Update: Άρχισε η επιστράτευση

Update: Άρχισε η επιστράτευση Facebook Twitter
51

Σε εξέλιξη είναι η διαδικασία επίδοσης των φύλλων πορείας στους απεργούς, την επιστράτευση των οποίων αποφάσισε η κυβέρνηση. Οι ίδιοι πάντως επιμένουν στις κινητοποιήσεις παρά την απόφαση και παρά την εντολή της εισαγγελέως να συλλαμβάνονται με τη διαδικασία του αυτοφώρου όσοι δεν υπακούσουν. 24ωρες επαναλαμβανόμενες απεργίες αποφάσισαν οι εργαζόμενοι σε Λεωφορεία, Τρόλει και Προαστιακό ενώ τα Εργατικά Κέντρα της Αθήνας και του Πειραιά αποφάσισαν 24ωρη για αύριο σε όλα τα ΜΜΜ και παναττική πανεργατική στάση εργασίας 12.00 - 16.00, ώστε να καλυφθούν οι απεργοί.


 

Update: Άρχισε η επιστράτευση Facebook Twitter
Update: Άρχισε η επιστράτευση Facebook Twitter
Update: Άρχισε η επιστράτευση Facebook Twitter
Update: Άρχισε η επιστράτευση Facebook Twitter
Update: Άρχισε η επιστράτευση Facebook Twitter
Update: Άρχισε η επιστράτευση Facebook Twitter

Την ώρα που οι εργαζόμενοι στα ΜΜΜ, κλιμακώνουν τις κινητοποιήσεις και αποφασίζουν «μπλακ άουτ» στα μέσα μαζικής μεταφοράς μέχρι την Τρίτη, η εισαγγελέας Πρωτοδικών, Παναγιώτα Φάκου ζητά να εφαρμοσθεί η αυτόφωρη διαδικασία για τους απεργούς του Μετρό.

Η κυρία Φάκου απέστειλε στην Κρατική Ασφάλεια τις αποφάσεις με τις οποίες κρίθηκαν παράνομες οι κινητοποιήσεις των εργαζομένων στο μέσα μεταφοράς και ζητά, η Αστυνομία να προχωρά σε συλλήψεις για παραβίαση δικαστικής απόφασης


Έτοιμος για σύγκρουση με τους απεργούς εμφανίζεται ο πρωθυπουργός, ο οποίος σε δήλωση του πριν από λίγο διεμήνυσε ότι τα Μέσα Μαζικής μεταφοράς ανήκουν στο λαό και όχι σε συντεχνίες.

«Ο ελληνικός λαός έχει κάνει θυσίες. Τεράστιες θυσίες. Και εξαιρέσεις δεν μπορώ να επιτρέψω. Άλλωστε, τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς δεν ανήκουν στις συντεχνίες. Στο λαό ανήκουν, που έχει το δικαίωμα να τα χρησιμοποιεί και όχι να τον ταλαιπωρούν από το πρωί μέχρι το βράδυ. Γι’ αυτό, ας το καταλάβουν όλοι: Τα λάθη του παρελθόντος δεν θα ξαναγίνουν! Καθαρές κουβέντες!» δήλωσε ο Αντώνης Σαμαράς.


Update: Άρχισε η επιστράτευση Facebook Twitter

Για ακραία επιλογή διαχείρισης της κρίσης κάνει λόγο η ΔΗΜΑΡ, σχολιάζοντας την απόφαση της κυβέρνησης για επιστράτευση των απεργών στα ΜΜΜ.

"Η επίταξη συνιστά ακραία επιλογή διαχείρισης της κρίσης και δεν βρίσκει σύμφωνη τη Δημοκρατική Αριστερά. Σε μια περίοδο που η κοινωνία πιέζεται αφόρητα, αυτό που χρειάζεται είναι η εξάντληση κάθε δυνατότητας για συνεννοήσεις. Οι αδιαλλαξίες από κάθε πλευρά δεν διευκόλυναν την ανεύρεση λύσεων", αναφέρει σε ανακοίνωσή της η ΔΗΜΑΡ. Διαφορετική αντιμετώπιση του θέματος υπάρχει από το ΠΑΣΟΚ, καθώς κύκλοι της Ιπποκράτους σχολιάζουν ότι η επιστράτευση είναι πιο ήπια αντιμετώπιση. Όπως σημειώνουν, θα μπορούσαν να υπάρξουν απολύσεις.


Έτοιμοι να πραγματοποιήσουν απεργία ως την ερχόμενη Τρίτη εμφανίζονται οι εργαζόμενοι στα ΜΜΜ, δηλαδή Μετρό, Ηλεκτρικό, Προαστιακό, λεωφορεία και Τρόλεϊ. Την ημέρα αυτή θα πραγματοποιήσουν νέα συνέλευση για να αποφασίσουν τη συνέχεια των κινητοποιήσεων τους. Προς το παρόν συνεδριάζουν ενώ αναμένεται και η απόφαση για το αν θα κινηθεί το Μετρό.

