Σύμφωνα με την τελευταία έρευνα του Pew Research Center για το πρότζεκτ «Excellence in Journalism», καθ όλη τη διάρκεια της αμερικανικής προεκλογικής περιόδου, ο πρόεδρος των ΗΠΑ, είχε τα ΜΜΕ της χώρας με το μέρος του.
Η έρευνα αναφέρει ότι η θετική κάλυψη των ΜΜΕ συνδέεται με τη βελτίωση της εικόνας του προέδρου στις δημοσκοπήσεις, τα εκλογικά αποτελέσματα, καθώς και στην αντίδραση του Ομπάμα μετά τον τυφώνα Sandy, η οποία στέρησε την προσοχή του κοινού από τον πολιτικό του αντίπαλο.
Όπως αναφέρει το natmonitor, χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι τα θετικά σχόλια υπέρ του Ομπάμα ξεπερνούσαν κατά 10 ποσοστιαίες μονάδες τα αρνητικά (29% έναντι 19%), την τελευταία και κρίσιμη εβδομάδα των εκλογών.
Στην αντιπέρα όχθη, ο Μιτ Ρόμνεϊ δεν είχε την εύνοια των αμερικανικών ΜΜΕ, καθώς η στάση τους απέναντί του έμεινε αρνητική (33% αρνητικά σχόλια έναντι 16% θετικών).
Μπορεί η κάλυψη των ΜΜΕ να μην είναι ο καθοριστικός παράγοντας που θα κρίνει ένα εκλογικό αποτέλεσμα, αλλά η προβολή της θετικής εικόνας του Ομπάμα σε συνδυασμό με την επανεκλογή του, είναι μία «σύμπτωση» που έχει μεγάλο ενδιαφέρον.
Ολόκληρη η έρευνα είναι διαθέσιμη εδώ.
σχόλια