Μέχρι τα τέλη Μαρτίου, το Netflix σχεδιάζει να βάλει τέλος στο αίσθημα κοινοκτημοσύνης που υπάρχει μεταξύ των χρηστών του.
Η εταιρεία ενημέρωσε τους μετόχους πως ο διαμοιρασμένος των κωδικών έχει ξεπεράσει τα 100 εκατομμύρια θεατές. Στα άτομα αυτά θα απαγορευτεί η χρήση των ξένων κωδικών, αλλά θα έχουν τη δυνατότητα να ανοίξουν προσωπικούς λογαριασμούς και να κρατήσουν τα προφίλ τους, ώστε να μην χάσουν τις προτιμήσεις τους.
Θα προστεθεί η επιλογή «πληρωμένη κοινή χρήση», η οποία θα επιτρέπει πολλαπλούς χρήστες αλλά θα κοστίζει λιγότερο από μια πλήρη συνδρομή.
Το 2022 ήταν «δύσκολη χρονιά» για το Netflix, όπως είχε παραδεχθεί και η ίδια η εταιρεία, καθώς έχασε subscriber για πρώτη φορά μέσα σε μία δεκαετία.
«Ο σημερινός εκτεταμένος διαμοιρασμός λογαριασμών υπονομεύει τη μακροπρόθεσμη ικανότητά μας να επενδύσουμε και να βελτιώσουμε το Netflix, καθώς και να οικοδομήσουμε την επιχείρησή μας» αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση.
«Ενώ οι όροι χρήσης μας περιορίζουν τη χρήση του Netflix σε ένα νοικοκυριό, αναγνωρίζουμε ότι αυτή είναι μια αλλαγή για τα μέλη που μοιράζονται τον λογαριασμό τους ευρύτερα».
Η πολιτική αυτή εφαρμόζεται ήδη στη Λατινική Αμερική και τα εκεί αποτελέσματα έδειξαν πως οι «τζαμπατζήδες» άνοιγαν, σε βάθος χρόνου, τον δικό τους λογαριασμό.
Τον Νοέμβριο του 2022, η εταιρεία λάνσαρε μία δεύτερη, φθηνότερη εφαρμογή, με διαφημίσεις. Είναι διάρκειας 15 ή 30 δευτερολέπτων και παίζουν πριν από την προβολή των ταινιών ή σειρών στη συνδρομητική πλατφόρμα.
Με πληροφορίες από Daily Mail