Ως άμεση αντίδραση Τραμ, Ηλεκτρικός και λεωφορεία δεν θα επιστρέψουν στους δρόμους μετά τη λήξη της σημερινής στάσης εργασίας αλλά παρατείνουν την κινητοποίηση ως τη λήξη της βάρδιας. Παράλληλα 24ωρες επαναλαμβανόμενες απεργίες αποφασίστηκαν στον Προαστιακό από αύριο. Επίσης, οι οδηγοί των τρόλεϊ πήραν εντολή να σταματήσουν τα δρομολόγια και να επιστρέψουν στα αμαξοστάσια. Οι εργαζόμενοι στα λεωφορεία αποφάσισαν  απεργία έως την ερχόμενη Τρίτη, μέχρι νεωτέρας.


Μέσα στις επόμενες ώρες η κυβέρνηση θα αρχίσει να στέλνει στα σπίτια των απεργών τα χαρτιά της επιστράτευσης, αφού πρώτα υπογραφούν από πρωθυπουργό και υπουργούς Ανάπτυξης και Οικονομικών αλλά και από τις διοικήσεις των οργανισμών των ΜΜΜ. Για όσους αρνηθούν να επιστρέψουν στην εργασία τους προβλέπεται η διαδικασία του αυτοφώρου ενώ αν δεν εντοπιστεί ο παραλήπτης του φύλλου πορείας, θα αναζητηθεί από την αστυνομία. Σύμφωνα με πληροφορίες η ΓΣΕΕ σκέπτεται να κηρύξει σαν συμπαράσταση στους απεργούς για να καλύψει τις κινητοποιήσεις τους, γενική απεργία σε συνεργασία με την ΑΔΕΔΥ που ζήτησε την ανάκληση της επίστράτευσης, λέγοντας ότι θυμίζει περιόδους κοινοβουλευτικής ανωμαλίας. Στο αμαξοστάσιο στα Σεπόλια βρίσκονται 6 βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ για να συμπαρασταθούν στους απεργούς, τασσόμενοι κατά της κυβερνητικής απόφασης για επίταξη. Ανάμεσα τους ο Παναγιώτης Λαφαζάνης, ο Δημήτρης Στρατούλης και ο βουλευτής Καστοριάς Βαγγέλης Διαμαντόπουλος.


Συγκεντρωμένοι στο αμαξοστάσιο των Σεπολίων παραμένουν οι εργαζόμενοι στο Μετρό, αφού κλείστηκαν μέσα αρνούμενοι να αποχωρήσουν και έκλεισαν την πόρτα. Σύμφωνα με τον Real Fm, στο πλευρό τους κινητοποιούνται και οι εργαζόμενοι στα άλλα ΜΜΜ, καθώς αφορά και αυτούς η απόφαση για επιστράτευση. Οι συνδικαλιστές του Μετρό κάνουν λόγο για «χούντα» , διαμηνύοντας ότι περιμένουν τα ΜΑΤ και δηλώνοντας: «Νεκρούς θα μας πάρουν από δω μέσα».

Ο πρόεδρος της ΓΣΕΕ κ. Παναγόπουλος, μιλώντας στο Βήμα Fm, είπε ότι η Συνομοσπονδία θα καλύψει πολιτικά τους απεργούς και δήλωσε μεταξύ άλλων: «Παράνομοι δεν είναι οι εργαζόμενοι που διεκδικούν τα ελάχιστα – όπως από τις ΣΣΕ προκύπτουν – αλλά η Κυβέρνηση που ωμά και κυνικά παραβιάζει τους νόμους και το δίκαιο των ελεύθερων συλλογικών διαπραγματεύσεων» ανέφερε χαρακτηριστικά.

«Η παραβίαση συνταγματικών δικαιωμάτων αλλά και του διεθνούς δικαίου από την Κυβέρνηση έχει καταγγελθεί εκτός των άλλων, τόσο από το Συμβούλιο της Ευρώπης όσο κι από το Διεθνές Γραφείο Εργασίας.

Αυτές τις παρανομίες θα εκδικάσει και το ΣτΕ και το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων εφόσον χρειαστεί».


Την επίταξη των απεργών στα ΜΜΜ αποφάσισε η κυβέρνηση σε σύσκεψη που ολοκληρώθηκε πριν από λίγο. Όπως δήλωσε ο υπουργός η πρόταση για επίταξη αφορά σε όλα τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς και όχι μόνο στο Μετρό. Είπε επίσης ότι η πρόταση ηταν δική του και την αποδέχτηκε ο πρωθυπουργός. Η απόφαση αυτή δημιούργησε ένταση και αντιδράσεις στα σωματεία των εργαζομένων, που απειλούν με κλιμάκωση των κινητοποιήσεων. Προς το παρόν πραγματοποιούν συσκέψεις για να πάρουν αποφάσεις ενώ η ΓΣΕΕ φαίνεται πρόθυμη να καλύψει τυχόν νέες κινητοποιήσεις. Από το ΠΑΣΟΚ ανεπισήμως λένε ότι η απόφαση για επίταξη ήταν η λιγότερο κακή, αφού θα μπορούσδαν να αποφασιστούν και απολύσεις.

