Στον κόσμο του Greek Idol Live

Στον κόσμο του Greek Idol Live Facebook Twitter
0

»Πεντάχρονη απουσία απ' την τηλεόραση, φωτογραφίες που την έδειχναν τετράπαχη και σπασμένη, απανωτές αποτυχίες. Η επιστροφή της Ρούλας (που κανείς δεν ήξερε πώς μοιάζει σήμερα) είναι σκηνοθετημένη εξαιρετικά. Το σόου ξεκινάει στο σκοτάδι, με υποβλητική αγωνιώδη μουσική.

»Το κοινό κουνάει κίτρινα φωσφοριζέ ματσούκια. Ατμόσφαιρα (παρωδίας) Ολυμπιακών Αγώνων. Ξεκινά μια μουσική τύπου Κάρμινα Μπουράνα, φώτα, σκοτάδια ξανά - τέτοια είσοδος ούτε η Μαντόνα! Ανάβουν φώτα, ανοίγουν πόρτες, μια σκιά με γυρισμένη την πλάτη και σηκωμένο το χέρι, δέος.

»Το κρυφτό της Ρούλας συνεχίζεται, ο κόσμος φωνάζει το όνομά της, η Μενεγάκη προσπαθεί να διακρίνει τη φιγούρα, δυνατή μουσική. Και ξαφνικά: η Ρούλα βγαίνει στο φως μετά από τόσα χρόνια, κι όλοι την τρώνε με τα μάτια. Σαν να βλέπουμε τα αποκαλυπτήρια ενός παράξενου αγάλματος, παρατηρούμε υπνωτισμένοι κάθε λεπτομέρεια. Χορεύει άτσαλα (και λαχανιάζει), πιάνει συνέχεια τη μέση της, ανασφαλής για την εξωτερική της εμφάνιση. Ναι, μεγάλωσε και πάχυνε. Ε, και;

»Μιλάει αλλά δεν την ακούω, κοιτάω το πρόσωπό της, την επεξεργάζομαι λες και είναι γνωστή μου που έχω να τη δω απ' το γυμνάσιο. Το κοινό στα πρώτα καθίσματα φωνάζει «Ρούλα, Ρούλα» και την κοιτάει λες και είχε πάει στο Extreme Makeover και τώρα αποκαλύπτει το νέο της πρόσωπο και σώμα.

»Η Ρούλα φοράει την πιο στενή μακριά φούστα του κόσμου, που είναι μεν κολακευτική αλλά την κάνει να μη μπορεί να περπατήσει. Τρέμει η φωνή της απ' το άγχος. Ο Πέτρος Κωστόπουλος (καλεσμένος-κριτής) της εύχεται να κάνει στη σημερινή πρεμιέρα της όσο είχαν κάνει μαζί το 1994 στην πρεμιέρα του «Μπράβο», δηλαδή 64%. «Ααα» λέει η αυτή και αλλάζει κουβέντα - άλλωστε, τέτοια νούμερα είναι πλέον υπερσπάνια.

»Μετά κάνει κονσομασιόν με τους διάσημους που είναι στις κερκίδες, μιλάει με τη Μενεγάκη (η Ρούλα κι η Ελένη στο ίδιο πλάνο - ω, τα connotations!). Το σόου γίνεται τελείως δικό της, μια χρονομηχανή μας μεταφέρει στα '90s, τότε που μια καθημερινή γυναίκα της διπλανής πόρτας -που θεωρούνταν και κατίνα και σούπερσταρ μαζί- έκανε τα μεγαλύτερα σόου.

»Πρέπει όμως να τραγουδήσουν και τα ταλέντα, πράγμα που αποδεικνύεται το πιο βαρετό κομμάτι της εκπομπής. Σταδιακά το novelty ξεθυμαίνει, η έκπληξη δίνει τη θέση της στη ρουτίνα και τους αγχωμένους τραγουδιστές (μερικοί είναι ψιλοχάλια, αλλά δεν τους το λένε επειδή είναι όμορφοι/ες).

»Σύντομα όμως η Ρούλα ξεψαρώνει και με το που ξεψαρώνει γίνεται ντομινατρίξ. Τα βάζει με όλους, υπερασπίζεται συνέχεια «τα παιδιά», χώνεται παντού με τεχνητό κέφι και βεβιασμένο ενθουσιασμό. Περιέργως όμως τα καμώματά της απογειώνουν ένα πρόγραμμα που πριν το αναλάβει αυτή ήταν υποτονικά βαρετό και καμένο από χέρι.

»Ξέρει πληροφορίες για τον κάθε διαγωνιζόμενο, τραγουδάει, κάνει κουτσομπολιό, γελάει με την καρδιά της - είναι σαν να μην είχε φύγει ποτέ. Η κλασική Ρούλα: κραυγαλέα, ετοιμόλογη, αυστηρή, χαμογελαστή, αγενής, παιχνιδιάρα, εκνευριστική, συμπαθητική, υπερβολική, αυθόρμητη, επιθετική, τραβηχτικά απρόβλεπτη.

»Είναι και φωνακλού - και αυτή είναι η λέξη κλειδί. Μιλάει πολύ (με παλιομοδίτικο τηλεοπτικό τρόπο), μιλάει καπελώνοντας τους άλλους ακόμα κι όταν δεν έχει κάτι να πει, μιλάει δυνατά με ψιλή και τελείως διαπεραστική φωνή, σκηνοθετώντας τα πάντα στον αέρα. Μετά από τεσσεράμισι ώρες που την ακούς, υπάρχει ο κίνδυνος ημικρανίας.

»Αφού έχουν τραγουδήσει 15 άτομα (λίγα τα ταλέντα), αφού έχουμε μάθει με ριάλιτι τρόπο ποιοι έχασαν τον πατέρα τους μικροί, ποιοι τη μητέρα τους, ποιοι χώρισαν κ.λπ., αφού άλλαξε ρούχα η παρουσιάστρια και αφού τραγούδησε και ο Πλούταρχος, αποχωρούν πέντε άτομα («το όνειρο τελειώνει εδώ») και πέφτουν οι τίτλοι τέλους.

»Η Ρούλα, στη σχεδόν πεντάωρη επανεμφάνισή της, ήταν πολλά πράγματα - κυρίως όμως ήταν γενναία. Και η πρεμιέρα της ήταν απ' τις λίγες τηλεοπτικές περιστάσεις όπου το hype που είχε προηγηθεί δεν ήταν τελείως αδικαιολόγητο...

TV & Media
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Σεναριογράφος κατηγορεί τον ΛεΜπρόν Τζέιμς και το Netflix ότι του έκλεψαν σενάριο ταινίας

TV & Media / Σεναριογράφος κατηγορεί τον ΛεΜπρόν Τζέιμς και το Netflix ότι του έκλεψαν σενάριο ταινίας

Ο κορυφαίος σκόρερ στην ιστορία του NBA κατηγορείται από τον σεναριογράφο Ρομπ Γκράμποου ότι, μαζί με την εταιρεία παραγωγής του, SpringHill Company, έκλεψε το σενάριό του για την αθλητική ταινία Rez Ball, η οποία κυκλοφόρησε στο Netflix τον Σεπτέμβριο
LIFO NEWSROOM