Υποχρεωτικά από ελεύθερα και όχι συνδρομητικά κανάλια θα προβάλλονται οι σημαντικές αθλητικές ή πολιτιστικές εκδηλώσεις

Υποχρεωτικά από ελεύθερα και όχι συνδρομητικά κανάλια θα προβάλλονται οι σημαντικές αθλητικές ή πολιτιστικές εκδηλώσεις Facebook Twitter
Alexandros Michailidis / SOOC
0

Συντονιστικό ρόλο στην κατάρτιση ενός καταλόγου που θα περιλαμβάνει τηλεοπτικές εκδηλώσεις, για τις οποίες θα εξασφαλίζεται στο ελληνικό κοινό η δυνατότητα παρακολούθησης δωρεάν, όπως προβλέπεται βάσει κοινοτικής οδηγίας (άρθρο 14 2010/13/ΕΕ) αναλαμβάνει η Γενική Γραμματεία Ενημέρωσης και Επικοινωνίας.

Ο συγκεκριμένος κατάλογος, μέσα από έναν ευρύ δημόσιο διάλογο φορέων, θα διασφαλίζει ότι συγκεκριμένες αθλητικές και πολιτιστικές εκδηλώσεις που παρουσιάζουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον στο τηλεοπτικό κοινό, θα μεταδίδονται υποχρεωτικά από τηλεοπτικούς σταθμούς ελεύθερης λήψης πανελλαδικής εμβέλειας, ώστε να εξασφαλίζεται η ευρεία πρόσβαση του ελληνικού κοινού στα γεγονότα αυτά.

Στο ανωτέρω πλαίσιο, η γενική γραμματεία Ενημέρωσης και Επικοινωνίας έχει ήδη εκκινήσει τη διαδικασία της δημόσιας διαβούλευσης, στέλνοντας επιστολή συμμετοχής σε πλήθος φορέων, ενώ χθες Πέμπτη 5/10/2017 πραγματοποιήθηκε η πρώτη συνάντηση για το θέμα, μεταξύ του γενικού γραμματέα Ενημέρωσης και Eπικοινωνίας Λ. Κρέτσου και του προέδρου του Εθνικού Συμβουλίου Ραδιοτηλεόρασης, Θ. Κουτρομάνου.

Στη συνάντηση, τα μέρη συμφώνησαν να εργαστούν από κοινού στην υλοποίηση του εγχειρήματος, αφού η συμβολή του ΕΣΡ είναι ιδιαιτέρως σημαντική σε όλη τη διαδικασία της δημόσιας διαβούλευσης και κατάρτισης του ανωτέρω καταλόγου.

Πηγή: ΑΠΕ- ΜΠΕ

TV & Media
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γερμανοί καλλιτέχνες υπογράφουν ανοικτή επιστολή κατά παρουσιαστή που κατηγορείται για σεξισμό

TV & Media / Γερμανοί καλλιτέχνες υπογράφουν ανοικτή επιστολή κατά παρουσιαστή που κατηγορείται για σεξισμό

«Θέλουμε παρουσιαστές που είναι ενθουσιώδεις για τον πολιτισμό, ευαίσθητοι και ικανοί να ανταποκριθούν στις σύγχρονες πολιτιστικές συζητήσεις», αναφέρουν
LIFO NEWSROOM
«Μην πεθάνεις»: Το ντοκιμαντέρ στο Netflix για τον εκατομμυριούχο που θέλει να ζήσει για πάντα

TV & Media / «Μην πεθάνεις»: Το ντοκιμαντέρ στο Netflix για τον εκατομμυριούχο που θέλει να ζήσει για πάντα

Σε αυτό το ντοκιμαντέρ, ο πλούσιος επιχειρηματίας Μπράιαν Τζόνσον θέτει το σώμα και την περιουσία του σε κίνδυνο για να παρατείνει τη ζωή του πέρα από όλα τα γνωστά όρια
LIFO NEWSROOM
Squid Game: «Ήθελα να δείξω τη σημερινή κοινωνία» – Τι λέει ο δημιουργός για τη 3η σεζόν

TV & Media / Squid Game: «Ήθελα να δείξω τη σημερινή κοινωνία» – Τι λέει ο δημιουργός για την 3η σεζόν

Η νέα σεζόν διαδραματίζεται τρία χρόνια μετά τα γεγονότα της πρώτης, παρουσιάζοντας το πώς η κοινωνική και οικονομική πραγματικότητα επηρεάζει τους νέους πρωταγωνιστές
LIFO NEWSROOM
Η 2η σεζόν του Squid Game είναι εδώ: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε χωρίς spoiler

TV & Media / Η 2η σεζόν του Squid Game είναι εδώ: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε χωρίς spoiler

Το «Squid Game» πρωτοεμφανίστηκε το 2021 και έγινε άμεσα παγκόσμιο φαινόμενο, με τη σειρά να παραμένει η πιο δημοφιλής παραγωγή στην ιστορία του Netflix, συγκεντρώνοντας πάνω από 265 εκατομμύρια προβολές
LIFO NEWSROOM