Αμέσως μετά τη σύσκεψη ο υπουργός Ανάπτυξης Κ. Χατζηδάκης δήλωσε:

"Παρά τη σαφή θέση της κυβέρνησης οι συνδικαλιστές της ΣΤΑΣΥ αποφάσισαν να υιοθετήσουν αθέμιτες πρακτικές ως προς την απεργία και να μη σεβαστούν τις αποφάσεις της δικαιοσύνης. Αποτέλεσμα είναι να ταλαιπωρείται η Αθήνα και να δημιουργείται σοβαρό πρόβλημα στην οικονομική ζωή της πόλης. Η κυβέρνηση δεν μπορεί να αδιαφορήσει και να παρακολουθεί. Δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα άλλο παρά να προχωρήσουμε στο μέτρο της επίταξης. Παράλληλα η δικαιοσύνη θα ακολουθήσει τον δικό της δρόμο. Ούτε η κυβέρνηση ούτε η κοινωνία θα είναι όμηροι συντεχνιακών αντιλήψεων"

51

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΥΠΕΞ: Η μεταβατική κατάσταση στην Συρία δε νομιμοποιεί οποιαδήποτε συμφωνία για ΑΟΖ

Πολιτική / ΥΠΕΞ: Η μεταβατική κατάσταση στην Συρία δε νομιμοποιεί οποιαδήποτε συμφωνία για ΑΟΖ

Πηγές του Υπουργείου Εξωτερικών της Ελλάδας τόνισαν ότι τα σύνορα στην περιοχή είναι ευρωπαϊκά και υπογράμμισαν πως το ζήτημα έχει ήδη τεθεί στην Ευρωπαϊκή Ένωση, μέσω κοινής δήλωσης που συνυπέγραψαν η Ελλάδα, η Αυστρία και η Κύπρος
LIFO NEWSROOM
Μητσοτάκης: Η προστασία των συνόρων είναι αναπόσπαστο μέρος της μεταναστευτικής στρατηγικής

Πολιτική / Μητσοτάκης: Η προστασία των συνόρων είναι αναπόσπαστο μέρος της μεταναστευτικής στρατηγικής

Ο κ. Μητσοτάκης επανέλαβε την ανάγκη για επιπλέον χρηματοδότηση σε ευρωπαϊκό επίπεδο για τη διαχείριση και την προστασία των συνόρων, συμπεριλαμβανομένων φυσικών κατασκευών
LIFO NEWSROOM
Ζέττα Μακρή: «Οι μαθητές με τη χρήση του 10% θα δίνουν Πανελλήνιες τον Σεπτέμβρη»

Πολιτική / Σκέψεις για Πανελλήνιες και τον Σεπτέμβριο με τη χρήση του 10%, σύμφωνα με τη Ζέττα Μακρή

Η νέα πρόταση για τις εξετάσεις του Σεπτεμβρίου βρίσκεται υπό συζήτηση, ενώ οι αλλαγές στις Πανελλήνιες Εξετάσεις συνεχίζουν να αποτελούν αντικείμενο διαβούλευσης με τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές
LIFO NEWSROOM
Μητσοτάκης: «Άνευ όρων η υποστήριξη στην Ουκρανία - Να διαθέσουμε περισσότερα στην άμυνα»

Πολιτική / Μητσοτάκης: «Άνευ όρων η υποστήριξη στην Ουκρανία - Να διαθέσουμε περισσότερα στην άμυνα»

Η σύνοδος διεξάγεται σε μια περίοδο κατά την οποία η Ευρώπη βρίσκεται αντιμέτωπη με κρίσιμες προκλήσεις, καθιστώντας τη συνεργασία μεταξύ των κρατών-μελών πιο επιτακτική από ποτέ
LIFO NEWSROOM
Επαγγελματίες Οπλίτες: Μπορούν να παραμείνουν μέχρι τη συμπλήρωση 35 ετών υπηρεσίας ή του 60ού έτους της ηλικίας τους

Πολιτική / Επαγγελματίες Οπλίτες: Μπορούν να παραμείνουν μέχρι τη συμπλήρωση 35 ετών υπηρεσίας ή του 60ού έτους της ηλικίας τους

Στόχος της πρωτοβουλίας του υπουργού Εθνικής Άμυνας για την αναθεώρηση του νομικού πλαισίου είναι η κάλυψη των αναγκών των Ενόπλων Δυνάμεων
LIFO NEWSROOM

