Θάλεια Γελαδάκη - Digital Account Manager

Θάλεια Γελαδάκη - Digital Account Manager Facebook Twitter
0

Πώς ξεκίνησε το swap not shop;

Πριν από περίπου 2 χρόνια, όταν η Βιβιάνα Μηλιαρέση θα έφευγε για σπουδές στο Λονδίνο και αποφάσισε να ανταλλάξει τα ρούχα της σε στενό φιλικό κύκλο. Η Σάντρα Οντέτ Κυπριωτάκη έβαλε την ταράτσα στα Πετράλωνα κι έτσι κάναμε το πρώτο swap not shop με περίπου 40 άτομα.

Ποιο είναι το concept πίσω από το swap not shop;

Αγαπάμε τα ρούχα και θέλουμε να τους δώσουμε μια δεύτερη ευκαιρία. Κάτι που είναι σκουπίδι για κάποιον μπορεί να είναι θησαυρός για κάποιον άλλο. Δεν πετάμε τίποτα, όλα έχουν μια χρησιμότητα και τον προορισμό τους. Για μας αυτό είναι τρόπος ζωής και αυτή είναι και η κεντρική ιδέα του swap not shop.

Πόσο και τι είδους κόσμο μαζέψατε στο τελευταίο swap not shop της Κυριακής;

Ήρθαν περίπου 700 άτομα απ’ όλες τις ηλικίες. Οικογένειες με τα παιδιά τους, πιτσιρίκια, φίλοι. Ένα ενδεικτικό δείγμα των ανθρώπων της Αθήνας, θα έλεγα.

Ποια ήταν η διαφορά σε σχέση με παλιότερες διοργανώσεις ;

Ήρθε πολύ κόσμος και ο χώρος αυτήν τη φορά δεν μας κάλυψε. Ο κόσμος που έρχεται είναι πια «εκπαιδευμένος» και ξέρει να ψάχνει, αλλά είναι και πιο απαιτητικός απ’ ό,τι παλαιότερα. Εμείς το ξεκινήσαμε αυτό γιατί αγαπάμε τα ρούχα, αλλά, επειδή είναι δωρεάν, ο κόσμος πια δεν το βλέπει έτσι και θεωρεί ότι μπορεί να αρπάξει ότι να ’ναι, κι ας μην το φορέσει μετά.

Υπήρχε κάτι που να σου έκανε εντύπωση στο χτεσινό swap not shop;

Ναι. Ότι πάρα πολλοί έφεραν τη σαβούρα που έχουν σπίτι τους, όπως τρύπια εσώρουχα και κάλτσες. Αυτό είναι ασέβεια σε όσους συμμετέχουν. Αν δεν θες εσύ την τρύπια κάλτσα, γιατί να τη θέλει ο άλλος; Δίνουμε καθαρά και σε καλή κατάσταση ρούχα, όχι κουρέλια. Πολλοί νομίζουν ότι επειδή τα ρούχα στο swap not shop είναι δωρεάν, μπορούν να φέρουν ό,τι σκουπίδια θέλουν.

TV & Media
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Squid Game: «Ήθελα να δείξω τη σημερινή κοινωνία» – Τι λέει ο δημιουργός για τη 3η σεζόν

TV & Media / Squid Game: «Ήθελα να δείξω τη σημερινή κοινωνία» – Τι λέει ο δημιουργός για την 3η σεζόν

Η νέα σεζόν διαδραματίζεται τρία χρόνια μετά τα γεγονότα της πρώτης, παρουσιάζοντας το πώς η κοινωνική και οικονομική πραγματικότητα επηρεάζει τους νέους πρωταγωνιστές
LIFO NEWSROOM
Η 2η σεζόν του Squid Game είναι εδώ: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε χωρίς spoiler

TV & Media / Η 2η σεζόν του Squid Game είναι εδώ: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε χωρίς spoiler

Το «Squid Game» πρωτοεμφανίστηκε το 2021 και έγινε άμεσα παγκόσμιο φαινόμενο, με τη σειρά να παραμένει η πιο δημοφιλής παραγωγή στην ιστορία του Netflix, συγκεντρώνοντας πάνω από 265 εκατομμύρια προβολές
LIFO NEWSROOM
Μπέζος, Μελέτης Ηλίας και Γκοτσόπουλος θυμούνται τα Χριστούγεννα που πέρασαν στον στρατό

TV & Media / Μπέζος, Μελέτης Ηλίας και Γκοτσόπουλος θυμούνται τα Χριστούγεννα που πέρασαν στον στρατό

Οι καλεσμένοι,  Γιάννης Μπέζος, Μελέτης Ηλίας, Δημήτρης Γκοτσόπουλος, μιλούν στην κάμερα της εκπομπής για τις εμπειρίες τους από τα χρόνια που υπηρέτησαν τη θητεία τους
LIFO NEWSROOM
Λαζόπουλος για Νίκο Ρωμανό: «Όλοι έχουν δικαίωμα ν' ακούγονται, ιδιαίτερα όσοι έχουν εκτίσει την ποινή τους»

TV & Media / Λαζόπουλος για Νίκο Ρωμανό: «Όλοι έχουν δικαίωμα ν' ακούγονται, ιδιαίτερα όσοι έχουν εκτίσει την ποινή τους»

«Ήταν πολύ μικρός το βράδυ που σκοτώθηκε ο φίλος του, Αλέξανδρος Γρηγορόπουλος» - Aιχμές για το επιλεκτικό δημόσιο βήμα που συνοδεύεται από δημοσιογραφική επιείκεια σε άλλα πρόσωπα
LIFO NEWSROOM
«Να αντισταθούμε στην κακιστοκρατία»: Μετά από 25 χρόνια, ο Πολ Κρούγκμαν αποχαιρετά τους New York Times

Media / «Να αντισταθούμε στην κακιστοκρατία»: Μετά από 25 χρόνια, ο Πολ Κρούγκμαν αποχαιρετά τους New York Times

Στην τελευταία του στήλη για την εφημερίδα ο επιφανής αρθρογράφος και κάτοχος του Νόμπελ Οικονομίας αναζητά την ελπίδα σε μια εποχή βαθιάς πικρίας και δυσαρέσκειας.
THE LIFO TEAM