μειώθηκαν κατά 450.000 στη Λατινική Αμερική.

«Στο α' τρίμηνο, είχαμε αρκετές σειρές και ταινίες που επέστρεψαν - αποδεικνύοντας την αυξανόμενη ικανότητά μας» στη μυθοπλασία, αναφερόταν στην επιστολή προς τους μετόχους, που συνόδευε τα οικονομικά στοιχεία του α' τριμήνου.

Στην ίδια επιστολή εκφράζεται η δέσμευση πως στο δεύτερο τρίμηνο του 2023, θα παταχθεί και ο διαμοιρασμός κωδικών μεταξύ χρηστών. Η εταιρεία σχεδιάζει να αρχίσει να μπλοκάρει συσκευές (μετά από ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα) που επιχειρούν να αποκτήσουν πρόσβαση σε έναν λογαριασμό Netflix χωρίς να πληρώσουν σωστά.

«Το πρώτο τρίμηνο, ξεκινήσαμε την πληρωμένη κοινή χρήση σε τέσσερις χώρες και είμαστε ικανοποιημένοι με τα αποτελέσματα» δήλωσε το Netflix. «Σχεδιάζουμε μια ευρεία εξάπλωση, συμπεριλαμβανομένων των ΗΠΑ, το δεύτερο τρίμηνο».

Παράλληλα, η εταιρεία ενημέρωσε «είμαστε σε καλό δρόμο για να επιτύχουμε τους οικονομικούς μας στόχους για το σύνολο του έτους 2023».

«Για το δεύτερο τρίμηνο του 23, προβλέπουμε έσοδα ύψους 8,2 δισ. δολαρίων, αυξημένα κατά 3% σε ετήσια βάση» αναφέρθηκε. 

Η μετοχή της Netflix έκλεισε την Τρίτη στα 333,70 δολάρια ανά μετοχή.

Με πληροφορίες από Variety

TV & Media
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η 2η σεζόν του Squid Game είναι εδώ: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε χωρίς spoiler

TV & Media / Η 2η σεζόν του Squid Game είναι εδώ: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε χωρίς spoiler

Το «Squid Game» πρωτοεμφανίστηκε το 2021 και έγινε άμεσα παγκόσμιο φαινόμενο, με τη σειρά να παραμένει η πιο δημοφιλής παραγωγή στην ιστορία του Netflix, συγκεντρώνοντας πάνω από 265 εκατομμύρια προβολές
LIFO NEWSROOM
Μπέζος, Μελέτης Ηλίας και Γκοτσόπουλος θυμούνται τα Χριστούγεννα που πέρασαν στον στρατό

TV & Media / Μπέζος, Μελέτης Ηλίας και Γκοτσόπουλος θυμούνται τα Χριστούγεννα που πέρασαν στον στρατό

Οι καλεσμένοι,  Γιάννης Μπέζος, Μελέτης Ηλίας, Δημήτρης Γκοτσόπουλος, μιλούν στην κάμερα της εκπομπής για τις εμπειρίες τους από τα χρόνια που υπηρέτησαν τη θητεία τους
LIFO NEWSROOM
Λαζόπουλος για Νίκο Ρωμανό: «Όλοι έχουν δικαίωμα ν' ακούγονται, ιδιαίτερα όσοι έχουν εκτίσει την ποινή τους»

TV & Media / Λαζόπουλος για Νίκο Ρωμανό: «Όλοι έχουν δικαίωμα ν' ακούγονται, ιδιαίτερα όσοι έχουν εκτίσει την ποινή τους»

«Ήταν πολύ μικρός το βράδυ που σκοτώθηκε ο φίλος του, Αλέξανδρος Γρηγορόπουλος» - Aιχμές για το επιλεκτικό δημόσιο βήμα που συνοδεύεται από δημοσιογραφική επιείκεια σε άλλα πρόσωπα
LIFO NEWSROOM
«Να αντισταθούμε στην κακιστοκρατία»: Μετά από 25 χρόνια, ο Πολ Κρούγκμαν αποχαιρετά τους New York Times

Media / «Να αντισταθούμε στην κακιστοκρατία»: Μετά από 25 χρόνια, ο Πολ Κρούγκμαν αποχαιρετά τους New York Times

Στην τελευταία του στήλη για την εφημερίδα ο επιφανής αρθρογράφος και κάτοχος του Νόμπελ Οικονομίας αναζητά την ελπίδα σε μια εποχή βαθιάς πικρίας και δυσαρέσκειας.
THE LIFO TEAM