Ο Νέμο, ο Γούντι, ο Μπάζ Λάιτγιαρ, η Λαίδη και ο Αλήτης, επιστρατεύονται - πιθανότατα ερήμην της Disney - σε μία νέα, πρωτότυπη καμπάνια κατά της πλαστικής ρύπανσης στην Αυστραλία.
Το πρότζεκτ «Μελλοντική Χωματερή» των Alex Wadelton και Tom Whitty φιλοδοξεί να κινητοποιήσει παιδιά και ενήλικες κατά των πλαστικών παιχνιδιών, με την βοήθεια αγαπημένων ηρώων που μπαίνουν σε «περιβαλλοντικές περιπέτειες» με πειραγμένους τίτλους ταινιών.
Η καμπάνια στοχεύει ιδιαίτερα τις αλυσίδες σούπερ μάρκετ στην ήπειρο που χρησιμοποιούν κατά κόρον μικρές, πλαστικές φιγούρες για να κάνουν πιο ελκυστικά στα παιδιά τα προϊόντα τους.
Για να υπογραμμίσουν τις μακροχρόνιες περιβαλλοντικές συνέπειες από αυτές τις βραχυχρόνιες διαφημιστικές ενέργειες, οι δύο δημιουργοί «έπαιξαν» με τις αφίσες πασίγνωστων ταινιών, χρησιμοποιώντας τις μικρές πλαστικές φιγούρες στη θέση των αγαπημένων ηρώων.
Το «Βρίσκοντας τον Νέμο» έγινε «Πνίγοντας τον Νέμο». Το Frozen μετατράπηκε σε Fu**ed και το Toy Story σε Destroy Story. Όσο για την Λαίδη και τον Αλήτη, δίνουν την θέση τους στην Χωματερή και το Σκουπίδι.
Το πρότζεκτ θέλει να ενθαρρύνει τους Αυστραλούς να υπογράψουν μια ηλεκτρονική καμπάνια που ξεκίνησε η σταρ του Youtube, Natalie Tran, καλώντας τα σούπερ μάρκετ να σταματήσουν τις επιβαρυντικές προωθητικές ενέργειες με φτηνά πλαστικά παιχνίδια, που μένουν στο περιβάλλον ακόμα και για 1.000 χρόνια.