Ύστερα από τα πολλά παράπονα διαφημιστών και διαφημιστικών πρακτορείων προς το Facebook, το κοινωνικό δίκτυο θα ενημερώνει στο εξής τους χρήστες για την προβολή στοχευμένων διαφημίσεων.
Όπως αναφέρει το VentureBeat, σε περίπτωση που μετά από ένα mouse-over, εμφανιστεί ένα μπλε τριγωνικό εικονίδιο σε κάποια διαφήμιση του Facebook, τότε σε αυτή την περίπτωση πρόκειται για ένα στοχευμένο προϊόν που προβάλλεται ύστερα από τη συλλογή προσωπικών στοιχείων του χρήστη, όπως η διεύθυνση IP, o ταχυδρομικός κώδικας ή ακόμα και το ιστορικό διαδικτυακής περιήγησης.
σχόλια