σχόλια

14 σχόλια
Βλέπω ότι και στην ανάρτηση, αλλά και σε πολλά σχόλια χρησιμοποιείται η έκφραση «επίταξη απεργών». Το σωστό είναι «επιστράτευση απεργών». Αυτά που επιτάσσονται είναι τα ιδιωτικά αγαθά – οχήματα, σκάφη, μεταφορικά ζώα, σπίτια κτλ., όχι όμως και άνθρωποι. Παράδειγμα: «Διατάχθηκε επίταξη των βυτιοφόρων κι επιστράτευση των οδηγών τους».
Το ενιαίο μισθολόγιο και για τους βουλευτες,υπαλλήλους της βουλής,υψηλομισθους των Διοικήσεων πρέπει να είναι η άμεση,επόμενη απαίτηση όλων,για να δουν πως ειναι να ζεις με τρεις και ξηντα.Έτσι ίσως υπάρξει ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ και μια ουσιαστική αλλάγη ρότας κ φιλοσοφίας.Αλλά επικρατεί η απολυτη παρανοια,οταν οι ίδιοι που έχτισαν με λάθος,σάπια υλικά την κοινωνια εμφανιζονται παλι ως σωτηρες ισχυριζοντας οτι θα την ξαναχτισουν.
Το update αναφέρει πως η ΔΗΜ.ΑΡ. δήλωσε την αντίθεσή της στην επίταξη των απεργών. Νόμιζα πως σε μια 3κομματική κυβέρνηση πρέπει να συμφωνήσουν όλοι για να παρθεί μια τέτοια απόφαση. Φαίνεται λάθος θα έκανα. Ή κάποιος δεν έκανε τη δήλωση εντός της κυβέρνησης αλλά μόνο στα ΜΜΕ. Καλά για το σχόλιο του Βενιζέλου περί ελαφράς αντιμετώπισης σε σχέση με την απόλυση...ας μη σχολιάσω γιατί θα πρέπει να γράψω "σεντόνι".
Επί 4 δεκαετίες τώρα σε αυτή τη χώρα οι συντεχνίες έκαναν πάρτυ εις βάρος της κοινωνίας. Ανεβοκατέβαζαν κυβερνήσεις και επέβαλλαν τα θέλω τους φασιστικά απέναντι σε ένα ψοφοδεές πολιτικό σύστημα. Ως εδώ όμως! Εαν η κυβερνηση υποχωρήσει στις απαιτήσεις της συνδικαλιστικής καμόρας να σηκωθεί και να φύγει χωρίς δεύτερη σκέψη. Συνταγματική της υποχρέωση είναι να φροντίζει για το γενικό κοινωνικό συμφέρον. Εαν υποχωρήσει έστω και στο παραμικρό στα νταβατζιλίκια της τρισάθλιας αυτής συντεχνίας που δεν ανέχεται να παίρνει 1200 ευρώ μισθό στη χώρα των 1.300.000 ανέργων και παραλύει την πρωτεύουσα της χώρας με αίτημα να συνεχίσει να επιβαρύνει τους φορολογούμενους με τους παχυλούς μισθούς της να τσακιστεί και να φύγει η τρικομματική και να έρθει ο ΣΥΡΙΖΑ. Η μάχη αυτή έχει εκφύγει πλέον από μια συνήθη "μάχη" κυβερνησης και συνδικάτου. Είναι μια μάχη ιστορική, πολιτισμική, μια μάχη της Ελλάδας που θέλει να αλλάξει (αν θέλει) και της Ελλάδας που θέλει να μείνει στα ίδια.
Παντως γενικα μιλωντας το επιχειρημα με τους 1.300.000 ανεργους, που το ακους σχεδον παντου τελευταια, ειναι λιγο λαθροχειρια, αν σκεφτει κανεις οτι η υφεση ειναι ως ενα μεγαλο βαθμο αποτελεσμα της τρομακτικης μειωσης μισθων. Αυτο δεν σημαινει οτι πρεπει να θωρακιζουμε προνομια με το επιχειρημα οτι η αρση τους θα βαθυνει την υφεση, αλλα απλα οτι μια πολιτικη που δεν εχει αποδωσει τα αναμενομενα δεν μπορει να παρουσιαζει τις αποτυχιες της ως "ηθικο χαρτι" για να αυτο-δικαιολογειται. Και στην τελικη, αν 1200 ευρω φτανουν να ζησεις κρινεται καταρχην απο το επιπεδο τιμων και οχι απο το αν οι υπολοιποι παιρνουν λιγοτερα ή αν έχουν εργασία. Στην τελικη οι ανεργοι και οι χαμηλομισθοι περιμενουν να δουν μια πραγματικη προοπτικη για κατι καλυτερο και οχι απλα η κατασταση τους να εργαλειοποιειται απο ενα προτεσταντικο λογο περι "θυσιων", θυσιες για τις οποιες οι ιδιοι ποτε δεν ερωτηθησαν.
Όσοι θέλουν να πάνε στη δουλειά τους και δεν μπορούν λόγω των συνεχιζόμενων απεργιών, τι φταίνε να ταλαιπωρούνται? Και όσοι πληρώνουν ετήσιες και μηνιαίες κάρτες γιατί δεν αποζημιώνονται? Μπορεί να απαντήσει κανείς σε αυτά τα ερωτήματα?
