Την πανδημία ως ευκαιρία αλλαγής φιλοσοφίας σε ό,τι αφορά τη σκέψη των χρηστών για τα παγκόσμια γεγονότα, αλλά και τη σχέση τους με τα social media, φαίνεται ότι βλέπει το Facebook, καθώς σημαίνοντα στελέχη του μόλις προχθές προχώρησαν σε ανακοινώσεις για άρδην αλλαγές στον τρόπο με το οποίο λειτουργεί η πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης.
Στο πλαίσιο αυτό, η Meg Chang, Public Policy Manager της δημοφιλούς πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης εξήγγειλε κάποιες από τις ριζικές αλλαγές, αλλά και ανακοίνωσε τη χρήση κάποιων εργαλείων για τη σωστή ενημέρωση των πολιτών σε ό,τι αφορά παγκόσμια γεγονότα, όπως ακριβώς υπήρξε η πανδημία του κορωνοϊού.
"Τώρα περισσότερο από ποτέ προσπαθούμε να συνδέσουμε άτομα με ακριβείς πηγές και να αποφύγουμε την παραπληροφόρηση - ειδικά για τον COVID-19. Έχουμε πραγματοποιήσει σημαντικές προσπάθειες για την κατάργηση λογαριασμών και περιεχομένου που παραβιάζει τα πρότυπα της κοινότητας μας ή τις πολιτικές διαφημίσεων; μείωση της διανομής ψευδών ειδήσεων και ενημέρωσης των ανθρώπων δίνοντάς τους περισσότερο περιεχόμενο στις αναρτήσεις που βλέπουν - έτσι ώστε να μπορούν να αποφασίσουν τι να διαβάσουν, να εμπιστευτούν και να μοιραστούν", τονίζει χαρακτηριστικά σε σχετική ανακοίνωσή της.
"Θέλουμε να δώσουμε στους ανθρώπους τα εργαλεία για τη λήψη ενημερωμένων αποφάσεων σχετικά με τις πληροφορίες που βλέπουν στο διαδίκτυο και από πού προέρχονται. Για να υποστηρίξουμε αυτήν την προσπάθεια, τις επόμενες εβδομάδες θα ξεκινήσουμε μια νέα καμπάνια σε EMEA χώρες(Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική) για να εκπαιδεύσουμε και να ενημερώσουμε τους ανθρώπους σχετικά με τον τρόπο εντοπισμού πιθανών ψευδών ειδήσεων. Σε συνεννόηση με μερικούς από τους συνεργάτες μας που έχουν ελέγξει τα γεγονότα, έχουμε αναπτύξει «Τρεις ερωτήσεις για να βοηθήσουμε στην εξάλειψη ψευδών ειδήσεων», όπου θα εμφανιστεί στο Facebook μέσω μιας σειράς δημιουργικών διαφημίσεων και θα συνδεθεί με έναν ειδικό ιστότοπο, www.stampoutfalsenews.com".
Όπως η ίδια εξήγησε αυτές οι διαφημίσεις θα ζητούν από τους ανθρώπους να αμφισβητήσουν τις πληροφορίες που βλέπουν σε αναρτήσεις ρωτώντας τους εαυτούς τους τα εξής:
1. Από πού είναι; Εάν δεν υπάρχει πηγή, αναζητήστε μια.
2. Τι λείπει; Αποκτήστε ολόκληρη την ιστορία, όχι μόνο τον τίτλο.
3. Πως σε κάνει να αισθάνεσαι; Οι άνθρωποι που δημιουργούν ψεύτικες ειδήσεις προσπαθούν να χειραγωγήσουν συναισθήματα.
Ας σημειωθεί ότι η εκστρατεία θα ξεκινήσει αρχικά σε ορισμένα άτομα σε ολόκληρη την Ευρωπαϊκή Ένωση, καθώς και στην Αλγερία, το Καμερούν, την Ακτή Ελεφαντοστού, την Αίγυπτο, την Αιθιοπία, το Ιράκ, την Κένυα, τη Λιβύη, το Μαρόκο, τη Νιγηρία, τη Σαουδική Αραβία, τη Νότια Αφρική, την Τουρκία, την Ουγκάντα, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και Ηνωμένο Βασίλειο.
"Για να εκτιμήσουμε την αποτελεσματικότητα αυτών των ενεργειών στο να βοηθήσουμε τους ανθρώπους να κατανοήσουν καλύτερα τι πρέπει να εμπιστευτούν, θα ακολουθήσουμε αυτή την καμπάνια με έρευνες για να ρωτήσουμε τι έχουν μάθει. Αυτές οι πληροφορίες θα μας βοηθήσουν να δημιουργήσουμε περισσότερες από αυτές τις πρωτοβουλίες για την παιδεία στα μέσα ενημέρωσης στο μέλλον", εξήγησε η Chang και κατέληξε: "Μέσω αυτής της πανδημίας COVID-19 και πέραν αυτής, θα συνεχίσουμε να συνεργαζόμαστε με ειδικούς του κλάδου και ανθρώπους στις πλατφόρμες μας για να διασφαλίσουμε ότι αντιμετωπίζουμε αποτελεσματικά την παραπληροφόρηση και τους παρέχουμε τους πόρους που χρειάζονται για να εντοπίσουν και να αμφισβητήσουν το περιεχόμενο που βλέπουν στο διαδίκτυο".
σχόλια