Σπύρος Κουβέλης

Σπύρος Κουβέλης Facebook Twitter
0
Τι είναι το «Greeks Can»;

Είναι μια καμπάνια η οποία θέλει να δείξει ότι οι Έλληνες μπορούν να κάνουνσημαντικά πράγματα ως απάντηση σε μια αμφισβήτηση, δυσφήμιση μάλλον, που έλεγε «οι Έλληνες δεν κάνουν τίποτε, τρώνε από τα έτοιμα, περιμένουν να τους ζήσουν οι άλλοι».

Η εικόνα του παρία δενείναι δίκαιη για τους Έλληνες, γι’ αυτό και ξεκινήσαμε να μαζεύουμε παραδείγματα Ελλήνων που, χωρίς κρατικά συμβόλαια και γκρίζες ιστορίες, τα κατάφεραν στην επιχειρηματικότητα, την έρευνα, τη γευσιγνωσία, τις τέχνες, την τεχνολογία, τον αθλητισμό. Οι 10 περιπτώσεις έγιναν γρήγορα 20 και σήμερα έχουμε πάνω από 100 τέτοια παραδείγματα.

 

Πού βρίσκει κανείς πληροφορίες και ενημέρωση, και σε ποιους απευθύνεστε;

Βασικό μας εργαλείο είναι τα social media και ό,τι κάνουμε βγαίνει στο facebook, το twitter και το YouTube (facebook.com/ NuAgeCentral, @GreeksCan και youtube. com/user/NUAgeCentral). Απευθυνόμαστε στους Έλληνες εδώ, στην Ελλάδα, γιατί θέλουμε να πιστέψουν στις δυνάμεις και τη δημιουργικότητά τους, να σηκώσουν τα μανίκια και να φτιάξουμε όλοι μαζί την καινούργια Ελλάδα. Απευθυνόμαστε και σε όλο τον κόσμο για να ανατρέψουμε αυτή την άδικη εικόνα για τους Έλληνες.

 

Η εκδήλωση της προηγούμενης Πέμπτης τι συμπεριλάμβανε;

Ήταν η τέταρτη και τελευταία εκδήλωση αυτής της σεζόν, με θέμα το χιούμορ των Ελλήνων στα δύσκολα. Οι Όπερες των Ζητιάνων, το Φεστιβάλ Κωμωδίας της Ξάνθης, περφόρμερ και stand-up κωμικοί έδειξαν πως οι Έλληνες κρατάνε την περηφάνια και την αισιοδοξία τους και μέσα στην κρίση. Αυτές οι προσπάθειες έχουν φτάσει και έξω από τα σύνορα της χώρας, με πολύ καλές κριτικές.

 

Τι ρόλο παίζει το χιούμορ στη ζωή μας και ειδικά σε περιόδους κρίσεων;

Είναι θεραπευτικό, κλείνει τις πληγές από την τριβή με μια απάνθρωπη πραγματικότητα. Βοηθάει τους ανθρώπους να επικοινωνήσουν μέσα σε συνθήκες που τους σπρώχνουν στην αποξένωση και την εχθρότητα. Από την άλλη, επιτρέπει να μιλήσουμε για την Ελλάδα όπως την αγαπάμε και τη θέλουμε, όχι με οργή και ένταση αλλά με χαμόγελο, και να κερδίσουμε πολύ μεγαλύτερο κομμάτι του κόσμου.

 

Υπάρχει «ελληνικό» χιούμορ; Σε τι διαφέρει από άλλων λαών;

Κάθε λαός έχει τα δικά του χαρακτηριστικά και σίγουρα μια κοινωνία που επεξεργάστηκε μέσα στον χρόνο την πρώτη ύλη του Αριστοφάνη, του Καραγκιόζη, του Βέγγου και πολλών άλλων έχει και δικό της χρώμα, και πολλές ιστορίες να πει.

Κυρίως, όμως, κερδίζει τον κόσμο μέσα κι έξω από την Ελλάδα, με τον ανοιχτόκαρδο τρόπο της, ακόμα κι όταν σατιρίζει.

TV & Media
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Λος Άντζελες: Αντιδράσεις για τον «ναρκισσιστής» ρεπόρτερ που χρησιμοποίησε μανταλάκια για να σφίξει το αντιπυρικό του μπουφάν

TV & Media / Λος Άντζελες: Μέσα στην απόλυτη καταστροφή, «ναρκισσιστής» ρεπόρτερ έσφιξε το αντιπυρικό μπουφάν με μανταλάκια

Το ξύλινο μανταλάκι τραβούσε το επιπλέον ύφασμα στο μπουφάν του δημοσιογράφου του ABC Ντέιβιντ Μιουρ, κάνοντάς το να εφαρμόζει πιο σφιχτά στο σώμα του
LIFO NEWSROOM
Angel: Στην αλλαγή φύλου, μου γύρισαν την πλάτη, τώρα που βγήκα στην τηλεόραση μου ξαναμιλάνε

TV & Media / Η τρανς τραγουδίστρια Angel θυμάται: «Μου γύρισαν την πλάτη, τώρα που βγήκα στην τηλεόραση μου ξαναμιλάνε»

«Προσπάθησα να την αγαπώ και να μάθω μαζί της, με φόβιζε το σχολείο και το πώς την αντιμετώπιζαν», σχολίασε η μητέρα της τραγουδίστριας, σε κοινή τους συνέντευξη
LIFO NEWSROOM
Γερμανοί καλλιτέχνες υπογράφουν ανοικτή επιστολή κατά παρουσιαστή που κατηγορείται για σεξισμό

TV & Media / Γερμανοί καλλιτέχνες υπογράφουν ανοικτή επιστολή κατά παρουσιαστή που κατηγορείται για σεξισμό

«Θέλουμε παρουσιαστές που είναι ενθουσιώδεις για τον πολιτισμό, ευαίσθητοι και ικανοί να ανταποκριθούν στις σύγχρονες πολιτιστικές συζητήσεις», αναφέρουν
LIFO NEWSROOM
«Μην πεθάνεις»: Το ντοκιμαντέρ στο Netflix για τον εκατομμυριούχο που θέλει να ζήσει για πάντα

TV & Media / «Μην πεθάνεις»: Το ντοκιμαντέρ στο Netflix για τον εκατομμυριούχο που θέλει να ζήσει για πάντα

Σε αυτό το ντοκιμαντέρ, ο πλούσιος επιχειρηματίας Μπράιαν Τζόνσον θέτει το σώμα και την περιουσία του σε κίνδυνο για να παρατείνει τη ζωή του πέρα από όλα τα γνωστά όρια
LIFO NEWSROOM