Time: Από τον Τζον Μαυρουδή το εξώφυλλο για τους νεκρούς του κορωνοϊού- Σε μαύρο πλαίσιο, για 2η φορά στην ιστορία

Time: Από τον Τζον Μαυρουδή το εξώφυλλο για τους νεκρούς του κορωνοϊού- Σε μαύρο πλαίσιο, για 2η φορά στην ιστορία Facebook Twitter
0

Ο εικονογράφος Τζον Μαυρουδής είναι πίσω από το εξώφυλλο του Time για τους νεκρούς του κορωνοϊού στις ΗΠΑ, καθώς πλέον πλησιάζουν τους 200.000.

«Μια αμερικανική αποτυχία», είναι ο τίτλος, κάτω από τον αριθμό 200.000. Το εξώφυλλο είναι σε μαύρο πλαίσιο, κάτι που το Time επιλέγει να κάνει για δεύτερη φορά στην ιστορία του. Η πρώτη ήταν στο τεύχος μετά την 11η Σεπτεμβρίου. Ο ελληνικής καταγωγής Τζον Μαυρουδής, βραβευμένος για εξώφυλλα που έχει δημιουργήσει για αμερικανικά περιοδικά, ήταν ο εικονογράφος στον οποίο στράφηκε το Time για αυτό το τραγικό ορόσημο που πλησιάζει για τις ΗΠΑ.

«Για το εξώφυλλο αυτής της εβδομάδας στραφήκαμε στον καλλιτέχνη Τζον Μαυρουδή ο οποίος, χρησιμοποιώντας τα δεδομένα από το κέντρο κορωνοϊού του πανεπιστημίου Τζονς Χόπκινς, έγραψε με το χέρι τον απολογισμό των νεκρών στην Αμερική για κάθε μία από τις 193 ημέρες από τις 29 Φεβρουαρίου- τον πρώτο επιβεβαιωμένο θάνατο που σχετίζεται με τον κορωνοϊό στις ΗΠΑ- έως τις 8 Σεπτεμβρίου», εξήγησε ο Έντουαρντ Φέλσενταλ, CEO του Time.

Time: Από τον Τζον Μαυρουδή το εξώφυλλο για τους νεκρούς του κορωνοϊού- Σε μαύρο πλαίσιο, για 2η φορά στην ιστορία Facebook Twitter

«Ο διευθυντής δημιουργικού Ντ. Γ. Πάιν έβαλε αυτή την εικονογράφηση σε μαύρο πλαίσιο. Είναι μόλις η δεύτερη φορά στην ιστορία μας που το κάνουμε αυτό, η πρώτη ήταν μετά την 11η Σεπτεμβρίου», έγραψε ακόμη.

«Σύντομα οι ΗΠΑ θα ξεπεράσουν ένα καταστροφικό ορόσημο: 200.000 νεκρούς από τον κορωνοϊό. Αυτός ο τραγικός υπολογισμός- που είναι αντίστοιχος με τους νεκρούς Αμερικανούς σε πάνω από τρία Βιετνάμ ή ολόκληρο τον πληθυσμό του Σολτ Λέικ- είναι μακράν ο μεγαλύτερος στον κόσμο», επισημαίνει ο Φέλσενταλ. Έως τώρα, σύμφωνα με τα στοιχεία του πανεπιστημίου Τζονς Χόπκινς, στις ΗΠΑ έχουν χαθεί 193.016 ανθρώπινες ζωές από τον κορωνοϊό, ενώ έχουν καταγραφεί 6.445.288 κρούσματα.

Μαυρουδής: Αργή, σταθερή πορεία θανάτου

«Αυτή είναι μια αργή, σταθερή πορεία θανάτου», έγραψε στον λογαριασμό του στο Facebook ο Τζον Μαυρουδής. «Πόσοι ακόμη προτού ξυπνήσουμε τελικά;», συμπλήρωσε.

«Πραγματικά ελπίζω ότι αυτό το εξώφυλλο θα είναι μια αφύπνιση για εκείνους που είναι μουδιασμένοι απέναντι σε αυτή την καταστροφή», δήλωσε ο εικονογράφος στο Time. «Η επιστήμη και η κοινή λογική είναι οι απαντήσεις σε αυτή την κρίση», υπογράμμισε.

TV & Media
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Angel: Στην αλλαγή φύλου, μου γύρισαν την πλάτη, τώρα που βγήκα στην τηλεόραση μου ξαναμιλάνε

TV & Media / Η τρανς τραγουδίστρια Angel θυμάται: «Μου γύρισαν την πλάτη, τώρα που βγήκα στην τηλεόραση μου ξαναμιλάνε»

«Προσπάθησα να την αγαπώ και να μάθω μαζί της, με φόβιζε το σχολείο και το πώς την αντιμετώπιζαν», σχολίασε η μητέρα της τραγουδίστριας, σε κοινή τους συνέντευξη
LIFO NEWSROOM
Γερμανοί καλλιτέχνες υπογράφουν ανοικτή επιστολή κατά παρουσιαστή που κατηγορείται για σεξισμό

TV & Media / Γερμανοί καλλιτέχνες υπογράφουν ανοικτή επιστολή κατά παρουσιαστή που κατηγορείται για σεξισμό

«Θέλουμε παρουσιαστές που είναι ενθουσιώδεις για τον πολιτισμό, ευαίσθητοι και ικανοί να ανταποκριθούν στις σύγχρονες πολιτιστικές συζητήσεις», αναφέρουν
LIFO NEWSROOM
«Μην πεθάνεις»: Το ντοκιμαντέρ στο Netflix για τον εκατομμυριούχο που θέλει να ζήσει για πάντα

TV & Media / «Μην πεθάνεις»: Το ντοκιμαντέρ στο Netflix για τον εκατομμυριούχο που θέλει να ζήσει για πάντα

Σε αυτό το ντοκιμαντέρ, ο πλούσιος επιχειρηματίας Μπράιαν Τζόνσον θέτει το σώμα και την περιουσία του σε κίνδυνο για να παρατείνει τη ζωή του πέρα από όλα τα γνωστά όρια
LIFO NEWSROOM
Squid Game: «Ήθελα να δείξω τη σημερινή κοινωνία» – Τι λέει ο δημιουργός για τη 3η σεζόν

TV & Media / Squid Game: «Ήθελα να δείξω τη σημερινή κοινωνία» – Τι λέει ο δημιουργός για την 3η σεζόν

Η νέα σεζόν διαδραματίζεται τρία χρόνια μετά τα γεγονότα της πρώτης, παρουσιάζοντας το πώς η κοινωνική και οικονομική πραγματικότητα επηρεάζει τους νέους πρωταγωνιστές
LIFO NEWSROOM
Η 2η σεζόν του Squid Game είναι εδώ: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε χωρίς spoiler

TV & Media / Η 2η σεζόν του Squid Game είναι εδώ: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε χωρίς spoiler

Το «Squid Game» πρωτοεμφανίστηκε το 2021 και έγινε άμεσα παγκόσμιο φαινόμενο, με τη σειρά να παραμένει η πιο δημοφιλής παραγωγή στην ιστορία του Netflix, συγκεντρώνοντας πάνω από 265 εκατομμύρια προβολές
LIFO NEWSROOM