Αυτός που τίκαρε το ΟΧΙ στο σχόλια της Mary, ειναι μάλλον χουβαρντάς. Δεν θα έχει κανένα πρόβλημα φαίνεται να πληρώνει κάρτα για 30 ημέρες ενω θα μπορει να την χρησιμοποιήσει μόνο για τις 20, και έτσι για λίγο κέφι παραπάνω θα γουστάρει να πληρώνει ταξί ή πάρκινγκ ή βενζίνες ή οτι άλλο του έρθει στο τσακίρ κέφι, φτάνει να μην χλαστόυν τα παλικάρια οι απεργοί. Γιατι με αυτη την λογική οι απεργοί έχουν δικαίωμα να ζητούν τα κεκτημένα τους και όχι ο πελάτης του μετρό που εχει πληρώσει αυτη την υπηρεσία δις ( σε φόρους και σε εισιτήρια χωρις μάλιστα και αντίκρυσμα ) ?
Συγχαρητήρια στους οδηγούς τρόλει που κατεβάζαν κόσμο στη μέση του δρομολογίου επειδή το σωματείο τους απαίτησε (εντελώς παράνομα) απόσυρση των οχημάτων σε συμπαράσταση στους συναδέλφους τους στο μετρό. Επίσης συγχαρητήρια σε όλα τα συνδικαλιστικά σωματεία που αποφάσισαν (επίσης εντελώς παράνομα) να παρατείνουν τις στάσεις εργασίας μέχρι το τέλος της βάρδιας. Χιλιάδες πολίτες που χρησιμοποιούν ΜΜΜ γιατί δεν έχουν εναλλακτική λύση ούτε χρήματα για ταξί τους ευχαριστούν θερμά για την αξέχαστη αυτή εμπειρία εν μέσω δυνατής βροχής.
Την ώρα που αντιμετωπίζουμε τις ποιο σκληρές μειώσεις επικρατεί το διαίρει και βασίλευε.Κάθε φορά γκρινιάζουμε για τους όποιους εμείς θεωρούμε βολεμένους.Όταν μας κόβουν εμάς φωνάζουμε γιατί δεν μπορούμε να αντιδράσουμε..όταν αντιδρούν κάποιοι είναι αλήτες.Μακάρι να μπορούσα να αντιδράσω και εγώ στον ιδιωτικό τομέα.
Οχι δεν έχω απεργήσει και επαναλαμβάνω: είναι ο φόβος της απόλυσης και το στίγμα του οτι πάμε ενάντια στον εργοδότη. Αν θες να αντιδράσεις θα πρέπει να είσαι έτοιμος να αντέξεις τις πιθανές συνέπειες. Δε το λεω για να σας κάνω υπόδειξη, κάποιος είπε να μπορούσα και απάντησα οτι μπορεί. Θεωρητικά το λέει προφανώς και θεωρητικά απαντάω.
Πάντως, και για να λέμε και του στραβού το δίκιο ... *αλληλεγγύη* σίγουρα ΔΕΝ είναι να κλείνεις τους σταθμούς του μετρό, για ψύλλου πήδημα, με κάθε πορεία (ή πορειούλα), συγκέντρωση (ή συγκεντρωσούλα).Αλληλεγγύη *one way* δεν γίνεται.
"τους σταθμούς τους κλείνει η αστυνομία, όχι οι υπάλληλοι του μετρό!"...Με αυτή τη λογική και το κράτος-κυβέρνηση επιτάσσει τις υπαλλήλους του μετρό να δουλέψουν.ένα μικρό δείγμα:6/10/12_(Συγκέντρωση νοσοκομειακών γιατρών... ο απόλυτος φόβος και τρόμος!) Κλειστός ο σταθμός Μετρό στο Σύνταγμα.9/10/12_(Επίσκεψη Αγκέλας Μέρκελ) Κλειστοί οι σταθμοί Σύνταγμα, Πανεπιστήμιο, Ευαγγελισμός, Μέγαρο Μουσικής, Αμπελόκηποι και Κατεχάκη.11/11/12_(ΓΣΕΕ και ΑΔΕΔΥ) Κλειστοί οι σταθμοί του μετρό στο Σύνταγμα, τον Ευαγγελισμό και το Πανεπιστήμιο.17/11/12_(Επέτειος 17ης Νοεμβρίου) Κλειστοί 10(!!!) σταθμοί του Μετρό (Σύνταγμα,Πανεπιστήμιο,Ευαγγελισμός,Μέγαρο μουσικής,Αμπελόκηποι,Μοναστηράκι, Ακρόπολη, Κατεχάκη, Εθνική άμυνα, Πανόρμου).6/12/12_(Συμπλήρωση 4 ετών από το θάνατο του Αλέξη Γρηγορόπουλου) Κλειστοί οι σταθμοί του Μετρό στο Σύνταγμα και Πανεπιστήμιο.12/01/13_(Πορεία αλληλεγγύης στις καταλήψεις και στους αυτοοργανωμένους χώρους) Κλειστοί οι σταθμοί του Μετρό στο Σύνταγμα και το Πανεπιστήμιο....Ναι κυρίες μου, Χούντα έχουμε και κάθε φορά ακούμε πως τα κλεισίματα γίνονται «καθ’ υπόδειξη της αστυνομίας και για λόγους ασφαλείας». Τα κλεισίματα δεν γίνονται -υποτίθεται- για να προκαλέσετε κόλλημα-εμπόδιο στην μετάβαση προς και από τις συγκεντρώσεις-πορείες των υπολοίπων ή με το φόβο μήπως σπάσει κάνα ακυρωτικό ή μήπως τύχει και διαφύγει καμιά γιαγιά, απ’ το ψέκασμα των κατσαριδοκτόνων της χούντας κ.λπ.. Γιατί, λοιπόν, δεν υπάρχει -κάθε φορά- μία ανακοίνωση -οπουδήποτε- που να λέει σαφώς και ρητώς πως τα χέρια τους είναι δεμένα, πως αντιτίθενται 100% στις υποδείξεις της «χούντας» κ.λπ.;(Επίσης πόσο πλύση εγκεφάλου πρέπει να μας κάνουν με το να «προσέχουμε τα προσωπικά μας αντικείμενα;» Δεν θέλω να σας ακούω ρε! Ά-στον-έξω-από-'δω τρομολάγνες!)
