Ο Νεοζηλανδός περιβαλλοντικός καλλιτέχνης Martin Hill από το 1992, σε συνεργασία με τη σύντροφό του Philippa Jones, έχουν επικεντρωθεί στη δημιουργία γλυπτών απολύτως αναρμονισμένων με το φυσικό περιβάλλον, φτιαγμένα από οργανικά υλικά όπως πάγο, ξύλο και πέτρες που επιστρέφουν στη φύση μετά το τέλος του έργου. Αποτέλεσμα αυτού είναι η δημιουργία κυριολεκτικά μοναδικών συνθέσεων. Ακομα κι αν βρεθείς στο ίδιο φυσικό περιβάλλον στις ίδιες καιρικές συνθήκες είναι αδύνατον να αναπαραχθεί το ίδιο αποτέλεσμα. Η μόνη απόδειξη ότι τα έργα τους έχουν υπάρξει είναι οι φωτογραφίες, οι οποίες έχουν εκτεθεί σε γκαλερί παγκοσμίως, έχουν δημοσιευθεί και συλλέγονται σε όλο τον κόσμο.
Facebook Twitter Synergy. Lake Wanaka, New Zealand,2009. ©Martin Hill and Philippa Jones. Facebook Twitter Alpine Ice Cycle. Albert Burn Saddle, Wanaka, New Zealand, 2013. ©Martin Hill and Philippa Jones. Facebook Twitter Autumm Leaf Circle. Diamond Lake, Wanaka, New Zealand. 2011. ©Martin Hill and Philippa Jones. Facebook Twitter Anthapocene. Ross Ice Shelf, Antarctica. 2014. Το έργο έγινε με τη βοήθεια του Antarctica New Zealand & Scott Base.©Martin Hill and Philippa Jones. Facebook Twitter Antarctic Guardian. Sea Ice, Cape Evans, Ross Island, Antarctica. 2014. Το έργο έγινε με τη βοήθεια του Antarctica New Zealand & Scott Base. ©Martin Hill and Philippa Jones. Facebook Twitter Burning Issues. Albert Burn Saddle, Mt Aspiring National Park, New Zealand, 2013. ©Martin Hill and Philippa Jones. Facebook Twitter Embodied. Diamond Lake, Wanaka, New Zealand, 2013. ©Martin Hill and Philippa Jones. Facebook Twitter "Δουλεύουμε στη φύση γιατί είμαστε φύση" ©Martin Hill and Philippa Jones. Facebook Twitter Σύμφωνα με τον Hill, η κυκλική φύση των γλυπτών τους έχει ως στόχο να ενθαρρύνει τους θεατές να σκεφτούν τις βιώσιμες πρακτικές που μπορούν να αντληθούν από τη φύση. ©Martin Hill and Philippa Jones. Facebook Twitter Σημαντική πηγή έμπνευσης για τη δουλειά τους υπήρξε το βιβλίο του εφευρέτη και αρχιτέκτονα του Richard Buckminster "Bucky" Fuller, το Critical Path (1981). ©Martin Hill and Philippa Jones. Facebook Twitter "Το κυρίαρχο μοντέλο στον κόσμο της προόδου βασίζεται σε ένα ελαττωματικό σχεδιασμό του συστήματος", γράφει ο Hill σε ένα email. "Αυτό θα εξασφαλίσει την κατάρρευση του πολιτισμού, εκτός εάν μετατραπεί για να λειτουργήσει κυκλικά, όπως συμβαίνει στη φύση που δεν παράγει απόβλητα και λειτουργεί με ανανεώσιμες πηγές ενέργειας." ©Martin Hill and Philippa Jones. Facebook Twitter Interconnected. Albert Burn Saddle, Mt Aspiring National Park, New Zealand, 2012. ©Martin Hill and Philippa Jones. Facebook Twitter Για να δημιουργήσουν τα γλυπτά τους ο Hill και η Jones ταξίδεψαν παντού, από την Ανταρκτική εώς το πιο πυκνό δάσος του Mt. Aspiring National Park, στη Νέα Ζηλανδία. ©Martin Hill and Philippa Jones. Facebook Twitter "Δημιουργούμε τα γλυπτά μας στα σημεία που μας αρέσει να βρισκόμαστε." ©Martin Hil and Philippa Jones. Facebook Twitter "Τα υλικά μας έρχονται από τη γη στην οποία και επιστρέφουν" ©Martin Hill and Philippa Jones. Facebook Twitter ©Martin Hill and Philippa Jones. Facebook Twitter "Η μοναδική μας ελπίδα είναι να μάθουμε να ζούμε στο σχέδιο της φύσης." ©Martin Hill and Philippa Jones.