Ο Τεντ Σαράντος, γενικός διευθυντής περιεχόμενου της πλατφόρμας μίλησε στην βρετανική εφημερίδα Evening Standard για το «επεισοδιακό» ταξίδι του στη Σάμο, για την Ολίβια Κόλμαν και τον Κέβιν Σπέισι αλλά και για το μέλλον του Netflix.
Από τη μεριά του πατέρα του, ο οποίος βρίσκεται ακόμα εν ζωή, ο Σαράντος κατάγεται από τη Σάμο, την οποία κατάφερε επιτέλους, όπως δηλώνει να επισκεφτεί πρόσφατα με τα δύο παιδιά του και περιγράφει γλαφυρά στη συνέντευξή του την εμπειρία:
«Ρώτησα τον πατέρα μου κάποιες γενικές πληροφορίες και μου είπε το εξής: 'Φτάνεις στο λιμάνι, κάνεις αριστερά και κοιτάς πάνω στο λόφο. Θα δεις ένα κίτρινο σπίτι με κάτι κατσίκες στην αυλή. Εκεί πρέπει να πας'. Του είπα γελώντας, 'αποκλείεται να είναι τόσο απλό'. Αλλά κάπως έτσι ήταν. Τα παιδιά μου ήταν πολύ ενθουσιασμένα που θα γνώριζαν την οικογένεια τους. Ανεβήκαμε λοιπόν και χτυπήσαμε την πόρτα αλλά δεν μιλούσαν αγγλικά κι εγώ δεν μιλάω ελληνικά στην πραγματικότητα, οπότε προσπαθούσα για ώρα να εξηγήσω ποιος είμαι, μέχρι που βαρέθηκαν και μας έκλεισαν την πόρτα».
«Η κόρη μου η Σάρα έβαλε τα κλάματα λέγοντας 'νόμιζα ότι θα βλέπαμε την οικογένειά μας. Προσπάθησα να την παρηγορήσω και της είπα 'φαντάσου να ερχόταν κάποιος στο δικό μας σπίτι και να άρχιζε να φωνάζει στα κινέζικα'. Επιστρέφοντας όμως στο ξενοδοχείο, κάτσαμε με τον μάνατζερ και τους γράψαμε ένα γράμμα στα ελληνικά. Το πήρα και πήγα πίσω στο σπίτι για να τους το δώσω. Αυτό ήταν. Μετά από πέντε λεπτά είχαμε καθίσει όλοι μαζί και τρώγαμε και πίναμε παρέα στην αυλή».
Μεταξύ άλλων, ο Τεντ Σαράντος μίλησε και για το επίτευγμα της πλατφόρμας να εξασφαλίσει την Ολίβια Κόλμαν για τον κεντρικό ρόλο στη συνέχεια της δημοφιλούς σειράς The Crown, λίγο καιρό πριν τον θρίαμβό της στα Όσκαρ με την ταινία του Λάνθιμου:
«Όταν κάναμε το κάστινγκ, η Ολίβια δεν ήταν τόσο γνωστή όσο έγινε μετά το Όσκαρ, αλλά ήταν η ιδανική μας επιλογή. Το κριτήριο ήταν 'ή την Ολίβια Κόλμαν ή κάποια σαν την Ολίβια Κόλμαν'. Μετά είδα την 'Ευνοούμενη' σε ένα κινηματογραφικό φεστιβάλ πριν τη διανομή της ταινίας στις αίθουσες, και έβαλα τα κλάματα από τη συγκίνηση».
Μίλησε επίσης και για το House of Cards, την πρώτη μεγάλη παραγωγή της πλατφόρμας του Netflix. Ερωτηθείς αν ήταν από αυτούς που εισηγήθηκαν την απομάκρυνση του πρωταγωνιστή της σειράς Κέβιν Σπέισι μετά τις αποκαλύψεις εις βάρος του για μια σειρά περιστατικών σεξουαλικής παρενόχλησης νεαρών ανδρών, είπε:
«Προσωπικά, ναι. Παρά τις πιέσεις όμως, αρνήθηκα να 'τελειώσω' και τη σειρά μαζί με τον ίδιο, από τη στιγμή που από τη συνέχειά της εξαρτιόταν ο βιοπορισμός 2.300 ανθρώπων, οι οποίοι δεν είχαν καμιά ευθύνη φυσικά για ό,τι έκανε ο Κέβιν».
Το όραμα του Σαράντος για το Netflix είναι μιας εταιρείας παραγωγής ψυχαγωγικού προγράμματος ευρείας πολιτισμικής αντίληψης. Ο στόχος είναι «να κάνουμε παγκόσμιες τις τοπικές ιστορίες», όπως λέει χαρακτηριστικά: «Όπως φερ΄ειπείν η τουρκική σειρά του Netflix, 'Οι Προστάτες'. Πρόκειται για αμιγώς τουρκική παραγωγή – σενάριο, σκηνοθεσία, παραγωγή, καστ, συνεργείο. Πρόκειται για το αντίθετο του πολιτιστικού ιμπεριαλισμού..».
Πριν από έξι χρόνια του έλεγαν ότι ακούγεται σαν παράφρων όταν προέβλεπε τη σημερινή ισχύ της πλατφόρμας. Πώς βλέπει το μέλλον του Netflix στα επόμενα έξι χρόνια;
«Θα υπάρχει σίγουρα περισσότερο 'διαδραστικό' περιεχόμενο [όπως το επεισόδιο 'Bandersnatch' του Black Mirror]... Τα 'video games' έχουν γίνει πιο κινηματογραφικά και με τη σειρά τους οι ταινίες έχουν γίνει πιο πολύ σαν games. Δεν θα επικρατήσει όμως απόλυτα αυτό το μοντέλο. Οι άνθρωποι θα συνεχίσουν να ζητούν από κάποιον να τους αφηγηθεί μια ιστορία...»
σχόλια