bakaka δεν ξέρω γιατί χάθηκες, όλα τα απηύθυνα στις εργαζόμενες του μέτρο, στα όργανά και τη διοίκησή τους.Η θερμόαιμη άνοιξη του Συντάγματος μας άφηκε χρόνους (στο Σύνταγμα τουλάχιστον) το καλοκαίρι του 2011 δηλαδή 1,5 χρόνο πριν. Κατόπιν τούτου το «μάθημα» είχε μαθευτεί καλά και έκτοτε όποτε υπάρχει πορεία-συγκέντρωση, το πιο πιθανόν είναι πως διάφοροι γνωστοί-άγνωστοι (και ουχί μόνον) σταθμοί θα είναι κλειστοί. Αυτήν την τακτική έθιξα προηγουμένως.Υγ. Καλά, όμως, ρε παιδί μου χρησιμοποιείς μετρό και δεν έχεις ακούσει το οργουελικώς επαναλαμβανόμενο στο μετρό: “May I have your attention please? You are kindly requested to mind your personal belongings”. Πού ζεις; :-)Και ξαναγυρνώ στο 24.1.2013 | 19:48
Αυτό θα μας τρώει μια ζωή τους έλληνες. Ότι είμαστε καχύποπτοι και αντί να αλληλοβοηθηθούμε βγάζουμε ο ένας το μάτι του άλλου. Και αυτό θα χρησιμοποιείται συνέχεια εναντίον μας. Κρίμα.
επειδή είμαστε λοιπόν έλληνες θα πρέπει άκριτα να βοηθάμε ο ένας τον άλλο , άσχετα αν συμφωνούμε ή διαφωνούμε, άσχετα αν παρανομεί ο συνέλλην , άσχετα αν με την συμπεριφορά του όχι μόνο δεν βοηθάει τους άλλους αλλά τους επιβαρύνει κιόλας για να κερδίσει ο ίδιος...Σε ποια χώρα ακριβώς όλοι οι ομοεθνείς έχουν κοινή γραμμή απέναντι στα πράγματα και βοηθάει ο ένας τον άλλο ανιδιοτελώς;
ετσι πρεπει... και αμα δεν τους αρεσει οικειοθελης εξοδος! να δουνε πως βγαινει ο μισθος οταν δεν εισαι βολεμενος και σου λενει το αφεντικο κοψε το λαιμο σου ελα πετωντας εγω 9 σε θελω εδω και αμα θελω σε πληρωνω και αμα σαρεσει!!!
Επειδή δηλαδή εσύ συμφωνείς με τον τσαμουκά και την αυθαιρεσίαα του αφεντικού σου,πρέπει να το κάνουμε τουμπεκί οι υπόλοιποι?Δεν καταλαβαίνω το σκεπτικό σου...
δεν συμφωνω με τον παρανομο τσαμπουκα και αυτο ειναι ενας λογος που τωρα ειμαι ανεργη! αλλα οταν πληρωνεσαι 8ωρο εισαι υποχρεωμενος να πας 8ωρο οχι 5ωρο λογω των κοπροσκυλων! οι συγκεκριμενοι "υπαλληλοι" ειναι στην πλειοψηφια βολεμενα ατομα που μπηκαν απο το παραθυρο με το μεσω ενος β'ο'λευτη... τωρα που σταματησαν να τους χαιδευουν τα αυτια πανε να διαλυουν τη χωρα. αμα δεν τους αρεσει η δουλεια τους και οτι ισχυει ας φυγουν!να βγουνε στην αγορα εργασιας στον ιδιωτικο τομεα με τα προσοντα τους και οχι με τα μεσα τους! να μην τους αναγκαζουμε κιολας να κανουν τη δουλεια για την οποια καλοπληρωνονται και να βγαινουμε και παραλογοι!
@theBlackSheep Με προσβάλει η ένταξή μου σε μια τάξη ανθρώπων που μπηκαν στο δημόσιο γλύφοντας βουλευτές, παίρνουν 4 φορές πάνω από τον μέσο μισθωτό, χωρίς να έχουν παραπάνω προσόντα και ταλαιπωρουν την μισή χώρα επειδή αυτοί που τους διόρισαν σταματούν πλέον να τους κάνουν τα χατίρια.
οχι,δεν δειχνω ταξικη αλληλεγγυη στους ξυναμενους βισματιες γιατι δεν ανηκουμε στην ιδια ταξη.Με τους ξενοδοχουπαλληλους που τους κοψαν το επιδομα ανεργιας ειμαι 100 τοις εκατο..αλλα εκει δεν λεει κανεις τιποτα γιατι δεν ειναι πιασαρικο θεμα.
