Σύμφωνα με την New York Times, το Facebook σκοπεύει να ανακοινώσει έναν επανασχεδιασμό όσον αφορά το News Feed του, ο οποίος στοχεύει στην προσήλωση των χρηστών στο κοινωνικό δίκτυο αλλά και στην προσέλκυση διαφημιστικών χρημάτων.
Συγκεκριμένα, στελέχη της εταιρείας είπαν, ότι με τις αλλαγές αυτές επιδιώκουν να κάνουν το News Feed, την πρώτη σελίδα που βλέπει ο κάθε χρήστης αφού συνδεθεί δηλαδή, να σχετίζεται πιο άμεσα με τον ίδιο τον χρήστη. Ενώ το Facebook αρνήθηκε να σχολιάσει πάνω σε αυτόν τον επανασχεδιασμό, σύμφωνα με στοιχεία που αποκάλυψε ο ιδρυτής του, Mark Zuckerberg, πριν λίγους μήνες, το νέο News Feed πιθανότατα θα περιλαμβάνει μεγαλύτερες φωτογραφίες, βίντεο και πιο ελκυστικές διαφημίσεις.
Οι αλλαγές αυτές θα αντικατοπτρίζουν την λεπτή ισορροπία με την οποία έρχεται αντιμέτωπο το Facebook, το οποίο επιθυμεί να συνεχίσει να προσελκύει χρήστες, χωρίς όμως να τους απομακρύνει με τις διαφημίσεις του, οι οποίες αποτελούν την κύρια πηγή εσόδων του, ειδικά μετά την πτώση των μετοχών του στην Wall Street.
Παρά τις αλλαγές που γίνονται στο News Feed τα τελευταία χρόνια, το Facebook αντιμετωπίζει δυσκολίες στην εκπλήρωση της κύριας επιθυμίας των διαφημιστών, η οποία είναι η δημοσίευση στοχευμένων διαφημίσεων στους χρήστες.
"Το Facebook πρέπει να εξισορροπήσει τις ανάγκες των χρηστών και των διαφημιστών", δήλωσε ο αναλυτής της IDC, Karsten Weide, ενώ συνέχισε προσθέτοντας ότι " ο χρήστης χρειάζεται καλύτερο και πιο έξυπνο φιλτράρισμα ενώ ο διαφημιστής χρειάζεται πιο έξυπνες και πιο ευέλικτες μορφές διαφήμισης".
Κύριος στόχος του Facebook είναι να διατηρήσει την προσοχή των χρηστών του παγκοσμίως, πράγμα που σημαίνει να τους διασκεδάζει και να τους κρατάει online όσο το δυνατόν περισσότερο. Αυτό βέβαια αποτελεί μια "μάχη" που φαίνεται να τη χάνει τον τελευταίο καιρό το γνωστό κοινωνικό δίκτυο, κυρίως με τους νεότερους χρήστες, οι οποίοι όπως φαίνεται αρχίζουν να στρέφονται σε άλλες υπηρεσίες για τη διασκέδαση τους, όπως το Instagram, το Twitter και το Tumblr.
σχόλια