Το Netflix σκέφτεται να βάλει διαφημίσεις

Το Netflix σκέφτεται να βάλει διαφημίσεις Facebook Twitter
0

Το Netflix για πρώτη φορά μετά από 10 χρόνια έχασε συνδρομητές στην αρχή του έτους, τάση που αναμένεται να συνεχιστεί την άνοιξη.

Αποτέλεσμα αυτού ήταν η τιμή της μετοχής του να καταρρεύσει ξανά την Τρίτη.

Η τιμή της μετοχής του Netflix έπεσε αρχικά κοντά στο 20% μετά την είδηση ότι έχασε 200.000 συνδρομητές παγκοσμίως κατά το πρώτο τρίμηνο. Η Wall Street περίμενε ότι η εταιρεία θα προσθέσει 2,5 εκατομμύρια συνδρομητές. Ωστόσο, το Netflix αναμένεται να χάσει 2 εκατομμύρια συνδρομητές σε όλον τον κόσμο το τρέχον τρίμηνο.

Σε μια αναπάντεχη κίνηση, τα στελέχη του Netflix δήλωσαν ότι είναι πλέον ανοιχτά στο ενδεχόμενο να προσθέσουν διαφημίσεις στην υπηρεσία με αντάλλαγμα μια συνδρομή σε χαμηλότερη τιμή.

Σημειώνεται δε, ότι εδώ και καιρό, ο συνιδρυτής και πρόεδρος του Netflix, Reed Hastings, είναι αντίθετος στην προσθήκη διαφημίσεων ή άλλων προωθητικών ενεργειών στην υπηρεσία.

Η εταιρεία από την πλευρά της επέρριψε τις ευθύνες για την πτώση της μετοχής, σε διάφορους παράγοντες, όπως ο αυξημένος ανταγωνισμός, η οικονομία, ο πόλεμος στην Ουκρανία, η επιβράδυνση της κυκλοφορίας της ευρυζωνικής σύνδεσης αλλά και ο μεγάλος αριθμός ατόμων που μοιράζονται τους λογαριασμούς τους στο Netflix με νοικοκυριά που δεν πληρώνουν.

Ανέφερε επίσης ότι η απόφαση να κλείσει το παράρτημά της στη Ρωσία κόστισε στην εταιρεία 700.000 νέους συνδρομητές.

Το Netflix σε ένα σημείωμα προς του επενδυτές λέει πως «Η ροή κερδίζει, όπως είχαμε προβλέψει, και οι τίτλοι του Netflix είναι πολύ δημοφιλείς παγκοσμίως. Ωστόσο, η σχετικά υψηλή διείσδυσή μας στα νοικοκυριά – όταν συμπεριλαμβάνεται ο μεγάλος αριθμός νοικοκυριών που μοιράζονται λογαριασμούς – σε συνδυασμό με τον ανταγωνισμό, δημιουργεί αντίθετα αποτελέσματα στην αύξηση των εσόδων».

Για να ανακόψει αυτή την τάση, η εταιρεία ανακοίνωσε πρόσφατα ότι απαγορεύεται σε χρήστες στη Χιλή, την Κόστα Ρίκα και το Περού να μοιράζονται τους λογαριασμούς τους στο Netflix με άλλα νοικοκυριά. Η κίνηση αυτή αναμένεται να επεκταθεί και σε άλλες χώρες.

Σύμφωνα με την τελευταία του οικονομική έκθεση, πέρα ​​από τα 222 εκατομμύρια νοικοκυριά που πληρώνουν, το Netflix είναι διαθέσιμο σε περισσότερα από 100 εκατομμύρια επιπλέον νοικοκυριά, ένα ζήτημα που καθιστά «δυσκολότερη την αύξηση της συμμετοχής σε πολλές αγορές» και ένα πρόβλημα που επισκιάστηκε από την ανάπτυξη της εταιρείας κατά τη διάρκεια η πανδημία.

«Το σχέδιό μας είναι να επιταχύνουμε εκ νέου την αύξηση των προβολών και των εσόδων μας, συνεχίζοντας να βελτιώνουμε όλες τις πτυχές του Netflix. Ειδικότερα, την ποιότητα του προγραμματισμού και των προτάσεών μας, αυτό που εκτιμούν περισσότερο τα μέλη μας», ανέφερε το Netflix.

Ο Hastings ανέφερε στους επενδυτές ότι το Netflix είχε πάντα πολλούς θεατές, που χρησιμοποιούσαν τους λογαριασμούς μελών που πληρώνουν, αλλά όταν η εταιρεία αναπτυσσόταν γρήγορα αυτό «δεν ήταν αποτελούσε βασική προτεραιότητα».