@ Lucretivo Ειναι καταπληκτικο το πως ο μεσος Ελληνας (χωρις παρεξηγηση) καταφερνει να τσουβαλιασει εναν ολοκληρο εργατικο κλαδο σε 2-3 χαρακτηρισμους.Συμφωνω οτι το ρουσφετολόι εδινε κ επερνε στο Μετρο αλλα : 1)δεν δεχομαι οτι ολοι ειναι ανικανοι και γλυφτες 2)ο μισθος (παχυλος πολλες φορες) δεν κατανεμεται αποκλειστικα συναρτησει των ''ικανοτητων'',αλλα εξισου με την κοινωνικη συμβολη του ατομου (<<ταλαιπωρουν την μισή χώρα>>)@gianna83 Ωραια,ευχομαι να αντιδρασουν οιξενοδοχουπαλληλοι και να θεσουν τα δικαια αιτηματα τους μεσω απεργιας σε μια ΚΟΜΒΙΚΗ χρονικη περιοδο (καλοκαιρινη σεζον).Κοβω το χερι μου το αισθημα δικαιου του Νεο-Ελληνα θα τον οδηγησει σε,αναλογες με τις σημερινες,εκρηξεις οργης
Επιτέλους! Πήξαμε με συντεχνίες και συμφέροντα κομματόσκυλων και εργατοπατέρων , που εκμεταλευόμενοι την κοινωνική ευαιασθησία που μας περιβάλλει για κοινωνικές ομάδες ,που όντως αδικούνται και υποφέρουν, κοιτούν τα αποκομίσουν τα μέγιστα και να συγκρατήσουν τα μέχρι τώρα ,αμφίβολης προέλευσης, κεκτημένα.
Νομίζω έχουμε μπερδέψει κάτι βασικό. Αντί να ζητάμε να παίρνουμε όλοι τέτοιους μισθούς, ζητάμε να μειωθούν οι μισθοί αυτών που είναι ΚΑΝΟΝΙΚΟΙ κατά τη γνώμη μου αν λάβουμε υπώψην τις τιμές στην Ελλάδα και τους μισθούς στην υπόλοιπη Ευρώπη.
@sitarcosΤο μίσος και τον φθόνο για τα προνόμια των άλλων που τα είδες;Οι μισθοί και τα επιδόματα που έπαιρναν εντελώς αναξιοκρατικά είναι αποτέλεσμα αγώνων ή πελατειακών σχέσεων; Αν οι πελατειακές σχέσεις θεωρούνται αγώνας και τα κέρδη τους προνόμοια ,τότε όχι , δεν αγωνίστηκα ποτέ με αυτόν τον τρόπο για να έχω τέτοιου είδους προνόμια, ούτε τα ζήλεψα ποτέ μου.Κι αν ο πάτος που ορίζεις εσύ, είναι μια πιο αξιοκρατική κοινωνία,όπου οι υποχρεώσεις και τα δικαιώματα δεν θα επικαλύπτουν το ένα το άλλο ,δυστυχώς δεν θα σου σφυρίξω σύντομα.Υ.Γ.:Τον υποβιβασμό και την ειρωνεία απέναντι συνομιλητή σου με παντελή απουσία επιχειρημάτων και γενικόλογα στον ίδιο αγώνα τα έμαθες κι αυτά να υποθέσω;@aspraΟι μισθοί στην υπόλοιπη Ευρώπη με ποια κριτήρια δίνονται; Φαντάζομαι φέρνεις σαν παράδειγμα ανεπτυγμένες χώρες της ευρωπαϊκής ηπείρου. Σύμφωνώ , να πάρουμε όλοι τέτοιους μισθούς, αρκεί να τους αξίζουμε , αρκεί να δίνονται αξιοκρατικά και να υπάρχει και μισθολογική κλίμακα ανάλογα με την βαρύτητα εργασίας του καθενός, την εκπαίδευσή του , τα χρόνια που δουλεύει και φυσικά όταν είναι αποδοτικός να επιβραβεύεται με αυξήσεις ή μπόνους.Δεν μπορεί ένας υψηλός μισθός, σε σχέση με το μέσο όρο, να θεωρείται θέσφατο.Εκτός αν μιλάμε για πλήρη αλλαγή του κοινωνικού συμβολαίου , κατάργηση του καπιταλισμού και του δυτικού τρόπου εργασίας , οπότε αυτό είναι θέμα ιδεολογίας πλέον του καθενός.
@Aδιάβαστος ΑυτόχειραςΌπως γράφω και στην αρχή της απάντησής μου, το κείμενο με τις απολαβές των υπαλλήλων του ΜΕΤΡΟ είναι απόσπασμα από το πόρισμα του επιθεωρητή δημοσίας διοίκησης Λεάνδρου Ρακιντζή, το οποίο κυρίως αποσπασματικά,ανάλογα με το τι ήθελε να σχολιάσει ο κάθε συντάκτης του άρθρου, παρατίθεται σε έντυπα ή ηλεκτρονικά μέσα ενημέρωσης.
@Gay Παντόφλα: Όταν δεν υπάρχει πια κατώτατος μισθός, όταν ένα μεγάλο ποσοστό Ελλήνων πληρώνεται 400 ευρώ το μήνα (και αν), εγώ δεν μπορώ να καταλάβω τι μας ενοχλεί αν κάποιος παίρνει επίδομα ή όχι. Καλά κάνει και το παίρνει, έτσι μπορεί να ζήσει την οικογένεια του αξιοπρεπώς. Αυτό που θα έπρεπε να μας ενοχλεί είναι ότι κάποιοι μας βάζουν να δουλέψουμε με ένα κομάτι ψωμί ενώ αυτοί είναι πλούσιοι επειχηριματίες. Και στο τέλος νιώθουμε φόβο και ανασφάλεια για το μέλλον, δεν μπορούμε να κάνουμε πλάνα και όνειρα.