To Netflix βάζει τέλος στην κοινοκτημοσύνη κωδικών εντός των επόμενων μηνών

To Netflix βάζει τέλος στην κοινοκτημοσύνη κωδικών μέχρι τα τέλη Μαρτίου Facebook Twitter
Φωτ.: Unsplash
0

Μέχρι τα τέλη Μαρτίου, το Netflix σχεδιάζει να βάλει τέλος στο αίσθημα κοινοκτημοσύνης που υπάρχει μεταξύ των χρηστών του. 

Η εταιρεία ενημέρωσε τους μετόχους πως ο διαμοιρασμένος των κωδικών έχει ξεπεράσει τα 100 εκατομμύρια θεατές. Στα άτομα αυτά θα απαγορευτεί η χρήση των ξένων κωδικών, αλλά θα έχουν τη δυνατότητα να ανοίξουν προσωπικούς λογαριασμούς και να κρατήσουν τα προφίλ τους, ώστε να μην χάσουν τις προτιμήσεις τους. 

Θα προστεθεί η επιλογή «πληρωμένη κοινή χρήση», η οποία θα επιτρέπει πολλαπλούς χρήστες αλλά θα κοστίζει λιγότερο από μια πλήρη συνδρομή.

Το 2022 ήταν «δύσκολη χρονιά» για το Netflix, όπως είχε παραδεχθεί και η ίδια η εταιρεία, καθώς έχασε subscriber για πρώτη φορά μέσα σε μία δεκαετία.  

«Ο σημερινός εκτεταμένος διαμοιρασμός λογαριασμών υπονομεύει τη μακροπρόθεσμη ικανότητά μας να επενδύσουμε και να βελτιώσουμε το Netflix, καθώς και να οικοδομήσουμε την επιχείρησή μας» αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση.

«Ενώ οι όροι χρήσης μας περιορίζουν τη χρήση του Netflix σε ένα νοικοκυριό, αναγνωρίζουμε ότι αυτή είναι μια αλλαγή για τα μέλη που μοιράζονται τον λογαριασμό τους ευρύτερα».

Η πολιτική αυτή εφαρμόζεται ήδη στη Λατινική Αμερική και τα εκεί αποτελέσματα έδειξαν πως οι «τζαμπατζήδες» άνοιγαν, σε βάθος χρόνου, τον δικό τους λογαριασμό. 

Τον Νοέμβριο του 2022, η εταιρεία λάνσαρε μία δεύτερη, φθηνότερη εφαρμογή, με διαφημίσεις. Είναι διάρκειας 15 ή 30 δευτερολέπτων και παίζουν πριν από την προβολή των ταινιών ή σειρών στη συνδρομητική πλατφόρμα. 

Με πληροφορίες από Daily Mail

TV & Media
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Squid Game: «Ήθελα να δείξω τη σημερινή κοινωνία» – Τι λέει ο δημιουργός για τη 3η σεζόν

TV & Media / Squid Game: «Ήθελα να δείξω τη σημερινή κοινωνία» – Τι λέει ο δημιουργός για την 3η σεζόν

Η νέα σεζόν διαδραματίζεται τρία χρόνια μετά τα γεγονότα της πρώτης, παρουσιάζοντας το πώς η κοινωνική και οικονομική πραγματικότητα επηρεάζει τους νέους πρωταγωνιστές
LIFO NEWSROOM
Η 2η σεζόν του Squid Game είναι εδώ: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε χωρίς spoiler

TV & Media / Η 2η σεζόν του Squid Game είναι εδώ: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε χωρίς spoiler

Το «Squid Game» πρωτοεμφανίστηκε το 2021 και έγινε άμεσα παγκόσμιο φαινόμενο, με τη σειρά να παραμένει η πιο δημοφιλής παραγωγή στην ιστορία του Netflix, συγκεντρώνοντας πάνω από 265 εκατομμύρια προβολές
LIFO NEWSROOM
Μπέζος, Μελέτης Ηλίας και Γκοτσόπουλος θυμούνται τα Χριστούγεννα που πέρασαν στον στρατό

TV & Media / Μπέζος, Μελέτης Ηλίας και Γκοτσόπουλος θυμούνται τα Χριστούγεννα που πέρασαν στον στρατό

Οι καλεσμένοι,  Γιάννης Μπέζος, Μελέτης Ηλίας, Δημήτρης Γκοτσόπουλος, μιλούν στην κάμερα της εκπομπής για τις εμπειρίες τους από τα χρόνια που υπηρέτησαν τη θητεία τους
LIFO NEWSROOM
Λαζόπουλος για Νίκο Ρωμανό: «Όλοι έχουν δικαίωμα ν' ακούγονται, ιδιαίτερα όσοι έχουν εκτίσει την ποινή τους»

TV & Media / Λαζόπουλος για Νίκο Ρωμανό: «Όλοι έχουν δικαίωμα ν' ακούγονται, ιδιαίτερα όσοι έχουν εκτίσει την ποινή τους»

«Ήταν πολύ μικρός το βράδυ που σκοτώθηκε ο φίλος του, Αλέξανδρος Γρηγορόπουλος» - Aιχμές για το επιλεκτικό δημόσιο βήμα που συνοδεύεται από δημοσιογραφική επιείκεια σε άλλα πρόσωπα
LIFO NEWSROOM
«Να αντισταθούμε στην κακιστοκρατία»: Μετά από 25 χρόνια, ο Πολ Κρούγκμαν αποχαιρετά τους New York Times

Media / «Να αντισταθούμε στην κακιστοκρατία»: Μετά από 25 χρόνια, ο Πολ Κρούγκμαν αποχαιρετά τους New York Times

Στην τελευταία του στήλη για την εφημερίδα ο επιφανής αρθρογράφος και κάτοχος του Νόμπελ Οικονομίας αναζητά την ελπίδα σε μια εποχή βαθιάς πικρίας και δυσαρέσκειας.
THE LIFO TEAM