Σημείωσε ακόμα ότι το Netflix εξετάζει το εύρος των σχεδίων του, μεταξύ αυτών και το ενδεχόμενο να προσθέσει μια φθηνότερη συνδρομή που υποστηρίζεται από διαφημίσεις ως «επιλογή του καταναλωτή», ένα μοντέλο που έχει αποφύγει στο παρελθόν.

Η πτώση οδήγησε την παγκόσμια βάση πληρωμένων συνδρομητών του Netflix σε 221,6 εκατομμύρια, από 221,8 εκατομμύρια το προηγούμενο τρίμηνο. Η εταιρεία κατέγραψε κέρδη 1,6 δισεκατομμυρίων δολαρίων κατά τη διάρκεια του τριμήνου από 7,8 εκατομμύρια δολάρια σε πωλήσεις.

Αυτό είναι το δεύτερο συνεχόμενο σύνολο απογοητευτικών αποτελεσμάτων για το Netflix μετά τον Ιανουάριο, οπότε η εταιρεία ανακοίνωσε ότι η αύξηση των συνδρομητών επιβραδύνεται.

Με πληροφορίες του Guardian

TV & Media
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Squid Game: «Ήθελα να δείξω τη σημερινή κοινωνία» – Τι λέει ο δημιουργός για τη 3η σεζόν

TV & Media / Squid Game: «Ήθελα να δείξω τη σημερινή κοινωνία» – Τι λέει ο δημιουργός για την 3η σεζόν

Η νέα σεζόν διαδραματίζεται τρία χρόνια μετά τα γεγονότα της πρώτης, παρουσιάζοντας το πώς η κοινωνική και οικονομική πραγματικότητα επηρεάζει τους νέους πρωταγωνιστές
LIFO NEWSROOM
Η 2η σεζόν του Squid Game είναι εδώ: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε χωρίς spoiler

TV & Media / Η 2η σεζόν του Squid Game είναι εδώ: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε χωρίς spoiler

Το «Squid Game» πρωτοεμφανίστηκε το 2021 και έγινε άμεσα παγκόσμιο φαινόμενο, με τη σειρά να παραμένει η πιο δημοφιλής παραγωγή στην ιστορία του Netflix, συγκεντρώνοντας πάνω από 265 εκατομμύρια προβολές
LIFO NEWSROOM
Μπέζος, Μελέτης Ηλίας και Γκοτσόπουλος θυμούνται τα Χριστούγεννα που πέρασαν στον στρατό

TV & Media / Μπέζος, Μελέτης Ηλίας και Γκοτσόπουλος θυμούνται τα Χριστούγεννα που πέρασαν στον στρατό

Οι καλεσμένοι,  Γιάννης Μπέζος, Μελέτης Ηλίας, Δημήτρης Γκοτσόπουλος, μιλούν στην κάμερα της εκπομπής για τις εμπειρίες τους από τα χρόνια που υπηρέτησαν τη θητεία τους
LIFO NEWSROOM
Λαζόπουλος για Νίκο Ρωμανό: «Όλοι έχουν δικαίωμα ν' ακούγονται, ιδιαίτερα όσοι έχουν εκτίσει την ποινή τους»

TV & Media / Λαζόπουλος για Νίκο Ρωμανό: «Όλοι έχουν δικαίωμα ν' ακούγονται, ιδιαίτερα όσοι έχουν εκτίσει την ποινή τους»

«Ήταν πολύ μικρός το βράδυ που σκοτώθηκε ο φίλος του, Αλέξανδρος Γρηγορόπουλος» - Aιχμές για το επιλεκτικό δημόσιο βήμα που συνοδεύεται από δημοσιογραφική επιείκεια σε άλλα πρόσωπα
LIFO NEWSROOM
«Να αντισταθούμε στην κακιστοκρατία»: Μετά από 25 χρόνια, ο Πολ Κρούγκμαν αποχαιρετά τους New York Times

Media / «Να αντισταθούμε στην κακιστοκρατία»: Μετά από 25 χρόνια, ο Πολ Κρούγκμαν αποχαιρετά τους New York Times

Στην τελευταία του στήλη για την εφημερίδα ο επιφανής αρθρογράφος και κάτοχος του Νόμπελ Οικονομίας αναζητά την ελπίδα σε μια εποχή βαθιάς πικρίας και δυσαρέσκειας.
THE LIFO TEAM