Το αν κάποιος πήρε μία δουλεία αξιοκρατικά είναι άλλο θέμα που σίγουρα πρέπει να λυθεί αλλά δεν έχει να κάνει με υψηλούς μισθους. Και ναι μιλάω για τις ανέπτυγμένες χώρες της Ευρώπης όπου ο περισσότερος κόσμος ζει αξιοπρεπώς και το φέρνω σαν παράδειγμα γιατί πιστεύω ότι είναι εφικτό. Η κατάργηση του καπιταλισμού είναι μεγάλη συζήτηση αλλά τα κράτη που αναφέρω είναι ούτως η άλλως καπιταλιστικά@elin Steppenwolf Φυσικά είναι τελείως διαφορετικές οικονομίες. Αυτό όμως που θέλω να τονίσω ότι αυτό που εμείς θεωρούμε πολυτέλεια όχι πολύ μακριά θεωρείται απολύτως φυσιολογικό
Μα, δε μας ενοχλεί το ότι παίρνει ένα ψωροεπίδομα για να ζει αξιοπρεπώς. Μας ενοχλεί ότι πολλοί παίρνουν υψηλότατους μισθούς μαζί με επιδόματα ,έχοντας διοριστεί αναξιοκρατικά ,ενώ ο κάθε άλλος που παίρνει τα 400 ευρώ είχε πολλά περισσότερα προσόντα αλλά δεν του έδωσε κανείς την ευκαιρία να το αποδείξει.Και όχι μόνο αυτό, αλλά όταν πλέον πάνε να κατέβουν οι μισθοί τους στο όριο που θα έπρεπε να είναι ,συγκριτικά με τους μισθούς άλλων κλάδων με περισσότερα προσόντα και βάρη εργασίας,κλείνουν μια βδομάδα και αναγκάζουν τον κόσμο να ταλαιπωρείται και να πληρώνει βενζίνες και ταξί , από τα λιγοστά του χρήματα.Εδώ που φτάσαμε , η αξιοκρατία , η δικαιοσύνη και ο σεβασμός του νόμου και της ελευθερίας του άλλου , θέλουμε δε θέλουμε είναι ζωτικά ζητήματα.Ο καθένας βέβαια μπορεί να έχει όποια άποψη θέλει και όποια ιδεολογία.Εγώ μιλάω στο πλαίσιο μιας καπιταλιστικής δημοκράτίας του δυτικού κόσμου .
@aspra 25.1.2013 | 16:05> Αυτό όμως που θέλω να τονίσω ότι αυτό που εμείς θεωρούμε πολυτέλεια όχι πολύ μακριά θεωρείται απολύτως φυσιολογικόΣύμφωνοι, αλλά και αυτά που εμείς θεωρούμε φυσιολογικά, πολύ κοντά μας θεωρούνται πολυτέλεια. Συμπέρασμα;
@ G-A ΠΑΝΤΟΦΛΑΕΙΝΑΙ Η ΓΝΩΣΤΗ ΕΚΘΕΣΗ ΤΟΥ 2010. Κι εγώ που νόμιζα ότι ξαναβρέθηκε η Αμερική... Για τους διορισμούς εξακολουθεί να είναι επίκαιρη ΓΙΑ ΤΑ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΑ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΞΕΠΕΡΑΣΜΕΝΗ ΑΠΟ ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΠΟΥ ΜΕΣΟΛΑΒΗΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ 2010 ΚΑΙ ΜΕΤΑ .... ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΒΡΕΘΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΦΡΕΣΚΟΤΕΡΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ... ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΠΑΕΙ ΘΑ ΚΑΤΗΓΟΡΗΘΟΥΝ ΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΤΟΥ ΜΕΤΡΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΠΑΤΟΡΙΚΟ ΑΜΑΡΤΗΜΑ .... ! ΕΙΠΑΜΕ ΡΩΤΑΜΕ ΚΑΙ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΑΛΛΑ ΑΣ ΧΡΗΣΙΜΠΟΙΟΥΜΕ ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ VERSIONS!
καταρχήν, ποιος είπε ότι το μετρό είναι δημόσιο;!ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε εμείς οι Θεσσαλονικείς θυμόμαστε επίσης τότε που το λεωφορείο ήταν δωρεάν μέχρι τις 8 το πρωί. Αλλά κατά τα άλλα να είναι καλά ο θεός που μας γλύτωσαν από το μεγαλύτερο κακό του κόσμου, τις δημόσιες μαζικές μεταφορές...
είδες πού μας έφτασε το δωρεάν εισιτήριο μέχρι τις 8 και μετά τις 8, το εισιτήριο να έχει μόνο 15 δραχμές (το μαθητικό, δε θυμάμαι το ολόκληρο πόσο είχε);!Ενώ τώρα, τα πράματα είναι σωστά. Πληρώνεις 1,40 το εισιτήριο, πληρώνεις παρανοϊκούς φόρους, παίρνεις άπειρα δάνεια, τα οποία εσύ πληρώνεις πάλι και νιώθεις να έχει αποκατασταθεί μια ισορροπία ένα πράμα.